Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Наука і освіта » 2011 » Январь » 25 » 09:43:40

31 января студенты в Житомире выйдут на акцию протеста

25.01.2011, 09:43:40 7656 62
31 января студенты в Житомире выйдут на акцию протеста

В понедельник 31 января, в Житомире пройдет студенческий митинг-протест против законопроекта "О высшем образовании ".

Как сообщили «Журналу Житомира» организаторы акции, сбор всех студентов пройдет у памятника Пушкину на перекрестке Бульвара и Бердичевской в 14:30.

В 14:50, организованной колонной, студенты выдвигаются на площадь Королева к зданию Житомирской облгосадминистрации.

С 15:00 по 16:00 пройдет митинг у стен облгосадминистрации, передача требований и объявление всех обращений.

Студенты требуют:
  1. Отклонить законопроект Ефремова и компании "О высшем образовании".
  2. Отменить постановление о сокращении в 2011 году обучения за счет госбюджета на 42%.
  3. Повысить студенческие стипендии до прожиточного минимума.
  4. Повысить зарплату преподавателям.
  5. Предоставить реальную автономию высшим учебным заведениям.

Текст законопроекта "О высшем образовании" можно скачать здесь:
doc_181160.doc (886.3 Kb)

Организаторы акции:
  • - Всеукраинское молодежное общественное объединение "Фундація регіональних ініціатив"
  • - Независимый студенческий профсоюз "Пряма Дія"

http://cs454.vk.com/u8310879/126569255/y_4c8706bf.jpg

Тэги: студенты, Житомир, митинг, Протесты

Схожі новини:


Комментариев: 61
Тюха
1 Серёжа (Тюха)   • 09:58:13, 25.01.2011 [Материал]

оо ещё один протест студенты вперёт я с вами
Бодя
40 Бодя (Бодя)   • 09:09:31, 26.01.2011 [Материал]

Нарешті Житомирські ФРІшникі (Фундація Регіональної Ініціативи ) показали своє обличчя
«антіфа» . Це чітко видно на листівці в групи
http://vkontakte.ru/photo-23457457_213686774
Гасло : No NAZI .
Друже студент ти маєш усвідомити тебе хочуть втягнути в політичну перепалку між «антіфа» та ультраправими.
Driver1
44 Kichkiruk Vitaliy (Driver1)   • 12:04:50, 26.01.2011 [Материал]

Да будь-яка нормальна жива людина в цьому світі є антифашистом!
Якщо ти вважаєш одну расу кращою за інші, то іди сам фтопку або в газенваген (що більше подобається).
З.І. Не кожен, кому не подобаються слова про "Білу Людину" є представником бидло-гопніків під назвою "антифа" яких ти боїшся так, що бачиш небезпеку у всьому.
Більше тобі скажу: я в Житомирі ще жодного дибілоїда з так званих "антифа" не бачив.
Дорогенька
46 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 12:19:42, 26.01.2011 [Материал]

розберись в термінах
HOOLIGAN
48 Хулиган (HOOLIGAN)   • 12:51:07, 26.01.2011 [Материал]

>..будь-яка жива нормальна людина..>..поки-що ...

Тобто ти вважаєш свою націю нижче від інших(не кажи,що рівними-такого не може бути за визначенням)?

Чому я не маю права думати,що моя нація-найкраща?що конкретно в цьому поганого?

Що конкретно Тобі поганого зробили націоналісти,що ти саме їх не можеш оминути?(якщо це сексуально-інтимна відповідь,можеш не відповідати)

Driver1
55 Kichkiruk Vitaliy (Driver1)   • 14:19:03, 26.01.2011 [Материал]

не націоналісти, а нацисти.

бо дискредитують гасло і ідею боротьби.
бо присвоюють собі ім’я і спадок інших людей.
бо не можна ОДНОЧАСНО кричати "Слава Україні" і "кидати зігу"
бо провокують і відштовхують поміркованих людей від Українства.
бо самі не розуміють, що роблять і для чого це роблять, і хто керує їх думками.

продовжувати далі цей оффтоп вважаю непотрібним.
засирайте й надалі інформаційне повідомлення своїм срачем. без мене.

Дорогенька
56 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 14:28:36, 26.01.2011 [Материал]

тобто на мітинг можуть приходити тільки студенти певних "правильних" ідеологій?

Попрошу оголосити весь список заборонених:
1) nazi
2)...

І дозволених:
1)...

HOOLIGAN
57 Хулиган (HOOLIGAN)   • 17:08:51, 26.01.2011 [Материал]

Хамло!
Sandra
2 Sandra (Sandra)   • 10:13:22, 25.01.2011 [Материал]

Убейте, но не понимаю, почему контрактникам не платят стипендию. Это что только бюджетникам есть хочется?
3DSchuminator
3 Michael Schumacher (3DSchuminator)   • 10:14:18, 25.01.2011 [Материал]

Институтки проституют

... и минусуют :)

Skywalker
4 апіап (Skywalker)   • 10:24:14, 25.01.2011 [Материал]

мне например непонятно, за что получают стипендию полные халявщики (а таких не меньше 20%)
3DSchuminator
6 Michael Schumacher (3DSchuminator)   • 10:41:41, 25.01.2011 [Материал]

И какой вапще смысл её платить? У меня был одногрупник, бюджетник, получал стипендию, тоже магистра защитил. Но вот только случилась в его жизни незедача. Выперли его с работы (пришли в одну организацию, я - программером, он - асушником) за отсутствие зачатков мозга в черепе. И какая выгода государству платить стипендию даунам? Где отдача? Что государство с этого имеет? Его протащили на бюджет за справки (льготник), 5 лет платили ему баблосы, а на выходе получился нифига не инженер. В лучшем случае грузчик :). Терпение начальства лопнуло окончательно когда этот магистр радиотехник забыл закон Ома...
Termytos
10 Ярослав (Termytos)   • 11:10:30, 25.01.2011 [Материал]

Якщо пільговик, то все зрозуміло. більшість з них мають привілейоване становище - відрахувати не можна, стипендію забрати не можна, - якщо і особистої зацікавленості в навчанні немає (а вона трапляється у 5 % студентів), то вже при вступі стає зрозуміло, що за "спєц" буде на виході ). Я не проти надання пільг певним категоріям, але виключно у матеріальній формі, наприклад, плата за навчання, і все, далі - нарівні з іншими, не можеш - до побачення.
Skywalker
14 апіап (Skywalker)   • 13:45:58, 25.01.2011 [Материал]

у меня возникает другой вопрос: зачем делать поблажки льготникам при поступлении? Ведь если человек не может сдать вступительный экзамен, то в 90% случаев он не сможет стать хорошим специалистом
OldBoys
15 OldBoys (OldBoys)   • 13:52:49, 25.01.2011 [Материал]

Зато он сможет стать "хо00рошим" и дорогим управленцем?
one
22 Один Житомирянин (one)   • 15:27:40, 25.01.2011 [Материал]

Дык, ясно дело - хозяйственником)
Alexey
38 Алексей (Alexey)   • 19:28:07, 25.01.2011 [Материал]

Или "шикарным" политиком, умеющим без глубины знаний получать хорошие оценки преподователей.
Sandra
16 Sandra (Sandra)   • 14:44:24, 25.01.2011 [Материал]

Так он и поступает в ВУЗ для того, чтобы там его и научили чему-то.
Skywalker
19 апіап (Skywalker)   • 15:11:38, 25.01.2011 [Материал]

Ничему он не научится!
На примере: если человек не способен решать задачи по алгебре на уровне выпускника школы что б пройти успешно вступительный экзамен, то о высшей математике он может забыть.
Termytos
27 Ярослав (Termytos)   • 15:42:17, 25.01.2011 [Материал]

А чому матеріальна допомога в якості плати за навчання є поблажкою? Вона може призначатися дітям сиротам, у яких немає батьків, як у інших, які їм оплатили б навчання. Але на цьому пільга має закінчитись, далі - сам. Стосовно пільг через стан здоров'я - так хай їх безкоштовно лікують, в санаторії возять, яким боком тут навчання взагалі?

Про поступання згоден - брєд повний, який давно вже всіх дістав, але так як пів-країни в нас якимось чином пільговики, то непільговики вже як би у меншості...

one
21 Один Житомирянин (one)   • 15:27:05, 25.01.2011 [Материал]

>Так он и поступает в ВУЗ для того, чтобы там его и научили чему-то.

Только при поступлении, оно болезное автобиографию не в силах составить, а все равно берут - льготник. Только чему его учить потом? Школьной программе?

3DSchuminator
37 Michael Schumacher (3DSchuminator)   • 19:12:51, 25.01.2011 [Материал]

+ х2
Termytos
5 Ярослав (Termytos)   • 10:40:58, 25.01.2011 [Материал]

Шо-шо, а по-протестувати любим)
Смелый
8 Сергей (Смелый)   • 10:52:29, 25.01.2011 [Материал]

та разве это протесты? в Житомире и Украине студенты протестовать не умеют, пока.

Вот вы посмотрите как во Франции или Греции студенты протестую. И реально добиваются своих требований

Termytos
9 Ярослав (Termytos)   • 11:03:50, 25.01.2011 [Материал]

Так, нам є що у них повчитись). У Франції традиціям студентських протестів сотні років, це вже стало фактично частиною культури. В Україні це все ж не так популярно і більш небезпечно, але ми повинні через це пройти, студенти мають визначати майбутнє країни.
коррупционер
7 владимир (коррупционер)   • 10:44:25, 25.01.2011 [Материал]

студенты...вы молодцы...поучавствовать я немогу конечно но морально я...да что там я...практически все мои знакомые которые обсуждали со мной 'nre проблему до этого....морально мы с вами.
РЕБЯТА.уточнение.у меня очень много знакомых.
Юрко
11 Юрій Градовський (Юрко)   • 11:28:39, 25.01.2011 [Материал]

Вся проблема в тому, що ми всі протестуємо ОКРЕМО: підприємці - окремо, студенти - окремо, політики - окремо... Хоча мета одна і та ж, за великим рахунком. Давайте дивитись правді у вічі - точковими методами впливу, на жаль, нічого змінити неможливо. Коли відкрито буде ставитись одна вимога до орди - ГЕТЬ, тоді прийде перемога.
ZKZTUA
12 Andrii (ZKZTUA)   • 12:17:00, 25.01.2011 [Материал]

Глупо платить стипендию тем професиям по которым катастрофический перебор (юристы, экономисты, финансисты, бухгалтера, програмисты и т.д.

Сорри кого обижу: Но меня больше всего тепает от "чернобыльцев"!!!

3DSchuminator
13 Michael Schumacher (3DSchuminator)   • 12:30:51, 25.01.2011 [Материал]

та от них всех тепает, кто не чернобылец :)
Sandra
17 Sandra (Sandra)   • 14:46:07, 25.01.2011 [Материал]

Да вот только чернобылец контрактник очень отличается от чернобыльца бюджетника
ZKZTUA
18 Andrii (ZKZTUA)   • 15:11:21, 25.01.2011 [Материал]

Интересно чем же?
one
24 Один Житомирянин (one)   • 15:29:59, 25.01.2011 [Материал]

контрактник бабло плотит))
Sandra
45 Sandra (Sandra)   • 12:11:20, 26.01.2011 [Материал]

и степендию не получает ни государственную, ни от чернобыльского фонда
Termytos
23 Ярослав (Termytos)   • 15:29:18, 25.01.2011 [Материал]

Чорнобилець він і в Африці чорнобилець )
Skywalker
36 апіап (Skywalker)   • 17:08:00, 25.01.2011 [Материал]

А вы посмотрите на количество бюджетных мест по этим специальностям например в политехе. Экономисты, финансисты, бухгалтера фактически не финансируются из бюджета. Так что может не все так плохо =)
знаю, что для программистов мест намного больше.
P.S. Чернобыльцы - ЧИТЕРЫ!
Rokki
20 Roman (Rokki)   • 15:19:29, 25.01.2011 [Материал]

Повысить студенческие стипендии до прожиточного минимума.
__________________________________
и ничего не лопнет?
работать идите и получайте деньги, а то и так не платят, и еще условия!!!
one
25 Один Житомирянин (one)   • 15:31:40, 25.01.2011 [Материал]

осмелюсь напомнить, что студент должен учиться, а не пахать на стройках и в универе появляться только на сессию, дабы отдать заработаные деньги на успешную сдачу экзаменов.
Termytos
28 Ярослав (Termytos)   • 15:52:54, 25.01.2011 [Материал]

у студента більша половина дня вільна, багато йому не потрібно, якщо реально є потреба у грошах на життя, то заробити пару сотень не проблема, ну якщо звичайно не повний ідіот ) Навіть ті ж контрольні чи курсачі робити, і корисно, і прибутково )
one
30 Один Житомирянин (one)   • 16:17:56, 25.01.2011 [Материал]

У студента, шановний, друга половина буднього дня має бути присвячена роботі з додатковою літературою, роботі в читальних залах бібліотек, тощо.
Termytos
32 Ярослав (Termytos)   • 16:24:29, 25.01.2011 [Материал]

Тут ключове слово "має бути", а реальність інша: якщо можна вчитися, не готуючись щодня до пар, а лише на сесії щось почитати, більшість студентів саме так і поступлять. І це не їх вина, якщо їм дозволяють так вчитись, тут винна сама система сучасної освіти, але це інша розмова, тут дуже багато різних питань випливає.
one
33 Один Житомирянин (one)   • 16:29:07, 25.01.2011 [Материал]

Звичайно, всі потроху винні, тим не менш змінювати щось потрібно, чи не так? Та й студенти різні є, повірте. Ні всі по нічних клубах тусят, далеко не всі.
Rokki
29 Roman (Rokki)   • 15:53:15, 25.01.2011 [Материал]

а те кто платит за учебу, ничего страшного, пусть платят дальше.
как то тут не хорошо продумано.
Снизить цены на обучение никто не думал выйти в такими заявлениями? Или 700 грн за обучение в месяц это нормально???
one
31 Один Житомирянин (one)   • 16:19:41, 25.01.2011 [Материал]

>Или 700 грн за обучение в месяц это нормально???

Кто Вас заставлял поступать на контракт или вернее, кто виноват, что бюджетник (если он не льготник), талантливее вас, поэтому учится на бюджете?

Termytos
34 Ярослав (Termytos)   • 16:30:17, 25.01.2011 [Материал]

У нас у вузі якщо відраховували бюджетника, то контрактник, який найкраще здав сесію, переходив на його місце на бюджеті. Корупційних схем не помічено, навіть були випадки коли декан сам когось викликав і говорив, чого ти тупиш, пиши заяву і переходь на бюджет )
one
35 Один Житомирянин (one)   • 16:38:33, 25.01.2011 [Материал]

Абсолютно вірно, тому не розумію претензій від контрактників.
Termytos
26 Ярослав (Termytos)   • 15:38:28, 25.01.2011 [Материал]

Років 3 тому Тимошенко підвищила стипендії зі 150 грн. до 300, а ще через пару місяців до 500! тоді це було реально на рівні із пенсіями, і це при тому, що більшість студентів спускали несподівано нагрянувше бабло у клубах і генделиках, або збираючи на чергову мабілу, так як жили за рахунок батьків все одно. Ось такий дисбаланс, але напевно сподобалось, після того стипендія зростала дуууже повільно.
wizard
39 Дмитрий Александрович (wizard)   • 19:34:22, 25.01.2011 [Материал]

участники акции протеста будут на 90% состоять из професиАнальных протестуток и 10% прогульщиков-халявщиков
Sandra
43 Sandra (Sandra)   • 11:01:57, 26.01.2011 [Материал]

Ну седеть дома и обзывать всех бездельниками тоже не самая лучшая позиция. Зато потом можно рассказывать как хреново мы живём и как распоясалась власть.Мы должны следить за каждым их пуком и чуть- что "на майдан" Не хотите ни чего делать так хотя-бы уважайте тех кто может выйти и высказать своё мнение.
1-10 11-15
Оголошення на ЖЖ інфо: