Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Місто і життя » 2017 » Июль » 22 » 18:51:22

Олена Галагуза: «Я не дозволю ставитися до приватного сектору як до гетто»

22.07.2017, 18:58:52 5700 24 Помилка?Помилка в тексті?
Виділили слово мишкою
і натисніть Ctrl+Enter
Олена Галагуза: «Я не дозволю ставитися до приватного сектору як до гетто»

В Житомирі на провулках у районі вулиці Параджанова почали робити профілювання дорожнього покриття. Депутат Житомирської обласної ради від «Об`єднання «Самопоміч» Олена Галагуза зверталася до Житомирської міської ради, аби навести лад на цих провулках. Зголосилися на тому, щоб провести грейдерування, де це можливо, а також засипати асфальтною крихтою.

Мешканці провулків вражені: тут ніколи не робили ремонту дорожнього покриття, свій район жартома називають «шанхаєм». Проте радощі пересічних громадян поділяють не усі. Лунали закиди у бік комунальників, чому спецтехніка саме на цих провулках, а не на інших вулицях.

«Приватний сектор – це не гетто, мешканці провулків є громадою Житомира, сплачують податки, мають право на поліпшення території», - наголосила Олена Галагуза.

Депутат обласної ради вважає, що потрібно зважати і на асфальтування вулиць, і на порядок на провулках. Питанням провулків на околицях не надто переймаються, як свідчать реалії.

«Ніхто не має права обмежувати мешканців провулків у реалізації їхнього права здійснити такий елементарний ремонт покриття. І це не асфальт, а просто крихта, якою встеляють поверхню. Якщо комусь кортить дискримінувати мешканців провулків, я б не радила цього робити. Немає кращих чи гірших житомирян: лад потрібно наводити всюди!» - прокоментувала Олена Галагуза.

Прес-служба фракції «Об`єднання «Самопоміч» у Житомирській обласній раді

 
Фотографії:
Олена Галагуза: «Я не дозволю ставитися до приватного сектору як до гетто» Олена Галагуза: «Я не дозволю ставитися до приватного сектору як до гетто»

Схожі новини:


Комментариев: 21
ip1982
1 Igor (ip1982)   • 22:49:23, 22.07.2017 [Материал]

Дороги в провулках то дійсно проблема, просто чому так категорично: "не дозволю ставитися до приватного сектору як до гетто" - ця проблема існує так само довго, як і ті провулки... ніхто ніколи нею серйозно не займався і, підозрюю, що займатись не збирається, є ще проблема з каналізацією, навіть скоріше з її відсутністю в багатьох провулках...
Як на мене, то багатоповерхівки більше схожі на гетто, але знову таки, це нікого не хвилює навіть більшості мешканців тих багатоповерхівок байдуже.
Hoakina
2 Марина (Hoakina)   • 07:01:03, 23.07.2017 [Материал]

На 3. Скажу про проблему, яка мене особисто стосується. Живу біля приватного сектору, мешканці якого не мають договорів щодо вивезення сміття. За вивезення їхнього сміття плачу я. А його багатенько буває. То може мешканцям приватного сектору досить представляти себе як окрему незалежну територію? і чи платять вони за догляд за прибудинковою ділянкою? от що цікаво.
DomA
5 Владимир (DomA)   • 09:28:20, 23.07.2017 [Материал]

Бо Житомир -то велике село!)
Клон_Януковича
12 Виктор (Клон_Януковича)   • 10:06:13, 24.07.2017 [Материал]

а мне интересно, "плачу я" это как? Вы платите за количество вывезенных контейнеров? Если нет, то тогда это проблема комунальщиков что не успевают вывозить, а вас же тупо жаба душит.
Sherlok
13 Александр (Sherlok)   • 11:08:46, 24.07.2017 [Материал]

Мешканці приватного сектору теж заключають договори на вивезення сміття.
Hoakina
19 Марина (Hoakina)   • 20:20:11, 24.07.2017 [Материал]

На 15. І де ж ті контейнери, в які вони викидають сміття? правильно, це контейнери біля мого дому.
AlexIvanov
14 Alex Ivanov (AlexIvanov)   • 12:37:59, 24.07.2017 [Материал]

Опять эта шльондра рекламируется!? Регионалы обнаглели. Как поживает твой любимый Никитюк?
Arina1985
3 Арина (Arina1985)   • 07:03:15, 23.07.2017 [Материал]

И как по мне, она права. Переулки у нас действительно в ужасном состоянии. И не только в районе улицы Параджанова.
Вот только немного лукавит. Депутатам областного совета выделяются немалые деньги на депутатскую деятельность и решение проблем избирателей. Сама Галагуза могла бы вполне оплатить ремонтные работы, если не в полном обьеме, то хотя бы частично.
Юрко
7 Градовський (Юрко)   • 11:41:25, 23.07.2017 [Материал]

Треба подумати над тим, щоб припинили виділяти ці "депутатські" гроші
Andrey
4 Андрей (Andrey)   • 07:52:53, 23.07.2017 [Материал]

оОо ... Самопомичь?
Олена, лучше реши проблему вонючих подарков со Львова, которые нам в область завозят с области (так званой "культурной столицы") где кэрманыч - руководитель твоей партии. Вот тут видно все лицо "самопомичи".
ZVEZDA
6 Житомирянин (ZVEZDA)   • 09:50:30, 23.07.2017 [Материал]

Хоть кто то теребит нашу мерию.
AlexIvanov
15 Alex Ivanov (AlexIvanov)   • 12:39:26, 24.07.2017 [Материал]

Она сейчас работает подстилкой Гундича.
Алліса
16 Аліса (Алліса)   • 13:10:43, 24.07.2017 [Материал]

В прямому чи переносному сенсі?
Месть_королевы_Анны
8 Queen_Annes_Revenge (Месть_королевы_Анны)   • 13:50:47, 23.07.2017 [Материал]

Обычная приспособленка
Юрко
10 Градовський (Юрко)   • 20:03:46, 23.07.2017 [Материал]

Так, гарно приспособилась до декомунізації - весь ваш мотлох комуняцький повикидала
Месть_королевы_Анны
11 Queen_Annes_Revenge (Месть_королевы_Анны)   • 07:54:47, 24.07.2017 [Материал]

И что, тебе от этого легче стало горшки в Польше мыть?
Юрко
17 Градовський (Юрко)   • 19:38:08, 24.07.2017 [Материал]

Так. Набагато
viewer
9 Name Surname (viewer)   • 15:31:19, 23.07.2017 [Материал]

Та годі вам, бардак в провулках з небагатоквартирними будинками тому, що самих жителів все влаштовує. Майже ніхто з них не піде хоча б на прийом до свого депутата міськради, щоб їх провулок чи вулицю заасфальтували чи хоч який інший ремонт дорожнього покриття провели: уклали холодний асфальт тощо.
Крім того, провулки в приватному секторі теж асфальтуються, ось наприклад на цій неділі повністю заасфальтували провулок 2-й Каракульний.
Юрко
18 Градовський (Юрко)   • 19:38:34, 24.07.2017 [Материал]

В неділю асфальтували?
viewer
20 Name Surname (viewer)   • 22:11:25, 24.07.2017 [Материал]

В середу та четвер.
До речі, асфальт на цьому провулку був покладений вперше.
Хмельницький
21 Хмельницький (Хмельницький)   • 08:02:57, 27.07.2017 [Материал]

А хіба не досить того, що за сприяння Галагузи вулицю генерала-визволителя Баранова перейменували на вірменського педофіла Параджанова. Які ще ремонти перевулків? Досить і морального задоволення.
Оголошення на ЖЖ інфо: