Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Держава і Політика » 2015 » Июль » 24 » 14:40:50

Дмитро Кропачов: На Домбровського, 38 вже почалися ремонтні роботи за рахунок орендної плати. ФОТО     Реклама  

24.07.2015, 14:40:50 8031 47
Дмитро Кропачов: На Домбровського, 38 вже почалися ремонтні роботи за рахунок орендної плати. ФОТО

Комунальне приміщення на Домбровського, 38, яке завдяки зусиллям депутата Дмитра Кропачова та працівників Житомирської обласної ради кілька місяців тому перейшло на баланс комунальної установи з експлуатації адмінбудинків, зараз активно ремонтують.

Про це журналістам розповів депутат обласної ради, лідер політичної партії «Сила Людей» на Житомирщині Дмитро Кропачов.

«Сьогодні вже відремонтований ліфт. Замінили вітражі на сходовій клітці. Працівники закінчують ремонт покрівлі – це дуже важливо, тому робимо в першу чергу», – зазначив депутат.

Ліфт запрацює вже 6 серпня, зараз готуються документи в дозвільному центрі.

«У машинному відділенні все було побите, ми встановили нове обладнання, відремонтували приміщення. Загалом на відновлення роботи ліфта пішло 125 тис. грн», – зауважив Микола Галич, директор комунальної установи по експлуатації амінбудинків.

Зараз закінчується ремонт покрівлі – на неї пішло 286 тис. грн. У приміщенні також засклили всі вікна, а в коридорах встановлюють нові металопластикові. Друга хвиля ремонту почнеться в серпні і триватиме до кінця вересня. Планують відремонтувати сходову клітку, вхід до будівлі, коридори, дві вбиральні на 2 та 4 поверхах. Один з туалетів зроблять доступним для інвалідів-візочників.

За словами Дмитра Кропачова, в ремонт на Домбровського, 38 вже вкладено близько 500 тис. грн, які будуть повернені в обласний бюджет з оренди приміщення.

«Сьогодні більшість орендарів підписали договори – це 23 організації. З орендної плати в бюджет області буде йти 1 млн. 61 тис. грн в рік. Зараз з цих коштів робимо ремонт», – каже Дмитро Кропачов.

«Дякуючи Богу і обласній раді…»

Приватні підприємці змінами задоволені. Кажуть, не ремонтувалося все роками.

«Я в цьому приміщенні працюю близько 40 років. Дякуючи Богу і обласній раді нарешті почали робити ремонти – фасади, покрівля, вікна поставили. Зараз все прекрасно. Ви самі бачили раніше, яке було це приміщення і на що воно було схоже. Люди заходили і казали: «Що це за приміщення? 18 століття?», – зазначив орендар, приватний підприємець Олександр Андрущенко.

Приватний підприємець Олександр Стрельченко, зауважив, що насамперед до них буде приємніше заходити клієнтам.

«Я дуже задоволений – вікна зробили, ліфт запрацював. Коли все закінчать, впевнений, буде ще краще», – зауважив орендар.

За словами Дмитра Кропачова, вже до кінця вересня приміщення на Домбровського, 38 матиме зовсім інший вигляд.

«Орендарі задоволені – дзвонять, дякують. Орендна плата та сама. Тільки тепер вони бачать, що їхні гроші йдуть на приміщення, у якому їм буде значно комфортніше працювати», – впевнений депутат.

Нагадаємо, що 15 липня Житомирський обласний адміністративний суд відмовив у задоволенні позову Житомирському обласному фонду соціального захисту інвалідів. Громадська організація хотіла надалі користуватися комунальним приміщенням загальною площею майже 4 тис. кв. м. на вул. Домбровського, 38, а також здавати його в оренду приватним підприємцям та комерційним організаціям.

Прес-служба політичної партії «Сила Людей» у Житомирській області


























Тэги: Кропачов, Сила людей

Схожі новини:


Комментариев: 47
khrusch
1 Хрущ (khrusch)   • 17:44:12, 24.07.2015 [Материал]

Кропачев, ты случайно не Фридман из параллельного класса?
egor_yakovlev
2 Egor (egor_yakovlev)   • 17:53:59, 24.07.2015 [Материал]

Не словом а делом. Всем балоболам и завистникам дал понять
ELVA
3 Elva (ELVA)   • 20:11:26, 24.07.2015 [Материал]

Респект, Корпачёв! Наконец-то "разгребли" эти "трущобы". Туда зайти было страшно и гадко ещё пару месяцев назад.
Scalpel
12 Scalpel (Scalpel)   • 22:53:29, 25.07.2015 [Материал]

Вы тоже на него кОрпачёв говорите , а не Кропачёв ? :)
Кропачов
18 Дмитро (Кропачов)   • 09:31:14, 26.07.2015 [Материал]

Это побочный эффект от ТВ и популярного ведущего Дмитрия КАрпачЁва. :-)
aio
25 Макс (aio)   • 17:37:47, 26.07.2015 [Материал]

Летели с ним в самолете пару дней назад, в жизни не такой он к себе располагающий ) Так что лучше пусть его фамилию путают )
Cobalt
4 Cobalt (Cobalt)   • 21:52:18, 24.07.2015 [Материал]

Если бы там остался прежний ген. арендатор, то, наверное, от этого здания остались бы одни руины.
ELVA
5 Elva (ELVA)   • 12:13:00, 25.07.2015 [Материал]

Там уже были руины, особенно в левом крыле здания...
Юрко
6 Юрій Градовський (Юрко)   • 17:21:34, 25.07.2015 [Материал]

Прекрасно, Дмитре. Лише одне незрозуміло - яким боком до обласного бюджету "Сила людей"??
Кропачов
7 Дмитро (Кропачов)   • 19:51:04, 25.07.2015 [Материал]

Сила людей - це моя партійна приналежність. Більш подробніше про партію можете почитати тут - http://sylalyudey.org
Юрко
8 Юрій Градовський (Юрко)   • 21:50:12, 25.07.2015 [Материал]

Ну то яким боком вона тут? Гроші - наші, майно - наше, ти - депутат обласної ради, голова бюджетної комісії, а звітується про діяльність Сила людей...
Кропачов
9 Дмитро (Кропачов)   • 22:35:17, 25.07.2015 [Материал]

А тим, що депутат на службу наймається, людьми на виборах, коли вони голосують тим самим надаючі довіру. За новим законом про вибори так само, як й за старим депутатів в місцеві ради, висувають виключно партії. Тобто партії та їх фракції, які голосують в унісон, мають ПРЯМИЙ вплив на бюджет та майно територіальних громад. Тому моя робота, як депутата та члена партії СИЛА ЛЮДЕЙ це й діяльність партії на місцевому рівні. Вона публічно тому й висвітлюється в ЗМІ.
Юрко
10 Юрій Градовський (Юрко)   • 22:44:30, 25.07.2015 [Материал]

Коли там були вибори, ніякої сили ще в природі не існувало))) Якщо керуватись твоєю логікою, то релізи мав би зараз писати Фронт змін.
Кропачов
14 Дмитро (Кропачов)   • 08:52:57, 26.07.2015 [Материал]

Фронт змін - такої партії не існує.
Юрко
19 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:43:04, 26.07.2015 [Материал]

Ну то склади мандат - такого депутата не має існувати)
TarasS
23 Тарас (TarasS)   • 15:49:53, 26.07.2015 [Материал]

Юрко - Соколине Око. :)
Scalpel
11 Scalpel (Scalpel)   • 22:51:53, 25.07.2015 [Материал]

Дмитрий , а Вы не правы , так как Вас избирали(и возможно будут избирать) как личность , а не представителя какой-либо политической организации!
или Вы хотите отнести себя в ранг - "та он такой как и все" ? Зачем Вам это ? Будьте Человеком и отвечайте как депутат Дмитрий Кропачёв и тогда Вас возможно поддержит сила людей , реальных !
Кропачов
15 Дмитро (Кропачов)   • 09:10:57, 26.07.2015 [Материал]

Личность ушла на второй план, когда приняли закон про местные выборы запрещающий самовыдвижение и консервирующий политическую систему 5% барьером. В чем же я не прав? В том, что не скрываю своей партийности? Партия это в первую очередь люди и когда знает избиратель кто партию СИЛА ЛЮДЕЙ в регионе представляет и какие поступки этих людей он исходя из этого складывает впечатление общее. Если я лидер партии в области то за меня не смогут голосовать как за личность в областной совет, а будут голосовать исключительно за других представителей СИЛА ЛЮДЕЙ на каждом округе, учитывая конечно и их личность тоже. Вы уж простите, но я не вижу ничего зазорного в партийной идентификации, наоборот считаю, что это необходимо всем так делать кто занимается политической деятельностью. Иначе какие возможности у партий которые на самофинансировании и представляют средний класс, а не олигархов? Только, когда партии начнем все мы с вами финансировать, тогда мы изменим политическую систему.
Юрко
20 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:45:06, 26.07.2015 [Материал]

Дмитре, тебе не висувала ніяка Сила людей. Я б ще ввів норму імперативного мандата як обов'язкову: покинув партію, зникла партія - зник і депутат (депутати)
TarasS
24 Тарас (TarasS)   • 15:50:54, 26.07.2015 [Материал]

"Я б ще ввів норму імперативного мандата як обов'язкову: покинув партію, зникла партія - зник і депутат (депутати)"

100% і тільки так.
Юрко
27 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:57:21, 26.07.2015 [Материал]

Ну а як інакше? Тільки вибори - купа обіцянок. А потім - рраз і нема вже, кажуть, такої партії, а я з іншої і за обіцянки попередньої не відповідаю. І так весь час. Або взяти КПУ - заборонили, то скасуйте н...й їх мандати! нема партії, яка їх висувала, нема й депутатів. Чи риги? "Я вже не риг - вищать всі навколо, - я написав заяву." А до діька б тебе з твоєю заявою. Обрався від ригів, значить будь ним цілу каденцію, а не курвою, яка щоденно змінює вподобання. І тепер в нас рижуки, запаловські, градовські, нікітюки досі депутати.
Кропачов
30 Дмитро (Кропачов)   • 07:48:57, 27.07.2015 [Материал]

Ти не прав. Проблема не в депутатах, а у виборцях. Ну немає Партії регіонів, немає Комуністів, але замість них є Опозиційний блок. А тепер подивимось, яка в них буде підтримка на виборах. Ми вже всі бачимо, який у них рейтинг.
Ті самі люди, партій, яких вже не існує будуть обрані. То хто винен?
Юрко
36 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:41:54, 27.07.2015 [Материал]

Дмитре, ти не розумієш чи прикидаєшся?? Нема ПР - не повинно бути і депутатів від ПР в жодній раді. Автоматично мають бути скасовані мандати.
Кропачов
42 Дмитро (Кропачов)   • 16:33:55, 27.07.2015 [Материал]

Як на мене то це на одна партія якої немає бути))))
Юрко
43 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:13:29, 27.07.2015 [Материал]

Ти дійсно не розумієш???? Мова ведеться "наприклад". Не будемо ж тут всього перераховувати.
Кропачов
29 Дмитро (Кропачов)   • 07:42:04, 27.07.2015 [Материал]

Юра весь пост, який ти прокоментував о майбутніх виборах, а не минулих. Пересмикуєш. Якщо так, то а би. Ти спитав навіщо там СИЛА ЛЮДЕЙ, я пояснив. Трошки не вірне в тебе розуміння імперативного мандату. Імперативний мандат - правило, згідно з яким депутат представницького органу влади зв'язаний наказами виборців і протягом усієї своєї діяльності відповідальний перед ними. При цьому законодавчо закріплена можливість дострокового відкликання депутатів, що не виправдали довіри виборців. Ще раз є таке поняття як відкликання депутата. В новому законі про вибори суттєво дороблені розділи про відкликання. Не працює депутат, його відкликали виборці. Тобто існує інструмент наказів виборців та реальний механізм відкликання депутата. А те що ти пропонуєш це не імперативний мандат та погоджусь з тобою лише на 50%, бо люди в бюлетні бачать інформації дві Прізвище та Партія. Тобто не вбачаю, що при ліквідації партії виборці повинні лишитись свого обранця. В кінці кінців ми живемо в такий країні де адмінресурсом можемо скасувати реєстрацію будь-якої партії та заборонити її діяльність. В чому тоді винні виборці?
Юрко
37 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:44:40, 27.07.2015 [Материал]

Партія висунула кандидатів? Висунула? Вони обіцялись виконувати Програму партії? Так. Партія згинула. Звідки може бути той депутат? Що він буде далі виконувати? Нема, пустота, зеро - розумієш?
Кропачов
41 Дмитро (Кропачов)   • 16:32:09, 27.07.2015 [Материал]

Програму партії як правило обіцяють на ВР, на місцевих виборах обіцяє кандидат кожен в своїй громаді окрузі. Програма партії є звісно, але вона вже загальне та більше стосується кандидата на голову міста чи територіальної громади.
Юрко
44 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:14:10, 27.07.2015 [Материал]

Тільки, "як правило", кандидат не може сам висунутися.
Scalpel
35 Scalpel (Scalpel)   • 09:55:58, 27.07.2015 [Материал]

вот- вот-вот , я только-что про это ему и намекнул(пост 34)
Scalpel
34 Scalpel (Scalpel)   • 09:54:21, 27.07.2015 [Материал]

отвечу коротко , надеюсь поймете :
завтра исчезнет Сила людей - Вы тоже прекратите политическую деятельность ? Т.е. мы про Вас можем забыть ? Ая-яя-яй как не порядочно по отношению к избирателям.ай не зря я говорил :" Вы/вы такие же как и все"
Спасибо за откровенность , занавес.
P.S. может я в чём-то и не прав , но это при л/в
Кропачов
16 Дмитро (Кропачов)   • 09:16:38, 26.07.2015 [Материал]

Цікаво Юра, що коли мова йде про комуністів чи регіоналів та їх діяльність то ти забуваєш про особистість та всіх під одну партійну гребінку стрижеш. Чому не можна депутатам з іншою партійністю та з позитивними справами себе ідентифікувати? Подвійні стандарти виходить.
Юрко
22 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:48:54, 26.07.2015 [Материал]

Ні, Дмитре, можна і потрібно себе ідентифікувати. Але повір мені, як аграрієві за освітою, - ну не несуться краще кури через те, що головою ОДА Кізін зі Свободи, чи Машковський з БПП. Немає тут жодної залежности моїх грошей від заслуг партії Сила людей.
Кропачов
31 Дмитро (Кропачов)   • 08:10:05, 27.07.2015 [Материал]

Взагалі некоректне порівняння.
Посадова особа, має бути ідентифікована з партією, яка його привела до влади для того щоб виборці оцінивши діяльність посадовця, чи надали кредит довіри партії на слідуючих виборах чи ні.
Та повір люди добре ідентифікують, хто підтримує діяльність Президента той й голосує за БПП. Кому подобається діяльність Яценюка, голосував за Народний фронт. Це очевидні речі, як би ти не пересмикував та які би емоційні та не коректні порівняння не наводив, воно так є в Україні, воно так є у всьому світі та воно так буде. ;-)
Юрко
38 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:46:03, 27.07.2015 [Материал]

От і я ж про те - тебе привів Фронт змін, а яким чином тут взагалі до моїх грошей Сила людей - незрозуміло.
Кропачов
40 Дмитро (Кропачов)   • 16:30:42, 27.07.2015 [Материал]

Ну наскільки це твої гроші в мене є сумнів. Враховуючі що ти зараз на ПМЖ в Польщі. Податки сплачуєш в іншу країну, то й до бюджету відношення вже нашого немаєш. ;-)
Юрко
45 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:19:36, 27.07.2015 [Материал]

Не думав, що ти ще й брехун та маніпулятор. Не на ПМП а на ТМП. До бюджету України вкидаю щомісяця значні суми, можливо більше, ніж ти. Крім того, я не позбавлений громадянства України. Далі. Лібералам властиве розуміння "я" лише як про самого себе. Не йдеться про мене особисто, а про спільноту. Хоча бачу, що ніфіга ти не розумієш. І ще. Ніхто не давав тобі права визначати, чий бюджет і хто є виборцем. Отже, своє політичне майбутнє ти чітко окреслив.
Кропачов
46 Дмитро (Кропачов)   • 07:45:55, 28.07.2015 [Материал]

В даному контексті немає різниці ПМП чи ТМП. Вже більше року як немає.
Писав тобі це як жарт. Тому, що твоє пряме порівняння з грошима партію не коректне. Щоб говорити за спільноту, треба бути цією спільнотою делігованим. У нас сьогодні, що не активіст, то говорить за всіх. На це також у нас у демократов треба мати моральне право. ;-)

Бачу, що наступив на хворий мазоль, вибачаюсь це ненавмисно. Спробую пояснити тобі більш детально.

Визначає хто є виборцем Закон України "Про вибори..." де вказано, що на місцевих виборах не мають право голосувати громадяни, які перебувають за кордоном.

Що стосується загального виборчого права то я прихильник непрямих двохступеневих виборів, як в США. У нас мають право голосувати, всі громадяни України, які досягли 18 років та знаходяться в Україні на момент голосування. Крім вікового цензу існує і ряд інших виборчих цензів: осілості, статі, майновий, моральний.

Особисто я, проти дескримінації статі, але за цензи в осілості, майні та моралі.

Ценз осілості передбачає, що за особою визнаються виборчі права лише після того, як проживе в даній країні або в даній місцевості певний час. Наприклад, у Франції для голосування на будь-яких виборах встановлений ценз осілості, рівний 6 місяцям (прожити потрібно в комуні це низова територіальній одиниці), у Новій Зеландії наприклад трьом місяцям, які потрібно прожити на території виборчого округу. Цей ценз спрямований проти осіб, які не мають постійного місця проживання або часто його змінюють, що не належить до числа цивільних достоїнств.

Моє тверде переконання, що людина, яка виїхала з України не важливо, як оформлена еміграція ПМП чи ТМП, немає морального права повчати тих хто залишився та бореться за гідне життя та гідне майбутнє на громадських засадах та має тільки певні проблеми. Не засуджую сам твій виїзд, засуджує оціночне судження. Вважаю, що на нього треба ще мати моральне право, як і мати право бути виборцем з врахуванням майнових, моральних цензів та особливо цензу осілості.
Юрко
47 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:14:27, 28.07.2015 [Материал]

Ти помилився - два роки як немає)) Ото після того, як ти мене в свою силу-силенну просив - я й поїхав. Тимчасове проживання залежить від наявности працевлаштування - звільнений з роботи - випєрдаляй) І що тут хворий музиль? Хотів вкусити, ай-яй)))
А взагалі дурницю мелеш - я є в списку виборців і завжди там був на своїй дільниці. Бо нікуди я не виїхав - я працюю в Польщі. Виключи мене через суд) А взагалі, те, що ти там вважаєш, байдуже.
xom
13 xom (xom)   • 08:27:07, 26.07.2015 [Материал]

посмотрим что после 25 октября будет... а то в качестве пиара к выборам много чего происходит, асфальт начали в переулках укатывать например.
Кропачов
17 Дмитро (Кропачов)   • 09:26:14, 26.07.2015 [Материал]

Вопрос этот поднят задолго до выборов, просто сейчас этап на котором отчитываюсь о ходе дел. Необходимость в публикации вызвана серией заказных статей в газете Эхо. Там где без стыда и совести пишут заведомую ложь. Заказывают эту ложь люди, которые довели здание до такого состояния и десятилетиями в "частный карман" уходили деньги от аренды (больше 1 млн. грн. в год).
Юрко
21 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:45:55, 26.07.2015 [Материал]

Газета Єхо давно мала бути закрита як антиукраїнська. Але облрада її ще й фінансує.
Кропачов
32 Дмитро (Кропачов)   • 08:11:26, 27.07.2015 [Материал]

Облрада її не фінансує, а фінансувала. Особисто перевіряв.
Юрко
39 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:46:33, 27.07.2015 [Материал]

Добре хоч це. Нарешті урвалось старому алкоголікові.
Cobalt
26 Cobalt (Cobalt)   • 19:19:40, 26.07.2015 [Материал]

"...яким боком до обласного бюджету "Сила людей"??..."
Яким, може і не зрозуміло, але краще так, ніж "люди сили" біля комунального майна!
TarasS
28 Тарас (TarasS)   • 20:13:16, 26.07.2015 [Материал]

Мосьє Кропачов, пропоную апгрейд для неймінгу:

Сила Силенна Людей :)
Кропачов
33 Дмитро (Кропачов)   • 08:11:55, 27.07.2015 [Материал]

:-)
Оголошення на ЖЖ інфо: