Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Суспільство і влада » 2011 » Март » 18 » 10:32:00

Владимир Дебой не нашел время ответить на вопросы читателей «Журнала Житомира»

18.03.2011, 23:31:53 7920 54
Владимир Дебой не нашел время ответить на вопросы читателей «Журнала Житомира»

Во время прошлых местных выборов интернет-издание «Журнал Житомира» провело кампанию «Задай вопрос будущему мэру».

Каждый пользователь мог задать любой вопрос, который его волнует, а журналисты в свою очередь, обязались передать эти вопросы новоизбранному городскому голове (не зависимо от того, кто им стал).

Кресло мэра Житомира занял Владимир Дебой.

17 февраля 2011 в помещении пресс-центра городского совета состоялась пресс-конференция Житомирского городского председателя, где тот отчитывался о своих первых ста днях на посту городского головы.

Во время пресс-конференции редактор «Журнала Житомира» Владислав Пучич передал градоначальнику в руки 56 вопросов, которые возникли у посетителей сайта. Мэр, полистав их, сказал, что непременно ответит, ведь то, что волнует житомирян - это повседневная работа городской власти.

По состоянию на вечер 17 марта ответ из мэрии так и не был найден в редакционной почте.

Напоминаем, что согласно ст. 20 Закона Украины «Об обращениях граждан» «Обращения рассматриваются и решаются в срок не более одного месяца со дня их поступления»

Владислав Пучич, «Журнала Житомира»


Звернення до Дебоя

Тэги: Дебой, Житомир, Журнал Житомира

Схожі новини:


Комментариев: 53
formazon
1 Nickolay (formazon)   • 10:32:44, 18.03.2011 [Материал]

Занят сильно. Думает думы, как-бы гидропарк переименовать...
Zyl49
38 Николай (Zyl49)   • 14:44:34, 18.03.2011 [Материал]

Кроме пиара в средствах массовой информации работы не видно. Лифтовые карточки и те не хочет отменять, как обещал в предвыборной программе. Вывод очевиден: брехун
run
2 yuri (run)   • 10:44:36, 18.03.2011 [Материал]

А был ли мальчик ( де boy)
ELVA
3 Elva (ELVA)   • 10:44:39, 18.03.2011 [Материал]

Нашему мэру некогда-работы много: и в зарницу поиграть, и залётными звездульками потанцевать, и на коньках покататься, да и гидропарк "простаивает". А тут ещё и на какие-то вопросы отвечать каких-то житомирян... Да и вопросы, наверное, не те которые он хотел услышать. В общем, не "царское" это дело...
den41K777
4 лозовский дмитрий иванович (den41K777)   • 10:50:52, 18.03.2011 [Материал]

конечно не нашел.... ему нету времени отвечать, ему есть время ток где то на камеру посветится.
den41K777
5 лозовский дмитрий иванович (den41K777)   • 10:52:34, 18.03.2011 [Материал]

------------------------------------------------------------Дорогой «Журнал Житомира» сделайте пожалуйсто опрос - нравится ли вам Дебой как мер города Житомира? зарание спс.----------------------------------------------------------------------------- --
rudoborodiy
18 Сергій (rudoborodiy)   • 12:16:02, 18.03.2011 [Материал]

я джва года хочу такой опрос
робеспьер
40 Александр (робеспьер)   • 19:22:48, 18.03.2011 [Материал]

Отличный вопрос! Неужели его не интересует как житомиряне к нему относятся. Хам и хамская власть!
Skywalker
6 апіап (Skywalker)   • 10:53:40, 18.03.2011 [Материал]

Зато не считает лишним пиарить себя на этом ресурсе
run
7 yuri (run)   • 10:56:26, 18.03.2011 [Материал]

Житомир как сцена для мэра. О сколько нам открытий чудных готовит интернета дух.
LeXeR
8 Алексей (LeXeR)   • 11:05:54, 18.03.2011 [Материал]

С юр. точки зрения ЗУ "Про звернення громадян" к данному обращению вряд-ли применим, т.к. его действия не распространяются на юр. лица, организации и т.д. А НПА, который бы прямо устанавливал сроки ответов органов власти и т.п. на обращения юр. лиц в нашем "замечательном" государстве не существует.
Tolikts1
9 Толик (Tolikts1)   • 11:14:18, 18.03.2011 [Материал]

Пучич, а где номер входящего письма зарегеного в канцелярии мерии????сначала номер а потом 30 дней!
woland
12 Влад (woland)   • 11:34:47, 18.03.2011 [Материал]

Якою статтею Закону України "Про звернення громадян" регламентовано поняття "вхідний номер", "реєстрація в канцелярії" і т.д?

Відповідь - ніякою.
Вхідний номер потрібен радше для заявника, щоб довести, що він дійсно звертався в організацію. Навряд чи мерія буде робити вигляд, що не отримала звернення у присутності чи не всіх журналістів міста.

Tolikts1
13 Толик (Tolikts1)   • 11:49:15, 18.03.2011 [Материал]

чем вы докажите что вы дали ее ?? Вы плохо знаете законы!!
по ЗУ"Про звернення громадян" сказано что Звернення може бути усним (викладеним громадянином і
записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим,
надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного
органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці
повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
ДАЛЕЕ ПО ПОСТАНОВЕ КМУ від 14 квітня 1997 р. N 348" Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації " Пунктом 2. Усі пропозиції, заяви і скарги, що надійшли, повинні прийматися та централізовано реєструватися у день їх надходження на реєстраційно-контрольних картах, придатних для оброблення персональними комп'ютерами (додаток N 1), або в журналах (додаток N 2). Конверти (вирізки з них) зберігаються разом з пропозицією, заявою, скаргою. Облік особистого прийому громадян ведеться на картках, у журналах (додаток N 3) або за допомогою електронно-обчислювальної техніки.

Журнальна форма реєстрації пропозицій, заяв і скарг та обліку особистого прийому громадян допускається в організаціях з річним обсягом надходження до 600 пропозицій, заяв та скарг і такою ж кількістю звернень громадян на особистому прийомі.

Письмові пропозиції, заяви і скарги, подані на особистому прийомі, також підлягають централізованій реєстрації на реєстраційно-контрольних картках, придатних для оброблення персональними комп'ютерами, або в журналах (додатки N 1 і 2).

Реєстраційно-контрольна картка, журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг, картка (журнал) обліку особистого прийому громадян ведуться згідно з вказівками щодо їх заповнення (додаток N 4).

Автоматизовані реєстрація пропозицій, заяв і скарг та облік особистого прийому громадян здійснюються з реєстраційно-контрольних форм шляхом введення в персональний комп'ютер таких елементів: дата надходження звернення; прізвище, ім'я, по батькові, категорія (соціальний стан) заявника; звідки одержано звернення, дата, індекс, контроль; порушені питання - короткий зміст, індекси; зміст і дата резолюції, прізвище автора, виконавець, термін виконання; дата надіслання, індекс і зміст документа, прийняті рішення, дата зняття з контролю; номер справи за номенклатурою.

Автоматизована реєстрація обліку особистого прийому громадян шляхом прямого введення в персональний комп'ютер здійснюється за допомогою таких елементів: дата прийому, хто приймає; прізвище, ім'я, по батькові, адреса, місце роботи, категорія (соціальний стан) заявника; порушені питання - короткий зміст, індекси; кому доручено розгляд, зміст доручення, термін виконання, прийняті рішення, дата одержання відповіді.

Склад зазначених елементів за необхідності може бути доповнений (розписка виконавця в одержанні документа, хід виконання тощо). Порядок розміщення елементів у разі проведення автоматизованої реєстрації може визначатись організацією.

У процесі автоматизованої реєстрації формується банк реєстраційних даних. Автоматизовані банки даних забезпечують користувача інформацією про всі документи і їх місцезнаходження за допомогою виведення інформації на екран комп'ютера, а у разі потреби - на принтер.

Реєстраційний індекс пропозиції, заяви, скарги зазначається у реєстраційному штампі (додаток N 5). Штамп ставиться на нижньому полі першого аркуша документа праворуч або на іншому вільному від тексту місці, крім місця, призначеного для підшивки.

Реєстраційний індекс складається з початкової літери прізвища заявника та порядкового номера пропозиції, заяви, скарги, що надійшла, наприклад, Д-401. Реєстраційний індекс може бути доповнений іншими позначеннями, що забезпечують систематизацію, пошук, аналіз і зберігання пропозицій, заяв і скарг.

LeXeR
24 Алексей (LeXeR)   • 12:54:05, 18.03.2011 [Материал]

Эта инструкция "приблизительная". На ее основе каждые "огран" составляет собственную. Каких-то пунктов в ней может и не быть.
робеспьер
41 Александр (робеспьер)   • 19:24:29, 18.03.2011 [Материал]

Толик, но это просто демагогия! Неужели мэр не может ответить на вопросы? А что по этому поводу сказала бы Ганна Герман?
Tolikts1
14 Толик (Tolikts1)   • 11:51:28, 18.03.2011 [Материал]

УЧИМ Увадаемый, развиваемся далее и далее..
Half_baked
17 Half baked (Half_baked)   • 12:04:43, 18.03.2011 [Материал]

Это должен знать каждый!
woland
19 Влад (woland)   • 12:33:00, 18.03.2011 [Материал]

Ухх, за шо люблю юристів, так це за вміння слухати і головне чути.

Повторюсь вдруге - якою статтею ЗУ "Про звернення громадян" мене зобов'язано ставити вхідний номер оганізації на копії звернення?
Продовжу логічний ряд: Яким нормативно-правовим документом передбачена недійсність мого звернення у разі відсутності вхідного номера організації на ньому?

В світлі викладеної Вами постанови - питання №3 - яким чином мене, як заявника стосується посмтанова КМУ №348? Можливо вона регламентує порядок оформлення і проходження документу ВСЕРЕДИНІ органу влади? (що мені по-цимбалам в принципі)

>> "чем вы докажите что вы дали ее??"
Шо за призумція винуватості? Мені не потрібно нічого доводити - ми не в суді.

>> Вы плохо знаете законы!!
Хм... не претендуючи на юридичні лаври - а ф-ція Ctrl+c означає гарне знання законів?

Tolikts1
22 Толик (Tolikts1)   • 12:50:28, 18.03.2011 [Материал]

яким чином мене, як заявника стосується посмтанова КМУ №348 а вы закон про Звернення хорошо читали? почитайте еще раз статью 2, где написано что Законодавство України про звернення громадян включає цей
Закон ТА ІНШІ АКТИ ЗАКОНОДАВСТВА, що видаються відповідно до
Конституції України та цього Закону. И 13 статью. Діловодство щодо звернень громадян Діловодство щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом Міністрів України. Вот как раз та сама постанова и имеет отношение к этому закону.Вот вам выдержка из постановы: Відповідно до статті 13 Закону України "Про звернення
громадян" ( 393/96-ВР ) Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:

1. Затвердити Інструкцію з діловодства за зверненнями
громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування,
об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях
незалежно від форм власності, в засобах масової інформації

>>Мені не потрібно нічого доводити- а каже вы доведете слова "Во время пресс-конференции редактор «Журнала Житомира» Владислав Пучич передал градоначальнику в руки 56 вопросов, которые возникли у посетителей сайта" -МОЖЕТ ВЫ ТАМ ПУСТИШКУ ДАЛИ, а тут распустили сопли.

еще раз повторю!! вы дали писульку свою не на приеме громадян, а значит она не должна реагироваться!!!!! то была пресс-конференция!!! думаю вопрос исчерпан!!!

woland
27 Влад (woland)   • 13:05:41, 18.03.2011 [Материал]

))
я перепрошую - Ви юрист? Тоді мені шкода Ваших клієнтів.
Чи вам просто по-кайфу зараз нести очевидну нісенінтицю?
Tolikts1
29 Толик (Tolikts1)   • 13:13:37, 18.03.2011 [Материал]

вот как раз чушь сам несешь.. давай с самого начала: ты утверждаешь статьей что ты дал меру НА ПРЕСС-КОНФЕРЕНЦИИ ВОПРОСЫ и требуешь ответы В ТЕЧЕНИИ МЕСЯЦА ссылаясь на закон ОБ ОБРАЩЕНИИ ГРАЖАН?
я ссылаясь на тот же закон утверждаю что ты неправильно подал свое заявление, так как оно не было подано на личном приему или почтой, и оно не было зорегестрировано согласно действующему законодательству, а значит не подлежит рассмотрению. чем я не прав????? Лучше действительно бегаить и печатать всякую хрень, и по ФОКам развлекаться, чем пойти и делом занятся... Житомирянин блин...
Ofelia
53 Iryna (Ofelia)   • 10:22:25, 22.03.2011 [Материал]

згодна... невідповідність очевидна... запит і питання на прес-конференції - різні речі.. тут не про правове поле говорити варто, а просто про виконання обіцянки відповісти на питання... а вона була - я свідок..))
Tolikts1
25 Толик (Tolikts1)   • 12:58:41, 18.03.2011 [Материал]

>>Яким нормативно-правовим документом передбачена недійсність мого звернення у разі відсутності вхідного номера організації на ньому?
Той же закон про звернення громадян статтья 7 часть1 - Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому
порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду. НО так как вы нарушили часть 3 статьи 3 закона про звернення ваша писулька не будет расматриваться!!!!!!
woland
28 Влад (woland)   • 13:11:20, 18.03.2011 [Материал]

пффф. починає втомлювати цей пінг-понг об стінку.
ч. 3 статті 3 ЗУ "Про звернення громадян":

Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про
сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним
законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення
чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств,
установ, організацій незалежно від форм власності, народних
депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також
висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання -
письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного
статусу, прав чи свобод тощо.
ЩО ПОРУШЕНО?

Натомість стаття 8 того ж Закону встановлює ВИЧЕРПНИЙ перелік звернень, які не розглядаються - анонімні або повторні.

Стаття 8. Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не
підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо
встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом
від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо
перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду
яких передбачено статтею 17 цього Закону, та звернення осіб,
визнаних судом недієздатними.
Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає
керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала
звернення.

Анонімні або повторні. Ніде не йдеться про фізичне місце (це кабінет мера, особистий прийом, прес-конференція тощо) чи про відсилання на постанови КМУ про правила ВНУТРІШНЬОГО діловодства.

Tolikts1
32 Толик (Tolikts1)   • 13:15:41, 18.03.2011 [Материал]

а каким способом подаются ваши звернення и клопотання????? ау прочитай статью 5 умник!! че ти пригаешь с 3 на 8 статью?? 5 не пропускай!!!
woland
36 Влад (woland)   • 14:18:10, 18.03.2011 [Материал]

ч. 3 ст. 5
Звернення може бути усним (викладеним громадянином і
записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим,
надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного
органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці
повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Звернення було передано громадянином відповідному органу.
Що конкретно на Вашу думку зі ст. 5 було порушено?

Tolikts1
26 Толик (Tolikts1)   • 13:02:27, 18.03.2011 [Материал]

>>яким чином мене, як заявника стосується посмтанова КМУ №348? Можливо вона регламентує порядок оформлення і проходження документу а как вы будете доказывать что были нарушены ваши права??? докажите что вы счто-то кому-то давали?? НЕ притворяйтесь безграмотным!! Вы сами в этой кухне крутилмись при ВТШ. И Самое главное -Любой гражданин должен знать и исполнять законы, номративные акты. Читаем конституцию, закони и другое. ОБСУЖДЕНИЕ ЗАКРЫТО!!!!
woland
31 Влад (woland)   • 13:15:23, 18.03.2011 [Материал]

Саме тому, що крутився "у цій кухні", й маю досить чітке уявлення.
Цілком згоден з твердженням "Любой гражданин должен знать и исполнять законы, номративные акты. Читаем конституцию, закони и другое" чого і Вам бажаю.
LeXeR
23 Алексей (LeXeR)   • 12:51:54, 18.03.2011 [Материал]

Инструкцией по деловодству. Другое дело что инструкцией по деловодству житомирского горсовета такого может не быть предусмотрено.
woland
30 Влад (woland)   • 13:14:22, 18.03.2011 [Материал]

Згоден, але Закон України має вищу юридичну силу перед будь-якою інструкцією по діловодству або ж постановою КабМіну. А закон встановлює лише дві причини, щоб не відповісти - анонімність (прізвище, адреса) і повторність звернення.
Tolikts1
33 Толик (Tolikts1)   • 13:18:08, 18.03.2011 [Материал]

обратись к юристам они теб популярно обьяснят. а то связываться с ... сам таким станешь. чего я лично не желаю.
woland
37 Влад (woland)   • 14:26:15, 18.03.2011 [Материал]

Гаразд, тоді я не зв'язуваимусь.
В дискусії крапка.
Tolikts1
35 Толик (Tolikts1)   • 13:21:05, 18.03.2011 [Материал]

а порядок подання не встановлюеться законом?? может ты еще в общественном белом домике чето скажешь и захочешь ответ на него??
коррупционер
10 владимир (коррупционер)   • 11:21:41, 18.03.2011 [Материал]

конечно ненашел...понимаете...если бы был ответ хоть на один вопрос...то он бы на него ответил...
1-10 11-20
Оголошення на ЖЖ інфо: