Журнал Житомир инфо
Новости сегодня: Вторник, 20.11.2018    14:03:28
2018 » Ноябрь » 215:12:11

Горсовет показал, как в Житомире ремонтируют единственный подземный переход. ФОТО

Горсовет показал, как в Житомире ремонтируют единственный подземный переход. ФОТО
02.11.2018
15:12:11
5713
27

Ошибка?Ошибка в тексте?
Выдели слово мышкой
и нажми Ctrl+Enter

В Житомире на проспекте Мира проводится реконструкция единственного в городе подземного перехода, который построен еще в 1982 году и не ремонтировался с момента строительства - 36 лет.

Как отмечают в мэрии, главная цель реконструкции это обустройство пандусов для маломобильных групп населения.

"На сегодняшний день, в подземном переходе уже обустроены пандусы для маломобильных групп населения, оштукатурены стены, остается два спуска лестничных и два спуска с пандусом. Бюджетом выделено 1 млн. 100 тыс. грн. Основные виды работ будут завершены в этом году и он будет пригоден к эксплуатации", - рассказал начальник управления коммунального хозяйства Александр Марцун.

На период реконструкции объекта временно обустроен наземный пешеходный переход, оборудованный соответствующими дорожными знаками и разметкой.

Напомним, ремонтом занимается ФОП Загладько Виктор Николаевич, стоимость выполнения работ – 1 млн 236 тыс. 994 грн. Как сообщалось, в Житомире проводили опрос относительно вариантов обустройства пешеходного перехода на проспекте Мира: за капитальный ремонт подземного перехода высказались 47,9%, за обустройство наземного перехода – 52,1%.










Тэги: подземный переход, Житомир, Ремонт   
Горячее объявление:
Комментариев: 27
Гражданин
1 Гражданин (Гражданин)   • 16:12:26, 02.11.2018
-11

Зарыть это говно!
leon_zh
2 Алексей (leon_zh)   • 16:31:34, 02.11.2018
+9

Мишаня, писал ты уже 20 раз, что его зарыть надо, тебя уже послали на хрен и начали ремонт. Успокойся.
Гражданин
5 Гражданин (Гражданин)   • 20:00:17, 02.11.2018
-11

Дурачье, вроде тебя, тянет город на дно.
viewer
7 Name Surname (viewer)   • 21:46:49, 02.11.2018
+9

Тобто по-вашому це в 1982 році тупо не було куди дівати кошти і там забабахали єдиний в місті підземний перехід замість наземного.
А те що там через 150 метрів достатньо крутий підйом з моста через Кам'янку це банальне співпадіння.
leon_zh
14 Алексей (leon_zh)   • 06:19:05, 03.11.2018
-3

Мишаня, ты уже определись, либо на дно идём, либо "расцветаем на глазах"(с)?
RaID
3 Сергій (RaID)   • 17:12:27, 02.11.2018
+17

Цікаво, ми у цій темі побачимо традиційний комент що ніщо не робиться далі 100 від мерії?
Provocateur
4 Agent Provocateur (Provocateur)   • 18:28:03, 02.11.2018
+6

Раптово та підступно, без оголошення війни, недомерія недоміста взялася робити "реформи" у радіусі 100 метрів безпосередньо від Калгаряші. XD
Ивасик
6 Телесик (Ивасик)   • 21:40:38, 02.11.2018
0

Интересно, как долго там продержится этот белый цвет на стенах.
RaID
10 Сергій (RaID)   • 23:41:57, 02.11.2018
+7

То може це основа, а далі ще фарбування. А взагалі протримається рівно стільки наскліки у нас культурне місто, тобто недовго.
Cobalt
8 Cobalt (Cobalt)   • 22:53:21, 02.11.2018
+1

Ну, если не заплюют/заблюют, то ещё продержится.
А то, что за переход нарэшти взялись - это хорошо.
Antivraki
9 ZaPravdu (Antivraki)   • 23:01:11, 02.11.2018
-9

А так ничего и не делается далее чем радиус 100 метров от мэрии. Гранитные плиты сняли себе на дачу, белый цвет будет немедленно разрисован граффити и через месяц станет черно-серым, особенно после зимы.

Ну и в 100 метрах от недоперехода все тот же стихийный рынок, грязь и бардак. Просто надо иметь смелость открывать глаза, а не закрывать их от восторга вылизывания недомэрской задницы.
RaID
11 Сергій (RaID)   • 23:42:47, 02.11.2018
+10

Ок, відриєш очі свиснеш.
Antivraki
12 ZaPravdu (Antivraki)   • 23:48:00, 02.11.2018
-9

Ha#11: Недомэрский свидомый жополиз RAiD, а ты возимей смелость да прокатись на стихийный рынок на проспекте Мира.
Как торговали с газонов, так и торгуют, как стояли столы торговые в метре от недопроспекта, так и стоят, как на газонах парковались, так и паркуются.

Свидомые, ну почему вы такие трусливые лицемеры и не замечате реалий вокруг??
RaID
13 Сергій (RaID)   • 00:04:03, 03.11.2018
+10

чувак, я знаю і можеш не обзиватись як завжди, я тебе по доброму тролю, а не владу захищаю. у пів країни у лайні, і народ у нас такий що його все влаштовує, відчуття прекрасного відсутнє. мало таких хто проти базару, от він там і є, а ти носишся з тим базаром як курка з яйцем. це вже місцевий мем.
Provocateur
16 Agent Provocateur (Provocateur)   • 13:55:32, 03.11.2018
+8

Біда в тому, що Ваш опонент явно з цієї половини:
1) помічає навколо лише лайно, тому з відчуттям не те що прекрасного, а хоча б мінімально позитивного там явно не склалося;
2) за стільки років так нічого проти того базару й не зробив; хоча, як я писав раніше, там аж ніяк не нетрі Карачі, просто саме цей відносно невеликий стихійний ринок прямо під носом у ЗаПравдуна і ЗаПравдун здатен помічати лише какахи, див. п.1;
3) (витікає з п.2) насправді його усе зі "свинарником" під власними вікнами влаштовує: підтвердження тому - дуже бурхлива й абсолютно порожня "діяльність" у вигляді численних розлогих коментарів і відосиків на цьому сайті.

Sad but true... :( :( :(
pushistik13
15 Пушистик (pushistik13)   • 10:30:01, 03.11.2018
-3

где эскалатор?
Provocateur
17 Agent Provocateur (Provocateur)   • 14:10:14, 03.11.2018
+2

В "ЯрмарКУ" на майдані Згоди. І в "Глобалі" поряд (ЯМНЗП). :)
vovik-zt
18 Володимир Фролов (vovik-zt)   • 20:42:19, 03.11.2018
+6

Надземный переход там, тот что сейчас, временный, довольно опасная штука, там некоторые даже не притормаживают, хоть и видят идущих людей! Особенно в темное время суток. Лучше выйти на остановку раньше и немного пройтись.
RaID
19 Сергій (RaID)   • 09:30:15, 04.11.2018
+5

А все тому що дорога спроектована під хайвей, а не під міську вулицю. Якщо вона така широка, то має бути острівець безпеки, звуження смуг і інші заходи пасивного заспокоєння трафіку.
viewer
20 Name Surname (viewer)   • 09:44:54, 04.11.2018
+1

От мені цікаво: робити наземний пішохідний перехід за 150 метрів від достатньо крутого спуску до моста через Кам'янку.
Напевне ж не просто так на зупинці біля панчішної фабрики в 1982 забабахали саме підземний перехід, хоча могли спокійно зробити наземний з острівцями безпеки, як це скільки себе пам'ятаю є на пішохідному переході біля ринку Хмільники за 200 метрів від тієї ж панчішної фабрики.
Ну напевне ж є якась більш вагома причина, чому там зробили саме таку дороговартісну конструкцію.
RaID
21 Сергій (RaID)   • 10:06:22, 04.11.2018
+5

Оперувати до того що у 1982 люди були розумніші ніж зараз якось нерозумно. Якби тоді були люди розумніші, то міста проектувались би краще. Якби думали про людей, то не було б оцих сходинок і заганяння людей під землю. Вже б тоді придумали б краще рішення. Так що не рік рішає, а про що і кого думали люди, що було у приорітеті. А приорітети зараз з машин змістились на людей, і це вірно. Живуть то люди у містах.
viewer
22 Name Surname (viewer)   • 10:27:01, 04.11.2018
+1

Я апелюю до того, що найімовірніше є якась об'єктивна причина, чому зробили саме дорогий підземний перехід, замість дешевшого наземного.

Закони фізики незмінні, що в 1982 році, що в 2018-му.

Особисто я припускаю, що спеціалісти з безпеки дорожнього руху визначили інтенсивність руху на тій ділянці, тоді нагадаю не було об'їзної Житомира (її збудували пізніше, десь в 1984) і весь транзитний транспорт йшов через місто по проспекту Миру.

Врахували, що якщо біля панчішної поставити світлофор, то там легко утвориться черга з автомобілів і вантажівок. А тепер додайте до підйому з моста через Кам'янку зиму і ожеледицю, та уявіть що там почнеться.

Зараз звичайно не 1982 і об'їзна через Іванівку на Глибочицю є АЛЕ. Інтенсивність руху зараз в рази вища ніж при СРСР.
Тому потік машин по проспекту Миру біля панчішної аж ніяк не менший, а ще більший.

Зауважте, поруч за 200 метрів на тому ж проспекті на переході біля ринку Хмільники підземний перехід не зробили. А зробили все так як Ви пишете навіть при СРСР: наземний пішохідний перехід з острівцями безпеки.
RaID
23 Сергій (RaID)   • 12:03:09, 04.11.2018
+4

Правильно, раніше це була ніби об'їзlна, де багато машин і мало людей. Як у нас зараз переходи надземні по трасі. Але зараз це місто, і у районі живе багато людей. Треба б зробити на кожному світлофорі починаючи від ялинки по острівцю безпеки з звуженням смуг, виділити смугу для велосипедів на всій довжині дороги за рахунок ширини смуг. Чим тісніше тим повільніше їдуть. Дорога у місті, а така ніби за містом, от і їдуть швидко бо дорога дозволяє.

Про підйом з мосту ми вже дискутували, там дуже далеко від того підйому до вулиці богунської, з великим запасом по гугл картах це 250м. 250м на 3 смуги руху скільки вмістить автомобілів? А у пробках народ з 3 смуги зробить 5... але нехай буде тільки три... дуже багато треба автомобілів щоб утворити таку пробку.. Це по вашому яка має бути інтенсивність руху автомобілів щоб назбирати їх стільки? Притому що з боку богунії також є світлофори, і трафік рухається хвилями, а не йде постійно. Все ж регулюється кількістю секунд скільки горить червоний і зелений.
viewer
24 Name Surname (viewer)   • 10:29:23, 05.11.2018
+2

"Правильно, раніше це була ніби об'їзlна"
Так, зараз дійсно є об'їзна Іванівка-Глибочиця, АЛЕ. Транспортний потік у нас зараз в рази зріс навіть в порвнянні з 2000-ми роками, що вже казати про бородатий 1982.
Тобто зараз біля панчішної навіть без транзитного транспорту проїжджає більше машин, ніж разом з транзитним в 1982.

"з великим запасом по гугл картах це 250м."
Ви не можете стверджувати напевне, що цього вистачає.
Поясню на прикладі. Ось ви пишете, що там 3 смуги руху. А тепер ось Вам ситуація, там поставили світлофор замість підземного переходу.
Хтось когось "догнав" і в'їхав у бампер, аварія. І три смуги руху з легкістю перетворюються у 2, а то й в одну.
Так що думаю все там правильно прорахували спеціалісти з безпеки руху і побудова у тому місці саме підземного переходу має під собою об'єктивну причину.
RaID
25 Сергій (RaID)   • 22:16:23, 05.11.2018
0

Давайте не будемо вже доводити ситуацію до асбурду, бо якщо на 3 полосній дорозі при дтп все пропало, то для чого тоді будують взагалі дво, та тим більше однополосні? Там же у випадку дтп ще гірше буде. Що їх треба заборонити? Різниця у моєму підході і вашому лише у тому, хто у приорітеті, людина чи автомобіль. Місто для людей в першу чергу.

https://chelurban.ru/knowledge/pochemu-podzemnye-perehody-nado-zakopat/

https://chelurban.ru/knowledge/safe-crossing/
viewer
26 Name Surname (viewer)   • 23:16:02, 05.11.2018
0

"Давайте не будемо вже доводити ситуацію до асбурду, бо якщо на 3 полосній дорозі при дтп все пропало, то для чого тоді будують взагалі дво"

Кількість смуг руху проектується виходячи з інтенсивності руху по дорозі.

"у приорітеті, людина чи автомобіль. Місто для людей в першу чергу."
Це не аргумент, щоб створити на дорозі аварійну ділянку "на пустому місці".

І основне, Ви, як і я, не можете стверджувати, що там 250 метрів до спуску це "з запасом" вистачить.
Таке рішення кваліфіковано може прийняти тільки спеціаліст з безпеки дорожнього руху.
RaID
27 Сергій (RaID)   • 23:25:46, 05.11.2018
0

Я вас здивую, але якщо зробити кількість смуг більше, то і кількість трафіку зросте, а якщо меньше то зменшиться.

http://s7.travelask.ru/system/images/files/000/150/065/full/China-probka.jpg?1492780408

Читайте ЖЖ.инфо
Горячие новости

Новости Житомира по теме:


Останні новини Житомира

Система Orphus