Живий Журнал
 
ЖЖ інфо » Статті » Авторская колонка » Владислав Пучич

Я не одноразовий електорат

Автор: Владислав Пучич, 17.01.2010, 05:32:50
Автор Владислав Пучич

Владислав Пучич

все статьи автора

Дивна річ вибори: голосуєш за когось, а виявляється - проти себе.
Володимир Шамша

Українська передвиборча возня так якось кволенько доповзла до свого логічного завершення. Сьогодні день Х – всенародне волевиявлення. Вперше у своєму досить активному житті я не читав програм кандидатів, не слідкував за дебатами і до останніх днів вагався кому ж віддати свій дорогоцінний (адже, єдиний у мене) голос.
Отож. За кого не голосуватиму точно:

Бандюкович
З формального боку для мене неприйнятні гасла про російську як другу державну (чи регіональну), неприйняття НАТО, орієнтація на Росію. А ще, в мене дуже добра пам’ять. Я пам’ятаю як його горили зривали з мене помаранчеві бандани у моєму місті, як ми з друзями втікали від побоїща під ЦВК, як в мене забирали агітацію в Кіровограді. Це те, що я відчув на собі. Та й не може бути Президентом Європейської країни проффесор, чиєю улюбленою художницею є Анна Ахмєтова. Не може призначати суддів та вручати іменну зброю правоохоронцям двічі несудимий не рецидивіст. Не може бути Верховним Головнокомандувачем той, хто замість строку в армії мотав строк на нарах.

КрисЮЛЯ
Я б навіть поставив знак рівності між нею і Бандюковичем. Хоча, ні. Останній у конкурсі на найбільшу бочку лайна певно програв би. Юля страшна для всієї країни. З формальної точки зору я вважаю згубним для країни її а) всібюджетопожираючий популізм б) кровожерливі реприватизаційні та в) авторитарні по відношенню до свободи замашки. Піночет в юбці. Щоправда, вчора один мій гарний знайомий (екс працівник  штабу БЮТ) завірив, що Піночет нервово курить бамбук поруч з багінєю. А ще я не знаю, що ж вона пообіцяла лисуватому полковнику КГБ ВВП, який неприродно добрий останнім часом. Точно, щось недобре для маленького українця та ГТС. А ще я надто багато знаю депів місцевих рад від БЮТу, 90% з яких волів би ніколи не бачити і не чути. А ще ВОНА принципово безпринципна, хоча цим на Олімпі нікого не здивуєш.

Окремою групкою стоять ті, за кого я теоретично міг би проголосувати, але не робитиму цього. Піду по алфавіту.

Гриценко – з багатьма доводами згоден. Згоден з безапеляційною риторикою. Чув діаметрально протилежні думки про його військове міністрування від колишніх колег (ну, не прямих, але тямущих у сфері). Однак, а) не йдуть за ним люди (а кадри рєшают фсьо), б) не тягне на моє розуміння і бачення батька нації. Все ж не те.

Костенко – лише з поваги у цьому списку, а не тому, що нижче. Гарний, як мій старий магнітофон-касетник. Певно, лежить десь запилений і дуже ображається на мене, не розуміючи, що його час безповоротно пішов.

Тігіпко – напевно, саме його я б хотів бачити прем’єром. Я відчуваю у ньому силу, харизму. Наче потужні люди підтягуються. Намагається згладжувати гострі ідеологічні кути, хоча, як на мене, не дуже вдало. Однак, … вся та ж, зараза, моя гарна пам’ять. Керівник кампанії Тому що-2004, транзитний сервер, побоїща, зриви стрічок та підпали наметів у Кіровограді. Пробачив. Але не забув.

Яценюк – наш кіндер-сюрприз. Напевно, теж мав би бути у бан-списку нижче, однак якось модно його причисляти до демократичного табору, тож скажу своє фе. Фе власне Кроліку, бо вистрибнув з потягу до того, як той наблизився до перону. Можливо, шампанське від успіхів дало в голову рейтингом 15+. Але прийшло воно під акомпанемент його приколів над  450-головим стадом свиней, а пішло під кафтяшний фончик під пустопорожніми гаслами та обамозлизаним образом. І як не намагався виліпити кулю, залишився все таким же… матеріалом, який не придатний для виготовлення онного боєприпасу. Хоч дуже розумний і талановитий універсальний солдат.

З тих, хто не кандидує мені цікавий Слава Кириленко. З увагою буду за ним надалі спостерігати. А ще, якщо одного дня Сашко Положинський таки піде у Президенти, я про нього серйозно подумаю)

На симоненко -морозів, литвинів, семіто-ратушняків, противсіхів та інших Інн б. та тех. прокладок символів не витрачаю.

Ну, власне між ким вагався.

Тягнибок. Я поділяю дуже багато постулатів головного ультра країни. Я яскравий прихильник поняття економічний націоналізм та прибічник жорсткого вирішення питання флоту РФ-2017. Та й я, власне, український націоналіст. Однак, мене стримує: а) команда. Надто очевидна неспроможність Свободи кадрово закрити хоча б Тернопілля, не кажучи про всю Україну; б) недосвідченість. Тягнибок вже досвідчений політик, екс-деп, однак без досвіду держуправління. Воно і позитив (бо не в схемах) і негатив одночасно; в) не все я поділяю у програмі. Знаю дуже добрих російськомовних українських націоналістів, маю серед друзів вірмен та євреїв.

Що ж залишається? Ю-щен-ко. Це, щоправда, мав за честь скандувати лише перші три дні Майдану. Потім голос сів до шепоту. Я точно не знаю, але напевно Віктор Андрійович чемпіон світу по темпам і об’ємам розчарувань. Цьому є об’єктивна причина. Так, він багато в чому кволий, недолугий і смішний. Він багато в чому не правий. Однак, це мій Президент. Я відчуваю, що в нього починають рости крила. Дарма, що не з того місця, але він змінюється. Він щирий. Саме він уособлення для мене українськості, громадянської свободи, європейських цінностей та захисника стратегічних інтересів держави.
Я далекий від ілюзій, в солодкому полоні яких перебував у 2004, але сьогодні для мене кращої кандидатури немає. Я не зобов’язаний змінити світ, але я не маю права нічого для цього не  зробити. Я не електорат. Я не одноразовий народ. Я вільний думаючий патріот моєї України. І сьогодні мій вибір Ющенко.

17 січня 2010р., Владислав Пучич, Житомир

Автор: Владислав Пучич, редактор рубрики "Владислав Пучич" на ЖЖ.info

http://puchych.blogspot.com/
Владислав Пучич | 17.01.2010 | Переглядів: 4482 | Пучич, Житомир, вибори, кандидати
Редакція сайту може не розділяти думку автора статті
та відповідальності за зміст матеріалу не несе.

Читайте також на цю тему:


Коментарів: 12
либерти
1 либерти (либерти)   • 21:28:04, 17.01.2010 [Материал]

Вибір зрозумілий! Це відчуття гіркоти і мені знайомо... Але, вибір Президента,це не вибір батька або матері,це фактично прийняття на роботу з делегуванням обовязків і сподівань... Робота не зроблена,майже взагалі... То що ж, задля відчуття порядності можна і: " голосуєш за.., а виявляється - проти себе"?.. Якісь мазохізм виходить..Це вже не свобода,навіть не мрії про неї..
п.с. Тим не менш - з повагою до Вашого вибору..
woland
5 Влад (woland)   • 10:21:25, 19.01.2010 [Материал]

Найцікавіше, що відчуття гіркоти було значно раніше. Рік-два тому. А от в день голосування якась легкість. Я знаю, що зробив по совісті.
Цілком згоден з тезою про прийняття на роботу з делегуванням обов'язків і сподівань. Частково згоден з тим, що мало зроблено. Однак, порівняння кандидатів та сукупність всіх факторів не дають іншого вибору)
Tima
2 Дмитро Ткачук (Tima)   • 23:39:46, 17.01.2010 [Материал]

Гарна стаття!
Як би це був хай вей поставивби набір зірочок.
Поділяти чи не поділяти справа кожного.
Чітко викладені думки мислячої людини - викликають повагу, навдіміну від того чмошного задо-голового ... , яке здатне лишн мінусвати...
woland
6 Влад (woland)   • 10:21:56, 19.01.2010 [Материал]

Дякую, Дмитре.
giena2000
3 giena (giena2000)   • 18:51:41, 18.01.2010 [Материал]

Вызывает уважение уже то, что человек последовательно голосует за своего Президента (несмотря на то, что у Ющенко сын ездил/т на чуть ли не самой крутой машине в Украине и теперь он заявляет, что он бедный как и все мы...ну цирк). Он его выбирал и тогда и сейчас. Последовательность признак уверенности (какой бы она не была, хотя и уверенность не должна быть лишена сомнения, а раз уж решили, то и винить некого кроме себя).

Но как всегда, есть одно НО (перехожу на украинский).
Мені теж дуже хочеться, щоб наші люди вилізли з часів СРСР (хоча не все там було погано) і вже відчули що вони нація, бо за часи незалежності ми навіть не пройшли стадії банального кумовства, кожний свого тягне і ніякого патріотизму в очах. Раздаються землі, невідомо куди діваються бюджетні кошти, обіцянки невиконані...ну ви самі знаєте.

Ось Тягнибок (Ви вагалися)...всіх геть, Україна українцям, у нас все своє, своє і тільки своє...а навіщо відкидати досвід країн великої вісімки (чи ще якіхось країн)? Навіщо вигадувати велосипед?
Це питання мови, (на рівні трагладитів) російська та українська. Що ви не патріоти, якщо не спілкуєтесь українською? І в той же час беруть слова такі як ГЕЛІКОПТЕР (Скаверканое Helicopter - англ. вертолет) і багато інших, і називати їх "справжніми" українськими...беріть, ніхто ж нічого не скаже, тільки ж не брешіть так в очі. Видумувати свою "справжню" історію України в якій навіть така персона як Атілла гун (який на вигляд типовий монголоід на фресках та за описами самовидців), вже став давнім українцем Гатило. Чи трипільська "культура" (горщіки) яку ще раніше знайшли і далі знаходять на території Румунії та Молдавії і теперь вони сперечаються у кого справжні і давніші.
І питається тоді, де ж це почуття патріотизму...це не патріотизм, це фальш. Для того щоб відчути себе патріотом не потрібно бути предком великих людей, треба просто чесно працювати і роботи добрі справи для людей. Це просто вже наболіло, як розумієте.

Ось приходить на думку, революція чи вибори допоможуть/допомогли нам?

Ніякі вибори не допоможуть, якщо вибиратимуть з тих, хто думає як усі і краде як усі...або продається за російські та американські гроші для того щоб нами керували ляльки-маріонетки, а ми при цьому ненавиділи свій народ, який живе на різних берегах Дніпра і на даний момент тільки формується, у цій прогнилій корупцією та нелюдством країні.

woland
7 Влад (woland)   • 10:31:11, 19.01.2010 [Материал]

Тезово:
- з машиною сина дійсно негарна історія, однак наскільки батько повинен відповідати за дії свого дорослого сина? Ну, якоюсь мірою повинен, згоден.
- ніде не зустрічав заяв Ющенка про його бідність. Він задекларував 1 млн. сукупного доходу у 2008 році: http://vybory.pravda.com.ua/files/8/0/80dd4-yuschenko.pdf Це і дало моральне право критикувати Тимошенко, у якої формально ні кола, ні двора.
- щодо досвіду частини країн з вісімки - згоден беззаперечно
- Атітла, Ісус Христос, Будда - українці)))) Звісно, це просто анекдоти, хоча хтось в це вірить. Можливо, навіть і не безпідставно)) Однак, не варто узагальнювати.

Загалом. Ми ростемо. У нас, як вісімнадцятирічного підлітка в мізках вітер і секс. Секс з заходом, секс зі сходом... в різних позах ;) Політики регулярно люблють нам мізки, а ми (більшість виборців) їм це прощаємо, що вчергове засвідчили результати цих виборів.

Gerhadriger
4 Dark (Gerhadriger)   • 09:38:46, 19.01.2010 [Материал]

Интересно написано, но очень разочаровало коверканье фамилий лидеров выборной гонки =(.
Владислав Вы же пишете статью в издание, хоть и интернет издание. Нужно быть более корректным. Не нужно показывать всем свои антипатии. Оценку не ставлю.
woland
9 Влад (woland)   • 10:35:16, 19.01.2010 [Материал]

Дякую за інтерес. Справа у тому, що це не стаття.
Це просто мої роздуми на тему, які я запостив у своєму блозі та тут. Звісно, у формальному ЗМІ я б не дозволив собі частини зворотів, однак і щирості у цьому було б менше.
Gerhadriger
12 Dark (Gerhadriger)   • 14:07:43, 22.01.2010 [Материал]

Я понял.
woland
8 Влад (woland)   • 10:32:53, 19.01.2010 [Материал]

Thnx)
Jabber
10 Вася (Jabber)   • 10:55:31, 19.01.2010 [Материал]

КрисЮЛЯ: "...Піночет нервово курить бамбук поруч з багінєю..."

А у нас по другому нельзя, не будешь "Пиночетом" - будешь "Витюлей". У нас люди без батога ничего не понимают, это говорю как человек который руководит людьми. Как не печально, но если с ними по хорошему-быстро на шею вылезут (сам такой, и не стоит улыбаться-99% из вас такие же). Так что пусть КрисЮля - которую боятся чем ЗЕК или Витюля на которого все плюют.
Из опыта могу сказать там где жосткое управление - пусть работники не довольны - но организация работает четко как часы и те кто пользуется услугами организации или зависят от нее те довольны!
Кстати о Пиночете - человек свою страну за короткий срок поднял, обеспечил рост экономики, снижение инфляции, приток инвестиций.
Как не печально но виноваты в теперешней ситуации мы!!! Спросите почему!? А я отвечу - кому по закону пренадлежит власть в стране?! - правильно- народу, но почему то народ об этом вспоминает, когда чего то просит или жалуется, а когда законы абсурдные принимают, когда налоги подымают, когда гнобят власть имущие - этот самый народ, так он молчит, "Лишь бы меня не трогали, моя хата з краю" - вот он голос "народа". Так чего ж мы обижаемся, когда на нас плюют, мы овцы - только когда нас режут, беспомощно бекаем и отдаем Богу душу. А где демонстрации где протест против всей не справедливости - правильно - дома на кухне или в гостях за столом. Вот и живем в опе...
Так что уважаемые - прежде чем обвинять кого нибуть-гляньте в зеркало и скажите, что Ты - человек разумный - Українєць (нет тут ошибки нет, именно так ибо пока гордого Українець ми не достойны!)- что ты сделал для того чтобы жить при достойных правителях, в достойно богатой, развитой экономически и культурно стране!

termit
11 Александр (termit)   • 10:03:15, 21.01.2010 [Материал]

наивный ты Славик...
Ющенко это мегопозор какой только был в Укарине...
главное шоб не яцык, ато еще начну хвалить Ющенка...