Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Люди і Суспільство » 2010 » Май » 20 » 09:27:34

Журналисты Житомира проведут акцию «Цензуре - нет»

20.05.2010, 09:27:34 5778 44
Журналисты Житомира проведут акцию «Цензуре - нет»

В пятницу, 21 мая, в Житомире пройдет акция "Цензуре - нет", организованная в поддержку журналистов, выступивших против цензуры.

Как стало известно «Журналу Житомира», мероприятие состоится в Житомире, а также Киеве, Ивано-Франковске, Львове, Чернигове, Кировограде, Одессе и Харькове.

В Житомире акция будет проходить - с 12:00 на улице Михайловская (возле горисполкома). Организатор – Людмила Харчук, телефон 067 8347140

Киев - Контрактовая площадь (возле памятника Григорию Сковороде);
Львов - проспект Свободы (возле памятника Тарасу Шевченко);
Харьков - ул. Сумская (возле памятника Т.Шевченко).

Напомним, народные депутаты намерены в июне заслушать отчет Министра внутренних дел и Генерального прокурора Украины о ходе расследования уголовных дел, возбужденных с 2001 года по фактам препятствования профессиональной деятельности журналистов.

Тэги: СМИ, Житомир, цензура, журналисты

Схожі новини:


Комментариев: 44
RusG
1 Rus (RusG)   • 11:07:16, 20.05.2010 [Материал]

вот правда так правда цензуры нет
все погрязли по самое немогу в желтой прессе
в своем большинстве журналисты торгуют "правдой"
alex1982_5
2 Александр (alex1982_5)   • 11:27:51, 20.05.2010 [Материал]

Согласен.некоторые торгуют, но ведь не все.
А сколько статей и реальных разоблачений не попало в печать только из-за того, что пришёл человек "в штатском" и попросил тему не трогать.
RusG
3 Rus (RusG)   • 11:30:27, 20.05.2010 [Материал]

так это не цензура а произвол
Iваницький
8 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 13:15:54, 20.05.2010 [Материал]

Вот ко мне, к примеру, "люди в штатском" тоже регулярно заглядывают - практически после каждой очередной публикации (в т.ч. эфирной). Но с прямо противоположной целью - "поделиться материалами" просят.
А в том, что существует "обратная реакция" со стороны фигурантов подобных материалов - нет ничего удивительного, и это не "цензура" - любой, кто берется информировать (документально), а не эпатировать ("желтизной") общественность - должен отдавать себе отчет в том, что "кому-то это не понравится".

Не громкими акциями следует "бороться с цензурой", а исключать возможность обоснованных претензий в недостоверности публикуемой информации - тем самым формируя достаточно прочный фундамент защиты себя от возможного "произвола". Работать, короче, надо - на совесть и ответственно работать. Все же подобные "протесты" - не более чем ИМИТАЦИЯ дистанцирования от власти, позволяющая, ничем по сути не рискуя, типа-авторитет заработать в общественном мнении... отрыжка политики.

К слову, ни разу не слышал жалоб на "цензуру" со стороны САМОСТОЯТЕЛЬНЫХ журналистов, а "преследования"... см.выше.
В том же, что касается НЕ самостоятельных - извините, но есть такое понятие как "редакционная политика": не устраивает позиция редакции - ищите другое СМИ, более соответствующее вашим взглядам.

Korvin
11 Корвін (Korvin)   • 13:33:50, 20.05.2010 [Материал]

Все так, вот только "редакционная политика" наших СМИ очень часто зависит от отношения владельца ресурса к действующей власти, чего в цивилизованных странах не наблюдается.

Также есть такое болезненное явление как самоцензура - дядя "рекомендовал" не пускать в эфир - ну и не будем пускать, от греха подальше.

Iваницький
20 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 17:37:06, 20.05.2010 [Материал]

В цивилизованных странах вообще "не наблюдается" такой заполитизированности общества, как у нас. Потому там и не "выпирает" так явно. У нас же политика - бизнес (по большей части криминальный), соотвественно и метастазы...

А самоцензура - есть.
Но отнюдь не от того, что "дядя не рекомендовал" - в подавляющем большинстве случаев это от собственных ментальных (генетических?) фобий на тему "дяди" (а я вот, к примеру, в детстве жутко Бабая боялся - он у родителей под кроватью каждую ночь приходил, сволочь эдакая).

Хотя есть и другой вид самоцензуры - элементарные "человеческие обязательства" (это да, это очень трудный ньюанс... порой и не "переступить" без потери самоуважения).
Ну и, естественно, самоцензура как "оперативная необходимость" ("источник информации - святое для опера" ;)).
В любом из двух последних случаев допустимость и оправданность самоцензуры - на совести каждого конкретного индивидуума. И тут уж тем более неча пенять на то, что "кто-то кое-где у нас порой работать нам мешает".

woland
13 Влад (woland)   • 14:21:12, 20.05.2010 [Материал]

Фігня в тому, що ця "редакційна політика" в більшості випадків змінюється разом з кольором політичного олімпу.
Ну от одне з житомирських радіо зразка 2004 та зразка 2009, до прикладу;)
Iваницький
16 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 17:09:01, 20.05.2010 [Материал]

А в чому ви вбачаєте зміну "редакційної політики разом із кольором політичного олімпу на одному з житомирських радіо" від 2004-го до 2009-го? (і чому не 2010-го?, воно ж, начебто, й посьогодні працює? ще й клопоту завдає декому?)

Кінець 2004-го:

ОСОБИСТА позиція головного редактора:
ПРОТИ незаконних методів зміни влади (державного перевороту),
ПРОТИ заангажованої брехні переважної більшості загальнодержавних ЗМІ (на користь "помаранчових" сил - щляхом нав'язування непідтвердженої навіть і потому "інформації"),
ПРОТИ окремих персоналій у якості претендентів на владу (крім критичної публіцистики, ще рік потому у ефірі "КРОК Радіо" не використовувалося словосполучення "Президент Віктор Ющенко" - виключно "Віктор Андрійович Ющенко" або "Віктор Ющенко на посаді президента"),
ПРОТИ непродуманого "вибору" і попередження про його можливі наслідки (повністю справдилися).
Жодного "ЗА" (не дивлячись на численні провокаційні "запитання").

РЕДАКЦІЙНА "політика":
Повністю відкритий дискусійний ефір для ВСІХ бажаючих - як "біло-блакитного", так і "помаранчового" таборів - на рівні коректних дискусій, без обмежень і будь-якої цензури (відкрита студія і телефоні лінії безпосередньо в ефір) за винятком очевидно неприпустимої поведінки (брутальної лайки, образливих висловлювань на адресу опонентів тощо) - обмеження застосовувалися однаково для всіх (знову ж таки - в "пікових" випадках).
Архів тих 140 годин прямих ефірів за трохи більше місяця - зберігається належним чином (у скороченому вигляді транслювався у відповідний період 2005-го року - що викликало чергову порцію жовчної слини).

2005-й: теж саме, крім "прямих ефірів" (ні з ким вже було - поховалися та повтікали). Плюс згадана "зворотня реакція", суттєва - до обстрілу машини головного редактора включно і спроб до анулювання Ліцензії, накладання "штрафів", вилучення майна тощо ;).

2006-й: підтримка ПР як єдиного опонента існуючій "владі", протистояння незаконному призначенню міським головою представника НУ Віри Тимофіївни Шелудченко (практично - "до останнього"), в подальшому - активне висвітлення деструктивної від початку "діяльності" нового складу міської ради (у т.ч. - публічне дистанціювання від фракції ПР), активна участь у господарських проблемах міста (очисні споруди каналізації, ТТУ, вул.Саєнка і "по мєлочі").

2007-й: продовження "висвітлення діяльності" заполітизованої міської ради, до "конфлікту" з НУ додаються "напружені відносини" з БЮТ і ПР, конфлікти з персоналіями виконавчої влади, що капостять і крадуть під "політичним прикриттям" тощо, продовження активної участі у господарських проблемах міста (зному ж таки вул.Саєнка, очисні споруди - Східна промзона взагалі і затруєння Тетеріва сірчаною кислотою з "Уніпром"у тощо, вдале перешкоджання тіньовій приватизації "Житомиртеплокомуненерго"... і "по мєлочі" ;))

2008-й: активне протистояння БЮТ під час незаконної зміни керівництва обласної ради (цікавий ситуативний союз з в минулому найзатятішим ворогом - Іриною Синявською, але на той час вже й вона стала... "потерпілою", кінець-кінцем "прихватизацію" 19-ти гектарів новогуйвинськї землі таки з її ініціативи вдалося зупинити ;)), "зворотня реакція" (спалений автобус), остаточний розрив з ПР (з ініціативи міської фракції - на той час вже неприхованих союзників В.Шелудченко), послідовне оприлюднення фактів і причин такого розриву, продовження активної участі у господарських проблемах міста (екологічна проблема на території "Електовимірювача" тощо)

2009-й: Чесно зароблений відпочинок? певно що так. До Виборів-20010 - абсолютний нейтралітет з позиції "всі вони однакові", саме на цій позиції - подальша співпраця з ГО "Житомирська ініціатива" (Синявська).

2010-й: Повторення 2004-го, але навпаки... бажання комусь щось безрезультатно доводити зникло так само швидко, як з'явилося. Відхід від "Житомирської ініціативи" - з причини відмови керівництва ГО від раніше задекларованого конструктивного нейтралітету (Ірина Максимівна приймає участь у виборах на боці ПР). В подальшому і посьогодні - остаточно обрана позиція "поза великою політикою", виключно на захист інтересів територіальної громади міста. Активна, більш ніж активна (так? ;))

woland
21 Влад (woland)   • 18:38:43, 20.05.2010 [Материал]

Ні, не так.
Я мав на увазі лише два простих факти.
2004 - Іваницький підтримує Януковича (бо не підтримати сцикотно)
2009 - Іваницький підтримує Тимошенко (бо як прийде Янукович стане сцикотно).
Дарйуте за вольність - хотів коротко і ясно охарактеризувати процес.

Але цензура не в особистій підтримці когось, а в тому, що позиція Іваницького в свою чергу безпосередньо, всебічно і всеохоплююче відображається в матеріалах його радіо. У тому числі новинах.

Iваницький
26 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 21:37:43, 20.05.2010 [Материал]

Владе, ти геть здурів? До тебе, не дивлячись ні на що, як до людини звертаються, а ти як був виродком невиховано-нахабним, так ім і залишився. Лакей, одне слово...
І що ти верзешь? Мало того, що Іваницький у 2004-му НЕ підтримував Януковича (ти брехати не втомлюєшься?), а виступав ПРОТИ Ющенка (так само як у 2010-му - навпаки)... у 2004-му СЦЯЛИ твого улюбленця (який таки довів країну до того, що подібні до вас хіба що асфальт з міст не повивозили). А такі як ти - руки потирали ("Нарешті наші хлопці прийдуть до влади" (с) політична реклама, транслювалася у т.ч. і на КРОК Радіо).
У 2009-му... ти дійсно - невиліковний мудак, якщо собі подібні висловлювання дозволяеш (добре знаючи, що й слова взагалі цього разу не було у моєму ефірі на чиюсь підтримку - і що тим там чуєш, у мої "новинах"? ти здатен хоча б раз приклад навести? чи це не входить до інструментарію "відповідального журналіста"?).

Все ж просто і зрозуміло - ти, з невеликого розуму, намагаєшься "постучать на Іваницького"... дурнику, я свого особистого відношення до Партії Регіонів і окремих її представників не приховував з грудня 2006-го (що добре відомо), зокрема і особливо під час президентських виборів (пригадую, навіть нарвався на звинувачення від "баби Василя" у "душевному стриптизі" ;)). Так шо давай - "стучи", і голосніше (певно у вашої кодли більше не залишилося варіантів "втихомирити Іваницького"? ;)).

P.S. Ви, пане Пучич, цього разу дозволили собі не "вольність", а неприховане хамство... зрозуміло - істерика, церебральні конвульсії, так би мовити.
Нє грустітє - 5-й випуск вже готовий до друку, а наступний буде ще цікавішим - маю таки на руках найсвіжіші проекти Договору між ЄБРР та ЖТКЕ (з приміткою "конфідеційно" ;)) і Договору гарантії між ЄБРР та Житомирською міськрадою (скільки б ви не їздили до столиці безпечно помітингувати проти "зради інтересів України" - а тут, на місті, зраджуєте громаду не менш справно, якщо не більш цинічно).

P.P.S. Де "викладка по цифрам", пане брехун?

Iваницький
17 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 17:09:31, 20.05.2010 [Материал]

Як бачите, Владе, мені абсолютно немає чого соромитися - дякую за наданий привід "нагадати" декому з нинішніх "героїв".

Зі свого боку, поважаючи Вашу своєрідну також "послідовність", розчарований тим, що ви за весь цей час так і не змогли піднятися до рівня об'єктивної дискусії - традиційно обмежуючись блазнюванням і безпредметним марнослів'ям.

P.S. Як там на рахунок "На тому тижні зроблю викладку по цифрам"? Тиждень вже того - тю-тю...

woland
22 Влад (woland)   • 18:44:13, 20.05.2010 [Материал]

Про послядовність правильно помітили - дякую. В своїх поглядах ніколи не метався і не боявся їх виказувати, у т. числі різним народним депутатам, які розвалювали наші України на Житомирщинах.
І на президентських виборах я теж був послідовним.
І на місцевому рівні (хоч як би це не подразнювало поодиноких шакалів) ми є найпотужніша команда в місті, а вам залишається лише бігати навколо каравану і то полизувати то погавкувати.

П. С. Шо обіцяв - зроблю, але вже напевно не цього тижня.
Володя, профонтан теж не забув;)

П. П. С. Ігоре Миколайовичу, то де ж Ваш обіцяний автограф під матеріалами?

Iваницький
27 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 21:49:49, 20.05.2010 [Материал]

Помиляєтесь, це ви не помітили, що відносно вас слово "послідовність" взято мною у лапки з доданням епітету "своєрідна".
Бо тупе слідування одній і тій же догмі нехтуючи очевидно суперечливим фактажем - то є хіба що собача відданість Хазяїну ("а куди дітися, як вижене? то ж гавкай, на кого вкаже").

Послідовність - то повага до себе і до власного життєвого досвіду. Відповідно і вчинки - на підставі очевидного а не вимріяного. Я - поважаю свої принципи, тому без сумніву відкидаю тих, хто зраджує мене (і моїм принципам). Я - сам за себе відповідаю, саме це і є - Послідовність.

А от щодо "найпотужнішої команди" згоден: нині в Житомирі при владі - найпотужнішша команда злодіїв в історії міста (і це вже давно ні для кого не секрет ;)).

P.S. на "П. С. Шо обіцяв - зроблю": не брешіть, нічого ви не зробите, як і раніше - лише блазня з себе й надалі корчити будете, та брудом розкидатися. І "про фонтан"... ну не соромно? (а люде подумають: "Ой, який же він зайнятий, цей Пучич - з ранку до ночі десь паше, паше - і все, певно, заради Держави"... дійсно - всцятися можна ;)).

Автограф вам уклінно принести? "на блюдечке с голубой каемочкой"?.. на прийом записуватися?.. прийди, щеня, і візьми. Задовбав, блазень.

woland
12 Влад (woland)   • 14:19:23, 20.05.2010 [Материал]

Від цензури потерпають не ті, хто справно відпрацьовує джинсу.
Від цензури потерпають відносно вільні медіа.
Iваницький
19 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 17:22:43, 20.05.2010 [Материал]

Зверніть увагу, вище я жодним словом не обмовився про "цензуру" - ну не застосовував її до мене ніхто. Чи, з врахуванням вищенаведеного, означає це, що я впродовж майже шести років "відпрацьовував джинсу"? ;)))
woland
23 Влад (woland)   • 18:46:18, 20.05.2010 [Материал]

а чого Ви вирішили, що я все до вас звертаюсь?
Це відповідь на коммент №1
Iваницький
29 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 22:05:37, 20.05.2010 [Материал]

На №2 (лінійочку візьміть...)
А відповів вам - я, саме щоб підкреслити: "цензура" - маячня, і "потерпають" від неї лише миші, які тіні своїх хвостиків лякаються.
CatAngel
34 CatAngel (CatAngel)   • 00:05:04, 21.05.2010 [Материал]

woland, если есть цензура, то почему ж вы еще не безработный?Взять хотя бы, к примеру, ваше последнее творение, выложенное здесь http://zhzh.info/publ/11-1-0-2172
Неувязочка какая-то...
Passionar
4 Дмитрий (Passionar)   • 11:32:02, 20.05.2010 [Материал]

Если бы была реальная ЦЕНЗУРА, то этой и еще целой кучи статей даже на этом сайте не было бы в принципе. Как и тучи комментов самых разных оттенков.

Говорить о цензуре в век всеинформативности, когда даже на уровне предположений сразу же появляются десятки статей и версий - не приходится. Не получилось напечатать и дать информацию в одном источнике - есть масса иных.

alex1982_5
5 Александр (alex1982_5)   • 11:40:40, 20.05.2010 [Материал]

А вы спросите у Виктора Котенко (он же Виктор Свобода) куда подевались его статьи с этого сайта?
Admin
7 Админ (Admin)   • 12:23:40, 20.05.2010 [Материал]

Они никуда не подевались - все статьи на месте
Не вводите людей в заблуждение... если сами не разбираетесь в вопросе
http://zhzh.info/publ/21
Sandra
6 Sandra_Gold (Sandra)   • 11:43:30, 20.05.2010 [Материал]

Я конечно согласна с тем, что свобода слова-это хорошо, но в нашей стране уже через чур перейдена грань вседозволенности.
Iваницький
10 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 13:19:22, 20.05.2010 [Материал]

Совершенно с Вами согласен - у нас свобода слова давно и прочно подменена свободой пустословия. "Пипл хавает".
woland
14 Влад (woland)   • 14:23:38, 20.05.2010 [Материал]

Не може бути грані свободи слова.
Ніхто не може її визначати, окрім внутрішньої відповідальності журналіста.

Якщо інформація необгрунтована або наклепницька - в суд, але щоден чинуша(як і власник ЗМІ)не має ані морального ані юридичного права втручатись в роботу редакції.

Iваницький
18 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 17:20:06, 20.05.2010 [Материал]

От із цим - згоден. Хоча додам: "внутрішня відповідальність журналіста" також у переважній більшості випадків в нашій країні перетворилася або на запопадливу пасивність, або на свідому БЕЗвідповідальність.

Ну, і крім того, стосовну другого абзацу - саме так, Владе, саме так!

Більше того - повторюсь:
"Не громкими акциями следует "бороться с цензурой", а исключать возможность обоснованных претензий в недостоверности публикуемой информации - тем самым формируя достаточно прочный фундамент защиты себя от возможного "произвола"

woland
24 Влад (woland)   • 18:50:56, 20.05.2010 [Материал]

Розкажіть це журналісту, якому кажуть - матеріал в ефір не йде. Крапка.
против лома нет приема...
Iваницький
31 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 22:11:35, 20.05.2010 [Материал]

І я своїм дівчатам кажу (до речі, жодного матеріалу не перевіряю спеціально... лише потому ріпу чухаю ;)): "матеріали про "Свободу" більше не носіть - вони нероби і дешеві пустозвони, нема чого їх за мій рахунок піарити". Бо це - ЗА МІЙ РАХУНОК. Не подобається - до Владика в "найпотужнішу команду", чи ще кудись - то мене вже не цікавить.
Є у ЗМІ хазяїн - йому і вирішувати "редакційну політику".
Незгодні зі мною у моїй же хаті - нонсенс.
Intala
9 Intala (Intala)   • 13:17:52, 20.05.2010 [Материал]

Журналисты Житомира проведут акцию "Цензуре - нет" и в этом же окне ссылка на другую статью - "Скандал. Журналисты «1+1» и СТБ погорели на взятках от Тимошенко" - забавно))
woland
15 Влад (woland)   • 14:24:18, 20.05.2010 [Материал]

В сім'ї не без урода. Се ля ві)
rozdum
25 Sergey (rozdum)   • 21:36:10, 20.05.2010 [Материал]

ото розвели базар, стіка букаф, читать нереально(
Цікаво, а де ці зацензурені житомирські журналісти і де можна прочитати про то, як їх цензурять?
Нє. я вірю, що цензура є, але поки ні з ким не стикався. хто ю від неї в нашому місті постраждав...
Iваницький
32 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 22:13:02, 20.05.2010 [Материал]

Кажуть, що й Бог є - треба вірити. Але ніхто з ним не зтикався ;).
baba
33 Василий (baba)   • 22:32:16, 20.05.2010 [Материал]

Оригинальная фраза.Мой плЮс! Я за,...это,...толерантность!
rozdum
36 Sergey (rozdum)   • 01:29:04, 21.05.2010 [Материал]

ы не посперечаэшся)
Дорогенька
28 Людмила (Дорогенька)   • 22:02:17, 20.05.2010 [Материал]

Ага стілько букф, що ледь осилила...
А щодо статті я дуже сильно крепко матюкаюсь із заголовку ... Ну яка я журналістка!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Звідки вони ото взяли що саме журналісти будуть проводити ту акцію!!!
Дорогенька
30 Людмила (Дорогенька)   • 22:05:37, 20.05.2010 [Материал]

Ага, до речі не біля міськвиконкому, а біля сцени!
робеспьер
35 Александр (робеспьер)   • 00:45:22, 21.05.2010 [Материал]

Игорь Николаевич, позвольте задать Вам вопрос. Проходил сегодня возле прокуратуры. где недавно на женщин среди белого дня напали люди в гражданском бандитской внешности, но потом страна узнала что это и есть внутренние органы, но дело не в этих органах. Одна из потерпевших от нападения внутренних органов Ковальчук Анна Сергеевна (тел. 22-36-35) рассказала что ни "Эхо", ни "Вечерний Житомир" не захотели напечатать про милицейско-прокурорский произвол, но материал взяли и провели с потерпевшими беседу только сотрудники "Интереса" и "20 минут" (вроде так называется газета). ТАК ПОЧЕМУ ВСЕ ГАЗЕТЫ ОТКАЗАЛИСЬ НАПЕЧАТАТЬ? Нет свободы слова, цензура или просто обоср..сь? Спасибо за ответ и кроме этого хочу узнать Ваше мнение по поводу того или была нанесена психологическая травма детям, рядом школа, и сколько детей обратилось к психологам за помощью.
Iваницький
41 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 11:46:36, 21.05.2010 [Материал]

Не отвечу за всех, Вы же знаете - я не склонен к "предположениям".
У каждого может быть СВОЯ причина.
Вот ко мне лично м-м Барановская тоже звонила - практически перед этой своей акцией.
Материал, сами понимаете, "не мой". Если я, РАБОТАЯ В ОДИНОЧКУ, попытаюсь все подобные обращения публиковать... физически невозможно, поэтому приходится определять акценты (хотя архив, к сожалению, все растет и пухнет, и там такое есть... что Вам сказать, этот случай ещё цветочки). К тому же у неё с доказательной базой не ахти, а мне, вместо документов, давать публицистические "предположения"... тем более, что я не "газета", поэтому должен за каждое своё слово отвечать самостоятельно - почему и публикую только то, что сам от первой до последней буковки и циферки раскапывал (см. №№ 8 и 18).
В общем, я выслушал внимательно, уточнил кое-что по сути, сложил своё впечатление о перспективности тех или иных действий, и посоветовал специалиста, который практикует "ментовскую тему". Дал телефоны все. Скорее всего - не дозвонилась (так как не упоминает).

Что касается детей... Вы опять меня толкаете на "предположения"? )))
Любое насилие, совершаемое на глазах у детей - оставит свой след ОБЯЗАТЕЛЬНО. Независимо от того - "справедливое насилие" это, или наоборот. С развитием цивилизации в определенные периоды считалось моральным для Воина, если нет иной возможности, кроме насилия - хотя бы закрывать детям глаза. Увы, цивилизация явно сменила вектор движения на обратный - уже давно не считается зазорным поощрять в детях животные инстинкты. Потому и становится общество с каждым следующим поколением все более жестоким.
Те, кто наплевав на окружение, открыто позволил себе грубое обращение с женщинами - тоже жертвы воспитания, но оправдания им нет - даже если бы и шла речь о "задержании особо опасных преступников" (как-то людям нашего с Вами возраста повезло застать ещё тот период, когда жестокость не приветствовалась, а в понятие "собственным примером" вкладывались вполне определенные гуманистические категории). Вот именно поэтому следующие за ними - будут ещё более жестоки и равнодушны.
Общество глубоко и, похоже, неизлечимо больно... достаточно даже и большую часть комментариев, написанных посетителями этого сайта в разных обсуждениях, проанализировать.

P.S. Знаете... недавно в одной беседе столкнулся с поразившим меня... мировоззрением? Речь шла о документалистике в кино, и как-то пришелся к слову фильм Вайды "Корчак" (кстати, очень сильный фильм, даже знающему фабулу в определенные моменты трудно смотреть). Естественно, о Януше Корчаке заговорили отдельно... и вот один из собеседников выдал: "А чего вы так его выхваляете? Он же еврей. И дети у него в основном еврейские учились"... достаточно грамотный, образованный человек, и Корчака читал...

McSym
37 Максим (McSym)   • 08:36:39, 21.05.2010 [Материал]

Хто про шо, а Горянські мастурбантьі про Коровай з Вухами. Кал, заспокойся - вона вже ніхто і звуть її ніяк. Лиш ти ніяк не заспокоїшся. Подобається певно?
робеспьер
38 Александр (робеспьер)   • 09:27:29, 21.05.2010 [Материал]

Калгарян, прошу твоё мнение о вашей "регионовской балалайке" Ганзе Герман. А конкретнее про то как ей запрещали бывать на передачах карманных или как говорит ваш ПроФФесор :"Зателефонуй, почую кожного". Грёбаный Экибастуз!!!!!!
Iваницький
39 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 11:05:36, 21.05.2010 [Материал]

> Грёбаный Экибастуз!!!!!!

Ох... в какую Вы меня ностальгию вогнали - я этой фразы не слышал уже лет... сейчас... лет тридцать пять... сенкс)

IBM
40 Сергей Палыч (IBM)   • 11:17:58, 21.05.2010 [Материал]

лет так 10 назад мы этой фразой очень успешно пользовались Дааа давно её не слышал. :) ...неее скорее даже 15
Iваницький
42 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 12:06:11, 21.05.2010 [Материал]

а ещё у нас была "апатит-твою-в-нифелины" ))

добавлено 15:40
Хм... а нифелины-то чем не угодили? ;)))))))))))))))
а! пойняв! правильнонаписание хромает - должно быть нЕфелины... опять двойка, ну да ладно - исправлять не стану, а то в податливости цензуре обвинят :)))

робеспьер
43 Александр (робеспьер)   • 00:36:00, 22.05.2010 [Материал]

Вы эту фразу слышали недавно, просто не обратили внимание её написал Каргарян, я просто хаму ответил в его стиле.
Iваницький
44 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 14:22:46, 22.05.2010 [Материал]

так я его "комментарии" не читаю)
Оголошення на ЖЖ інфо: