Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Наука і освіта » 2011 » Сентябрь » 29 » 16:36:48

В Житомирской школе №36 дети младших классов будут изучать польский язык и историю. ВИДЕО

29.09.2011, 16:36:48 12249 100
В Житомирской школе №36 дети младших классов будут изучать польский язык и историю. ВИДЕО

Начальное образование житомирской школы №36 выходит на новый этап. В этом году, по инициативе Юрия Водерацкого, впервые был набран класс, где будут преподаваться не только уроки польского языка, но и история и культура этой страны.

Почти месяц обучения и первоклассники уже рассказывают стихи, поют песни и представляют свои работы на польском языке.

По словам учителей, дети воспринимают нагрузки хорошо. Родители также удовлетворены новыми возможностями.

- Это экспериментальный класс, нам добавили часы польского и это меня еще больше заинтересовало, - говорит Людмила Насырова, мама ученицы польского класса.

Директор школы Леонид Котенко заверил родителей, что учащиеся экспериментального класса будут иметь все необходимое для получения качественного образования.

- Ребенок должен быть всесторонне развит, должен ориентироваться не только в разных языках, но и культурах, и появление такого класса это закономерность,- рассказал Юрий Водерацкий Почетный Консул Республики Польша.

Также, на встрече с родителями, Водерацький заметил, что дети смогут не только получать качественное образование, но и отдыхать в Польше, чтобы практиковать польский с настоящими носителями языка.




Тэги: Житомир, школа, образование, Польша, Водерацкий
   По матеріалам: ТРК Житомир

Схожі новини:


Комментариев: 97
коррупционер
1 владимир (коррупционер)   • 17:24:38, 29.09.2011 [Материал]

Также, на встрече с родителями, Водерацький заметил, что дети смогут не только получать качественное образование, но и отдыхать в Польше, чтобы практиковать польский с настоящими носителями языка.

и поверьте эти дети таки будут практиковатся в языке в польше совмещая это с отдыхом.

да знаю я знаю.....что многие водерацкого ненавидят.....но свою работу он выполняет.
LeXeR
2 Алексей (LeXeR)   • 18:06:48, 29.09.2011 [Материал]

В Польше ощущается нехватка дешевой рабочей силы?
ПривидзГаю
3 Український патріот (ПривидзГаю)   • 18:46:31, 29.09.2011 [Материал]

Геть інтернаціоналізм!
Konovalets
4 Коновалець (Konovalets)   • 19:45:09, 29.09.2011 [Материал]

моя рідна школа.....ПИШАЮСЯ...)))закінчив три рокі тому!!!!
baba
5 Василий (baba)   • 20:04:55, 29.09.2011 [Материал]

да, бывал в Черновицкой области...изучают румынский...и на селищной раде, висят два флага...угадайте
ПривидзГаю
6 Український патріот (ПривидзГаю)   • 20:10:22, 29.09.2011 [Материал]

Мда!
Aziat
7 Темуджин (Aziat)   • 20:17:00, 29.09.2011 [Материал]

Что мда? Теперь ты понял, чего вы стоите? Только СССР обеспечивал Украине территориальную целостность и культурное развитие.
ПривидзГаю
8 Український патріот (ПривидзГаю)   • 20:26:45, 29.09.2011 [Материал]

Особливо під час зросійщення, так? Хай СССР поцілує мене у сраку!
Aziat
9 Темуджин (Aziat)   • 20:28:47, 29.09.2011 [Материал]

скоро ты будешь румынские и польские целовать.
ПривидзГаю
10 Український патріот (ПривидзГаю)   • 20:30:15, 29.09.2011 [Материал]

Не дочекаєтесь!
Aziat
11 Темуджин (Aziat)   • 20:32:00, 29.09.2011 [Материал]

убедил.
ПривидзГаю
12 Український патріот (ПривидзГаю)   • 20:33:32, 29.09.2011 [Материал]

Ви крім російської мови, ще якоюсь володієте?
Aziat
13 Темуджин (Aziat)   • 20:35:36, 29.09.2011 [Материал]

еще тремя свободно. На четвертом немного читаю и могу объяснится на бытовом уровне.
ПривидзГаю
17 Український патріот (ПривидзГаю)   • 20:51:53, 29.09.2011 [Материал]

А, які саме?
Aziat
18 Темуджин (Aziat)   • 21:02:23, 29.09.2011 [Материал]

Украинский и Английский, естественно, плюс еще два азиатских.
sebast
69 sebast (sebast)   • 16:11:10, 30.09.2011 [Материал]

Это всё проделки Совка! Настоящему свидомому украинцу незачем знать другие языки, кроме мовы!
ПривидзГаю
76 Український патріот (ПривидзГаю)   • 22:09:21, 30.09.2011 [Материал]

На своїй землі, українець може знати лише українську!
hetman
82 Гетьман Коронний (hetman)   • 23:53:52, 30.09.2011 [Материал]

На № 76

На українській землі всі громадяни України, незалежно від етнічного походження, повинні знати і вільно володіти українською мовою, повинні знати і поважати історію, культуру і традиції титульного етносу.

Беззаперечно.

Але я не можу з вами погодитися, що українці мають знати лише українську. Чому "лише"? Чи не буде краще, якщо українці знатимуть ще польську, англійську, французьку, німецьку, китайську, японську мови? Чому "лише" українську?
ПривидзГаю
85 Український патріот (ПривидзГаю)   • 00:00:46, 01.10.2011 [Материал]

Суржик ось до чого призводить ваша багатомовність.
Українцю достатньо знати українську, на Українській землі!
polesich
28 Владимир (polesich)   • 01:29:35, 30.09.2011 [Материал]

Да и классическую певучую украинскую мову превратили в какой-то жуткий новояз, напихав в нее еще больше польских слов, добавив сюда изобретенные воспаленными умами словечки вроде «пологожинкивныка», «розчипирки», «нацюцюрныка», «лэтовища», «пилосмока», «хытавицы» и тому подобного бреда. Ввели правила произношения, продиктованные украино-канадской диаспорой, и теперь мы слышим вокруг Эуропа, Эгипет, этер, Атини, рижный.
badio
30 Аскольд Бадьо (badio)   • 01:37:18, 30.09.2011 [Материал]

С какого схрона ты вылез, власовец? Где ты таких слов начитался?
hetman
31 Гетьман Коронний (hetman)   • 01:45:14, 30.09.2011 [Материал]

На № 18

А ти спiвучою вболівай філолог)))

Штирлиц шел по ночному Берлину... Вроди бы всё нормально, но все таки что то настораживало... Толи будёновка лихо надетая на бекрень, толи парашут вяло волочащийся сзади... )))
Юрко
45 Юрій Градовський (Юрко)   • 08:14:23, 30.09.2011 [Материал]

Якби Ви знали українську мову, вихолощену Кагановичем саме для наданія большей схожесті руссскому язИку слов'янськості, такої маячні би не писали. І словник Нечая, на який Ви посилаєтесь, величезна праця, в якій надається весь синонімічний ряд слів, які використовувались в різних місцевостях України.
SteamRoller
48 Михаил (SteamRoller)   • 08:59:11, 30.09.2011 [Материал]

>>мову, вихолощену Кагановичем

По глухим сёлам ездил, и выхолащивал?
Я могу поверить, что можно навязать изменения в язык в столичных ВУЗах, в печати, по ТВ (СТБ)) - но не поверю, что это можно сделать по всем сёлам, одновременно и незаметно.
А по сёлам "«пологожинкивныка», «розчипирки», «нацюцюрныка», «лэтовища», «пилосмока», «хытавицы» и тому подобного бреда" - НЕ ГОВОРЯТ.
Юрко
52 Юрій Градовський (Юрко)   • 09:34:14, 30.09.2011 [Материал]

І скрізь то Ви були, і все Ви знаєте...До чого тут села?
ПривидзГаю
66 Український патріот (ПривидзГаю)   • 15:53:57, 30.09.2011 [Материал]

"А по сёлам "«пологожинкивныка», «розчипирки», «нацюцюрныка», «лэтовища», «пилосмока», «хытавицы» " - у Вас хвора фантазія.
badio
25 Аскольд Бадьо (badio)   • 01:00:16, 30.09.2011 [Материал]

На № 9

Не разжигай национальную рознь!!!
Antifashyst
29 АнтифашЫст (Antifashyst)   • 01:33:50, 30.09.2011 [Материал]

Дійсно, не гарно якось виходить, Азіте. Ваш № 9 дійсно якось схожий на провокацію міжнаціональної ворожнечі... Сидіть, друже, у своїй Азіопі і не суньте носа у Європу. Поляки й українці на Житомирщині століттями живуть у мирі, не треба їх сварити. Не варто.
Aziat
50 Темуджин (Aziat)   • 09:15:24, 30.09.2011 [Материал]

Про столетия мира - вранье.
hetman
55 Гетьман Коронний (hetman)   • 10:01:28, 30.09.2011 [Материал]

Во времена польского шляхтича, выпускника иезуитского коллегиума Зиновия Хмельницкого герба Абданк и его оппонента руського князя Еремия Вишневецкьго конфликт не носил никакой этнической или национальной окраски. Воевали козаки, возглавляемые, в основном мелкой шляхтой, и шляхта Вишневецкого, етнически в подавляющем большинстве русинского (украинского происхождения), то же самое во времена Гонты и Зализняка конфликт носил характер конфессиональный и социальный, но никак не национальный.

ПОВТОРЮСЬ, ПОЛЯКИ И УКРАИНЦЫ НА ЖИТОМИРЩИНЕ ВЕКАМИ ЖИЛИ В МИРЕ. И БУДУТ ЖИТЬ В МИРЕ И ДАЛЬШЕ!
as
58 Сегрій (as)   • 10:22:12, 30.09.2011 [Материал]

Ты уже русские целуешь
hetman
33 Гетьман Коронний (hetman)   • 01:52:14, 30.09.2011 [Материал]

На № 6

Дійсно, друже (Український Патріот), а що мда? Ви проти того, щоб громадяни польського походження вчили дітей своєї мови та історії свого народу (поряд із українською)? В чому проблема, друже? Вам відомо скільки в Житомирі російських шкіл і наскільки вони перевищують відсоток етнічних росіян в Житомирі? Навіть еврейська ЗОШ є в Житомирі. Що поганого в тому, що відкрився клас (зауважу всього лише один клас на багатотисячну польську етнічну громаду) із вивченням польської мови та історії (поряд із українською) для етнічних поляків?
ПривидзГаю
67 Український патріот (ПривидзГаю)   • 15:55:30, 30.09.2011 [Материал]

Якщо це діти-поляки, то нехай вчать на здоров'є, а якщо це діти-українці, то я категорично проти!
Incola
14 Александр (Incola)   • 20:47:25, 29.09.2011 [Материал]

Ну а почему нет паники по факту изучения немецкого, английского языков? Считаю это нормально.
Aziat
15 Темуджин (Aziat)   • 20:49:33, 29.09.2011 [Материал]

немцы и французы не считают Украину зоной своих интересов и не планируют экспансии.
hetman
26 Гетьман Коронний (hetman)   • 01:12:26, 30.09.2011 [Материал]

Не нужно ссорить добрых соседей!!! Не нужно разжигать рознь между дружественными народами - поляками и украинцами!!!

Разделять и властвовать в Восточной Европе, которую вы необоснованно считаете зоной интересов империи вам уже не дадут. Как и загребать жар руками поляков и украинцев!!!

Все конфликты поляков и украинцев кончались одним - выигрывала третья сторона. Евразийская империя. Также и заканчивалась они одним - геноцидом (Голодомор, Катынь)...

Уроки истории извлечены. Больше вы уже не будете загребать жар чужими руками!!!

Поостыньте азиат, тут вам не Азия!!!
Aziat
51 Темуджин (Aziat)   • 09:20:18, 30.09.2011 [Материал]

Имперские амбиции Польши очевидны и широко обсуждаются вполне открыто в самой Польше. Украина лежит в сфере интересов, и все эти классы, памятники, карты поляка - все результат последовательной государственной политики восстановления влияния и включения в свою орбиту. Польша - никогда не была добрым соседом Украины, не надо врать.
Я не против изучения языка, я против планомерного усиления польского влияния в Украине. Нацмены дружественны пока слабы, когда они чувствуют силу, начинают вести себя вызывающе.
Юрко
53 Юрій Градовський (Юрко)   • 09:34:52, 30.09.2011 [Материал]

Звичайно, тут інтереси Росії та Польщі ідентичні.
hetman
56 Гетьман Коронний (hetman)   • 10:06:47, 30.09.2011 [Материал]

Чистой воды бред. Ни одна политическая сила Польщи не поднимает вопрос о возрождении Речи Посполитой в границах 1648 или 1772 годов. Польща лишь поддерживает свободную и НЕЗАВИСИМУЮ Украину в евроатлантических и европейских устремлениях. В России же, за мизерным исключением, подавляющее большинство политических сил выступают с точки зрения радикально имперских позиций, в воспраленных фантазиях которых нет места независимой Украине. Вот это и есть угрозой территориальной целостности и независимости нашей страны.
as
59 Сегрій (as)   • 10:28:15, 30.09.2011 [Материал]

"Нацмены дружественны пока слабы, когда они чувствуют силу, начинают вести себя вызывающе."

Это вы о русских в Украине?
badio
61 Аскольд Бадьо (badio)   • 10:37:51, 30.09.2011 [Материал]

На № 59

Нет, уважаемый, не о простых россиянах речь. Они в подавляющем большинстве лояльные и законопослушные граждане Украины. Речь идет о имперских евразийских агентах влияния, которые могут быть разного этнического происхождения, Но все они ведут откровенно подрывную деятельность в отношении суверенитета и территориальной целосности Украины. Кто ещё в Украине ведет себя более чем вызывающе? Азиат Темуджин и его навязчивые имперские идеи яркое тому подтверждение.
Aziat
63 Темуджин (Aziat)   • 12:32:58, 30.09.2011 [Материал]

Поляки, вам все равно Украины не видать. Чем больше вы будете себя манифестировать, тем менее терпимо будет отношение к вам уже не с моей стороны, а простых украинцев.
hetman
70 Гетьман Коронний (hetman)   • 19:14:10, 30.09.2011 [Материал]

На № 63

Повторюсь, мы никому тут не позволим разжигать рознь между гражданами Украины, в том числе между гражданами польського и украинского происхождения!!!

Никто больше не будет заргебать жар руками украинцев и поляков, никто больше не будет проводить политику разделяй и влавствуй!!!

Все попытки стравливания поляков и украинцев будут получать достойны и адекватный отпор!!!

УРОКИ ИСТОРИИ ИЗВЛЕЧЕНЫ!!!
РИП
91 Игорь (РИП)   • 06:50:22, 01.10.2011 [Материал]

Кем и когда?
ПривидзГаю
16 Український патріот (ПривидзГаю)   • 20:51:11, 29.09.2011 [Материал]

Це не просто вивчення, а відкритий цілий клас.
hetman
40 Гетьман Коронний (hetman)   • 02:04:52, 30.09.2011 [Материал]

А що тут поганого? Ви проти того, щоб громадяни польського походження вчили дітей своєї мови та історії свого народу (поряд із українською)? В чому проблема, друже? Вам відомо скільки в Житомирі російських шкіл і наскільки вони перевищують відсоток етнічних росіян в Житомирі? Навіть еврейська ЗОШ є в Житомирі. Що поганого в тому, що відкрився клас (зауважу всього лише один клас на багатотисячну польську етнічну громаду) із вивченням польської мови та історії (поряд із українською) для етнічних поляків?
Юрко
46 Юрій Градовський (Юрко)   • 08:16:52, 30.09.2011 [Материал]

Ви вже вдруге пишете про це. Наведіть дані про ці школи.
hetman
57 Гетьман Коронний (hetman)   • 10:13:01, 30.09.2011 [Материал]

Я вважаю, що відкриття одного лише класу з вивчення польської мови - це мізер, зважаючи на потреби польської громади в Житомирі і області. Я вважаю, що в Житомирі, Бердичеві і Новограді Волинському (як і в місцях компактного проживання поляків) мають бути відкриті ЗОШ із викладанням польської мови і польської історії для дітей польського і мішаного (польсько-українського походження). Також я вважаю, що польська мова, на рівні із мовою іншої національної меншини - російської, має бути набагато більше представлена в ЗМІ, освіті і культурі Житомирщини. Тут проживає чисельна польська і ще більша мішана (польсько-українська) група. Інтереси цієї групи мають бути враховані не менше аніж інтереси іншої меншини - російської. Ось про що я веду мову.
krasapeta
62 krasapeta (krasapeta)   • 11:05:47, 30.09.2011 [Материал]

цілком підтримую.Одного не можу зрозуміти,чому з цієї події розгорнули політичну демагогію????? Відкрили клас,на здоров`я! Нехай вивчають польську мову,нехай китайську....що вам всім до цього? Вивчайте і ви!!!!!!
Aziat
64 Темуджин (Aziat)   • 12:34:33, 30.09.2011 [Материал]

Всё вы понимаете.
Юрко
65 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:28:49, 30.09.2011 [Материал]

А до чого тут польська історія? Ми кого маємо виховати: українця чи поляка?
hetman
71 Гетьман Коронний (hetman)   • 19:21:18, 30.09.2011 [Материал]

На № 65

Друже, ми маємо виховати громадянина України, який знатиме правду про те, що тут відбувалося впродовж віків. Без жодних маніпуляцій. Діти мають знати і польську і українську історію, адже поляки й українці з 14 по 18 століття мали багато в чому спільну історію. Діти польського походження мають знати і українську і польську інтерпретації історії. Ще краще, якби вони знали до того ж і історію об"єктивну Східної Європи. ВІД ЦЬОГО У НИХ УКРАЇНСЬКОГО ПАТРІОТИЗМУ НЕ ПОМЕНШАЄ, А ПОБІЛЬШАЄ, БО РОЗУМНА Й ОСВІЧЕНА ЛЮДИНА ВЖЕ НІКОЛИ НЕ БУДЕ ПІДДАВАТИСЯ НА ЖОДНІ ПРОВОКАЦІЇ І МАНІПУЛЯЦІЇ БУДЬ_ЯКИХ ІМПЕРІЙ.
Юрко
75 Юрій Градовський (Юрко)   • 21:06:39, 30.09.2011 [Материал]

Як ви всі вже набридли. "Брати" зі сходу примушують вивчати іхъ язИк та історію, "друзі" з заходу пхають сюди своє. Чим ви кращі один від одного?
hetman
84 Гетьман Коронний (hetman)   • 23:59:57, 30.09.2011 [Материал]

На українській землі всі громадяни України, незалежно від етнічного походження, повинні знати і вільно володіти українською мовою, повинні знати і поважати історію, культуру і традиції титульного етносу.

Беззаперечно.

Але крім того молоді українці мають знати історичну правду в усіх її барвах і відтінках. Є факт, є його інтерпретація (польська, українська, німецька, французька і т.д.). Це не заперечить почуття українського патріотизму, а піднесе його.
ПривидзГаю
77 Український патріот (ПривидзГаю)   • 22:10:40, 30.09.2011 [Материал]

Українцю - українську історію, Поляку - польську історію!
hetman
81 Гетьман Коронний (hetman)   • 23:41:34, 30.09.2011 [Материал]

На 75 та 77

Шановні, я колись так само думав, що націю необхідно інтегрувати своєю інтерпретацією історії, але з часом зрозумів, що краще знати ОБ"ЄКТИВНУ ПРАВДУ, аніж суб"єктивні інтерпретації.

Тут багато маніпуляцій привнесених зовні. Зокрема, після розділів Першої Речі Посполитої, німці (Габсбурги, прусаки і Романови) використовували політику "поділяй і володарюй", щоб тримати українців і поляків у покорі. В тому числі в українській інтерпретації. Зокрема, щодо поляків. В українській інтерпретації залишилися усі імперські міфи щодо наших західних сусідів. Здебільшого, не надто обґрунтовані міфи.

Історія одна, а що стосується українців та поляків то з 14 по 18 століття, то вона багато в чому є спілльною історією. Краще якщо громадяни України знатимуть правду. Маніпуляції і фальш вже не сприймається.

Історична правда не применшить, а піднесе почуття патріотизму українців. Я в цьому переконаний.
Юрко
83 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:55:43, 30.09.2011 [Материал]

Націю потрібно інтегрувати ще й виконанням законів цієї нації, а не їх паплюженням. Чому Водерацький не здав український пашпорт? Чому очільники польської громади не шанують мову моєї нації, при цьому ТАКОЖ являючись українцями за пашпортом та походженням? Гаразд, давайте будемо навчати дітей історії Ботсвани або Вануату.
badio
87 Аскольд Бадьо (badio)   • 00:52:17, 01.10.2011 [Материал]

А кто из руководителей польской общины не уважает украинский язык и законы Украины?
hetman
88 Гетьман Коронний (hetman)   • 01:01:28, 01.10.2011 [Материал]

Громадянина України, будь якого етнічного походження, який не шанує легітимні закони цієї країни, треба притягати до відповідальності. Згідно із чинними правовими актами. Тих, хто не шанує українську мову я рішучо засуджую. Так само як і тих, хто не шанує мов чисельних етнічних груп, які століттями проживають на цій землі. На Житомирщині живе переважна більшість українців, багато мішаних польсько-українських родин, немало поляків та трохт інших меншин. Житомир ніякого відношення до Ботсвани і Вануту не має, навіщо нам їхня історія. Натомість історія нормансько-сарматської Русі, Великого князівства Литовського, Речі Посполитої, нетривалий період Російської імперії, сплеск державотворення УНР, маріонеткової УРСР та, зрештою, України - це історія наших предків. І українці та поляки з 14 (з часів Кревської, а згодом Люблінської уній) по 18 століття (до другого поділу Речі Посполитої в 1792 році) мали спільну історію з поляками. І проблем та гордіївих вузлів у цій спільній історії треті сили наплутали навмисно і достатньо. Їх треба розплутувати, а Ботсвана і Вануту тут ні до чого.
Antifashyst
89 АнтифашЫст (Antifashyst)   • 01:16:02, 01.10.2011 [Материал]

Шановний пане Юрію, ви кажете "мову моєї нації", яку мову ви маєте на увазі українську чи польську, адже у вас є польське коріння по лінії батька, судячи по прізвищу, то про яку мову ви говорите українську чи польську?
Юрко
90 Юрій Градовський (Юрко)   • 04:24:00, 01.10.2011 [Материал]

Питання заради питання - відповідь Ви знаєте.
leshik_zt
73 Алексей (leshik_zt)   • 20:49:15, 30.09.2011 [Материал]

Да ни дай бог, чтоб вы вообще кого-то "выховувалы"
ПривидзГаю
86 Український патріот (ПривидзГаю)   • 00:16:52, 01.10.2011 [Материал]

"Валіза - вокзал - Польща!"
Sams2
19 Александр (Sams2)   • 21:35:09, 29.09.2011 [Материал]

Приветствую, Очень хорошее дело. Одно непонятно: по-польски у нас практически никто не говорит, но его изучают. и это нормально. Но почему же тогда сворачивают изучение русского, на котором разговаривает большая часть населения Житомира?
Aziat
20 Темуджин (Aziat)   • 21:38:01, 29.09.2011 [Материал]

А сам как думаешь?
Sams2
24 Александр (Sams2)   • 23:07:49, 29.09.2011 [Материал]

Да мне-то понятно. Интересно мнение привидения услышать.
hetman
27 Гетьман Коронний (hetman)   • 01:16:32, 30.09.2011 [Материал]

Не врите! Русский тут доминирует, хотя ещё 150 лет назад его тут никто не знал (это результат русификации), а вот украинский (язык большинства) дескриминирован, а польский (язык большой национальной группы, проживающей в Житомире) просто уничтожен! Так что басни нам тут не нужно рассказывать про "ущемление"... Это бред!
polesich
35 Владимир (polesich)   • 01:58:56, 30.09.2011 [Материал]

по моему с украинским языком постарался Кагановия..просто в Житомир приезжало много людей с России мне когда то прабабка рассказывала,что при царизме разговаривали и на руском того времени, и украинсом, только укр.яз был ближе к русскиму со смягченными словами( типа тот язак на котором без перевода на соврем. говорил и писал Шевченко) и много было поляков и жидов..
hetman
42 Гетьман Коронний (hetman)   • 02:09:48, 30.09.2011 [Материал]

Это ложь. Украинцы живущие в Житомире говорили на диалекте, который похож на старопольский. В современном польском языке мало украинских слов, а в старопольском их множество... Кстати современные поляки их не понимают, а украинцы понимают. И есть уже серьёзные лингвистические исследования, которые это подтверждают.
as
60 Сегрій (as)   • 10:36:20, 30.09.2011 [Материал]

Точно. У меня друг, лингвист (он не украинец и не поляк) очень интересуется разговорным языком на территории Польши и Украины и на основе личных наблюдений пришел к тому же выводу.
ПривидзГаю
21 Український патріот (ПривидзГаю)   • 21:52:58, 29.09.2011 [Материал]

Насєлєніє кажете?)))
polesich
32 Владимир (polesich)   • 01:48:30, 30.09.2011 [Материал]

В это же время Европа коварно предала Украину и украинский язык. Наши специалисты провели исследование. На сегодняшний день мы смогли исследовать только 572 сайта отелей, ресторанов, госпиталей, больниц – любых учреждений, которые в интернете набирают людей в Европе. Мы увидели, что среди 572 заведений в 383 приглашались со знанием русского языка. Как вы думаете, в скольких их 572 заведений требовался украинский язык? Ноль. То есть Европа принимает на работу людей со знанием русского языка, но нет спроса на людей со знанием украинского языка. Хочу сразу заметить: мы сейчас говорим о частном бизнесе.

Почему в Европе не нужен украинский язык? Почему там нужен русский язык? В Баден-Бадене вся наша элита бывает по три раза в год – не нужен там украинский язык. В том числе и когда Ющенко был. Можно сказать, что у нас сейчас элита російськомовна, но и до того было так же.

Вот такая абсолютно трагическая ситуация. В России украинский язык не нужен, а Европа вообще презирает украинский язык. Вот вам ответ на вопрос, кто мы есть и как к нам относятся не на официальных протокольных мероприятиях, а на самом деле.

( Выдерж.из статьи)
hetman
36 Гетьман Коронний (hetman)   • 01:59:20, 30.09.2011 [Материал]

А ти спiвучою вболівай філолог))) Европа коварно предала))) LOL ))))

Штирлиц шел по ночному Берлину... Вроди бы всё нормально, но все таки что то настораживало... Толи будёновка лихо надетая на бекрень, толи парашут вяло волочащийся сзади... )))
polesich
39 Владимир (polesich)   • 02:04:12, 30.09.2011 [Материал]

Эта выдержка из статьи..
hetman
44 Гетьман Коронний (hetman)   • 02:17:17, 30.09.2011 [Материал]

Эта выдержка показывает лишь то как нищую Россию обобрали российские олигархи и как они вывели активы в Европу. И больше ничего. Это не гордость, а позор России, что при миллионах влачащих жалкое существование, мажоры прожигают по Европам ресурсы многомиллионнной страны.
as
68 Сегрій (as)   • 15:56:37, 30.09.2011 [Материал]

И не лень такую бредятину выискивать и затем тиражировать?
MyAlice
22 Tatyana (MyAlice)   • 22:05:08, 29.09.2011 [Материал]

А вам какую новость не дай- все равно сразу обо***те!
ПривидзГаю
23 Український патріот (ПривидзГаю)   • 22:09:04, 29.09.2011 [Материал]

http://zhzh.info/publ/4-1-0-3537
polesich
34 Владимир (polesich)   • 01:52:19, 30.09.2011 [Материал]

Зачем нам польский? Кстати иногда ради интереса задерживаюсь на ств где какое то время все идет на польском.и процентов на 65 я понимая о чем говорят..
hetman
37 Гетьман Коронний (hetman)   • 02:01:23, 30.09.2011 [Материал]

Алаверди! Навіщо нам російська? Дивлюся зомбоящик і розумію її на всі 100%?
polesich
41 Владимир (polesich)   • 02:05:14, 30.09.2011 [Материал]

Тоже верно...
MOKRIZZONNI
38 МОКРИЦЬКИЙ (MOKRIZZONNI)   • 02:01:48, 30.09.2011 [Материал]

Окрім ВеликоРосійського Імперського шовінізму не залишилось для Вкраїни-Руїни вже ніяких зовнішніх агрессорів. Польскі часи які наразі інтенсивно розкручує діаспора не мають ніякої зворотньої сили!А значить впливу -відповідно вчити польську мову та інше будуть лише ті, хто й справді хоче або має до того відношення, на що нікому тут локально відкриттями-закриттями класів-школ не вплинути! Ця новина та коменти не мають ніякого значення -мене та всіх вас тут писавших ніхто не змусить вчити польську, як і 200000+ інших Житомирян, про що тоді воплі оці? Я краще ітяльянську довчу -дєвочкам більше нра, i miei amici )))
hetman
43 Гетьман Коронний (hetman)   • 02:12:27, 30.09.2011 [Материал]

Правильно, друже! Клас відкритий для етнічних поляків, мішаних родин та усіх бажаючих...)))

Це можливості для тих, хто хоче вчити дітей рідною мовою (нарівні із українською)...
ПривидзГаю
78 Український патріот (ПривидзГаю)   • 22:12:59, 30.09.2011 [Материал]

Якщо навчати будуть тільки етнічних поляків, то я "За" але щоб за рахунок Польщі!
flyanderov
47 Максим (flyanderov)   • 08:28:12, 30.09.2011 [Материал]

Згоден.
Тим більше школа №36 - це школа імені Я. Домбровського (принаймі була в 1996р.). Теплі стосунки з польською громадою існують дуже давно і польську мову вивчали там постійно (вибірково, факультативно), учні до Польщі їздили на екскурсії...
"...будут преподаваться не только уроки польского языка, но и история и культура этой страны..."
просто розширюють курс навчання...
Не розумію "коментаторів", які ані трохи "в темі"... хоча ні... розумію... у нас кожен "свідомий" громадянин вважає, що він розуміється в усьому краще за всіх.
1-10 11-18
Оголошення на ЖЖ інфо: