Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Люди і Суспільство » 2012 » Июнь » 14 » 09:15:02

У большинства улиц в Житомирской области до сих пор советские названия - исследование

14.06.2012, 09:11:12 6867 66
У большинства улиц в Житомирской области до сих пор советские названия - исследование

Спустя 20 лет после распада Советского Союза cамой популярной улицей в населенных пунктах Украины является улица Ленина.

Как отмечает ресурс Тексты, безусловные лидеры по количеству таких названий - Винницкая, Кировоградская и Житомирская области, в которых находится огромное количество сел с именем "вождя мирового пролетариата".

Всего в Украине советских названий в 20 раз больше, чем названий, связанных с независимостью Украины.

В ходе исследования выяснилось, что среди главных улиц двадцати тысяч населенных пунктов, улиц Сталина нет. В то же время есть более сотни "колхозных", "Кирова", "Калинина", "Щорса", "Котовского", есть даже одна улица Чекистов - в Гуляйпольском районе Запорожской области.

Безусловным лидером по названиям, связанных с независимостью, является Ивано-Франковская область. В целом, среди всех подобных названий есть даже улицы Бандеры (14), а также Шухевича, Шептицкого, Чорновила и Мазепы - но каждая из последних встречается менее десяти раз.

Ситуация с названиями улиц очень хорошо показывает, что в свое время мы так и не смогли отказаться от советской идентичности, для построения другой, действительно независимой страны - как это сделали сейчас более успешные страны центральной Европы и Прибалтики.

Сравнение карт с тремя "советскими" и тремя "независимый" названиями:









Тэги: Житомирская область, СССР, улицы
   По матеріалам: Тексты

Схожі новини:


Комментариев: 66
Riddler
1 Riddler (Riddler)   • 09:14:28, 14.06.2012 [Материал]

"У большинства улиц в Житомирской области до сих пор советские названия - исследование"

А кто исследование проводил?
Inspire
6 Гагарин (Inspire)   • 09:36:51, 14.06.2012 [Материал]

Хто хто? Свібіда (в переводе на ассаровский)!
Alex_basket
11 Алексей (Alex_basket)   • 09:59:46, 14.06.2012 [Материал]

Британские учёные))))))
Smoyk_zT
2 Максим (Smoyk_zT)   • 09:19:30, 14.06.2012 [Материал]

не могу понять Радянські назви, Нейтральні назви... это что кому то название улиц не нравится, иль стыдно что он на такой улице живёт ?
SerYOgaXXL
5 seryoga (SerYOgaXXL)   • 09:34:33, 14.06.2012 [Материал]

националистам не комфортно)))
Smoyk_zT
7 Максим (Smoyk_zT)   • 09:37:55, 14.06.2012 [Материал]

земля большая пусть едут туда где им комфортно!
Inspire
10 Гагарин (Inspire)   • 09:49:33, 14.06.2012 [Материал]

Промывают мозг перед выборами.
А что, в советское время ничего положительного не происходило, не было поднятия экономики и уровня жизни людей?
Если нет, тогда переименовывайте все "радянские" улицы на "незалежные" названия:
- ул. Воров и Мошенников,
- просп. 20-ти летия Коррупции,
- бульв. Нищеты и Безвыходности,
- пер. им. Краха Экономики,
- пл. Развала,
- проезд Членоложащих на Народ и т.д.
Андрушка
13 XXX (Андрушка)   • 10:35:13, 14.06.2012 [Материал]

проезд Членоложащих на Народ ахахахахаахахах XD
telefon
21 джавахарлал нюру (telefon)   • 19:29:30, 14.06.2012 [Материал]

Пять!!!
Или, как это по незалежной шкале, 12 что ли?
boldhedgehog
3 Александр Егоров (boldhedgehog)   • 09:29:54, 14.06.2012 [Материал]

Как страшно жить!
Вот поэтому у нас дыры в асфальте?
Passionar
4 Дмитрий (Passionar)   • 09:34:29, 14.06.2012 [Материал]

Полагаю, что принцип наименования/переименования улиц должен быть прост и ясен.

1. Вернуть первоначальное (историческое) название, если было переименовано в тот или иной исторический период, независимо от его оттенка.
2. Если улица новая, то оставить то название улицы, какое было дано при строительстве изначально, опять же независимо от отношения сегодня к названию и эпохе.
3. Вновь строящимся улицам давать названия с учетом мнения граждан.

Лично я ничего не имею против исторического названия Врангелевка, как и Богуния. А уже дело людей внятно пояснить кто в своей исторической эпохе были и Врангель и Богун. В любом случае - это НАША ИСТОРИЯ! И ее надо для начала ЗНАТЬ!
PagapA
8 Алексей (PagapA)   • 09:39:45, 14.06.2012 [Материал]

Очень мудро!Полностью поддерживаю!
И забыть о переименованиях улиц НАВСЕГДА !!!
psina
42 Mykola (psina)   • 19:16:29, 16.06.2012 [Материал]

+100500
formazon
9 Nickolay (formazon)   • 09:46:04, 14.06.2012 [Материал]

Еще одна реинкарнация "языкового" конфликта. Конечно, нужно людям забить голову высосанными из пальца проблемами. Название улицы - всего лишь ее идентификатор, лучше или хуже асфальт на ней от этого не становиться.
П.С. Сделайте уже что-то вроде: 5 Авеню, и занимайтесь тем, чем положено госслужащим!
Хотя, какая польза, от того, что я тут пишу?..
коррупционер
12 владимир (коррупционер)   • 10:17:17, 14.06.2012 [Материал]

переименовать несложно...и даже нужно...но на это надо уйма денег.....
Юрко
18 Юрій Градовський (Юрко)   • 18:57:22, 14.06.2012 [Материал]

Для чого?
коррупционер
22 владимир (коррупционер)   • 20:38:35, 14.06.2012 [Материал]

на 19.
для документооборота.
Юрко
24 Юрій Градовський (Юрко)   • 20:48:35, 14.06.2012 [Материал]

Конкретніше можете: куди і скільки?
коррупционер
27 владимир (коррупционер)   • 21:23:33, 14.06.2012 [Материал]

на 26.
да одни таблички только заменить...
потом во всех документах исправить...

вы только на секунду представьте на сколько надо увеличить штат госслужащих для такого дела.
Юрко
29 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:38:32, 14.06.2012 [Материал]

Ви говорите, але не розумієте, про що. Скільки яких табличок, коли і кому треба замінити? В яких документах і що треба виправити? Яких служащіх? Ви були в наших держустановах? Повні кабінети.
коррупционер
31 владимир (коррупционер)   • 10:43:04, 15.06.2012 [Материал]

на 31.
таблички на домах...
документы говорите...достаточно печати новые проставить в одних паспортах...
представьте сколько это надо затратить человекочасов.
Юрко
32 Юрій Градовський (Юрко)   • 10:51:01, 15.06.2012 [Материал]

Аншлаги до будинків не змінюються всі відразу. Більше того, будинки, які не належать до комунальної власности,можуть їх взагалі не змінювати. Штамп в паспорті міняється при зверненні громадянина - не треба відразу бігти й міняти. Олевськ одночасно змінив назви шести вулиць. Жодних проблем там з цим не виникло - не було ніяких черг, витрат та найму чиновників.
коррупционер
33 владимир (коррупционер)   • 11:13:25, 15.06.2012 [Материал]

на 34.
понимаете...если это растягивать на десятилетия то мы устанем от политических спекуляций....
если же это сделать молниеносно все и сразу что бы закрыть этот вопрос то нужна политическая воля и еще раз повторюсь...и уйма денег.
Юрко
35 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:13:40, 15.06.2012 [Материал]

Насправді ж потрібна лише політична воля. Приклад Олевська я Вам навів. До речі, штамп в паспорті коштує аж 85 коп.
коррупционер
38 владимир (коррупционер)   • 10:37:17, 16.06.2012 [Материал]

на 37.
а время вы посчитали что бы этот штамп по новой поставить.
Юрко
40 Юрій Градовський (Юрко)   • 12:52:36, 16.06.2012 [Материал]

Чий час? Працівника чи відвідувача?
коррупционер
41 владимир (коррупционер)   • 15:38:40, 16.06.2012 [Материал]

на 42.
естественно видвидувача...но если посетители разом все хлынут....то и працивныку надо будет отдельно оплачивать за переработку....
а теперь представьте это в масштабах всей страны.
Юрко
45 Юрій Градовський (Юрко)   • 21:02:41, 16.06.2012 [Материал]

Відвідувачам не потрібно бігти для зміни штампа. Це робиться при зверненні людини з иншого питання, наприклад, при видачі довідки. В Олевську жодних черг не було і нема. А ще були в Житомирі вулиці Гітлера та Герінга. І чому їх перейменували? Що, инших справ не було?
psina
44 Mykola (psina)   • 19:20:34, 16.06.2012 [Материал]

Можу навсети тільки один приклад з моєї памяті: перейменування 1 вулиці на 50 чи 52 будинки в Києві обійшлося міському бюджету в 250 тис.грн + 180 тис. грн. державного бюджету...
psina
43 Mykola (psina)   • 19:17:41, 16.06.2012 [Материал]

Так, Юрко, на перейменування йдуть великі кошти: документообіг, паспортні столи, телефонні й поштові довідники і т.д.... + ще стільки-ж на відкати й роспили:(((
Юрко
46 Юрій Градовський (Юрко)   • 21:11:26, 16.06.2012 [Материал]

І т.д. - це що? Телефонні та поштові довідники не мають відношення до коштів місцевого бюджету. Штамп в паспорті коштує 0,85 грн. А відкати та розпили... Тоді не треба нічого робити взагалі: ні доріг, ні дахів - відкати ж бо. Може треба боротися з відкатами?
psina
47 Mykola (psina)   • 21:37:37, 16.06.2012 [Материал]

Я ж вам кажу не за прописку, не за штам... скільки коштують зміни в УСІХ базах данних УСІХ державних органів? Скільки коштують перевидання довідників для довідкових служб, пошти, лікарень (!!!) і т.д.? Скільки коштують зміни в паперових документах податкової, МВС, МНС, МОЗ, інших установ? Якщо ви не розбираєтесь в бюрократії апарату управління державою, то поцікавтесь...
В 46 я навів вартість перейменування 1 вулиці в 1 місті. Помножте на кількість вулиць і кількість міст.
Зрозумійте правильно, я абсолютно не проти перейменування, особливо вулиць перейменованих за часів СРСР, просто треба розуміти що такі кошти можна виділити на сьогоднішній день на набагато корисніші речі: ті самі дороги, лікарні, дахи....
Юрко
48 Юрій Градовський (Юрко)   • 22:34:32, 16.06.2012 [Материал]

Складається враження, що не розбираєтесь Ви. Давайте якось конкретніше. Скільки коштують зміни і в яких паперових документах? Скільки коштують і які довідники? Для чого їх перевидавати? Ви абсолютно незнайомі з порядком зміни топонімічних назв.
psina
49 Mykola (psina)   • 01:13:24, 17.06.2012 [Материал]

Вибачте, однак трошки розбираюсь. Простий приклад: ви виклакаєте швидку (пожежників, міліцію....). Даєте адресу. А вона була змінена: швидка має знати куди відправляти авто?
Друге: на вашу нову адресу надходить банківський платіж. А такої адреси немає, оскільки назва вулиці була змінена, а в реєстрі банку такої нема. Третій приклад: що таке юридична адреса чули? Скільки коштує її змінити знаєте? Як ні, то поцікавтесь.
Зміна будь яких (!!) реквізитів (номер рахунку, одна літера в назві організації, чи то адреса) банку чи бенефіціара, чи особи-одержувача коштує певних коштів. А тепер уявіть, що всі розрахунки за комунальні послуги здійснюються через певні рахунки на певних осіб з певними реквізитами, в числі яких - адреса.
Навів досить небагато прикладів, так просто щоб дати зрозуміти в якому напрямку рухатись.

Повторююсь: я ЗА (!!) зміни назв вулиць, однак кошти які на це необхідні дійсно дуже великі й наразі краще було б пустити їх на щось інше....
Юрко
50 Юрій Градовський (Юрко)   • 10:12:11, 17.06.2012 [Материал]

Як баран на зорях. Це принесе тимчасові незручности і все. Зверніться до олевчан, запитайте, які в них проблеми - 6 вулиць перейменували відразу. Певний період у вжитку будуть подвійні назви - раптово викреслити з пам'яти не можна. Тому дитячий лемент про швидку, яка не знає куди їхати, м'яко кажучи, незрозумілий. Після прийняття рішень вони надсилаються до установ, що користуються топонімічними назвами. В деяких банках ще досі є 5-й провулок Щорса, який давно називається Сікорського.Скільки коштує змінити юридичну адресу? Аніскільки. Подаєте форму 4 з необхідними вам змінами до управління юстиції. Ваші приклади - сон рябої кобили. Тому жодної цифри не наведено.
psina
51 Mykola (psina)   • 10:30:10, 17.06.2012 [Материал]

Шановний, дозвольте поцікавитись: вам подобається спілкуватись ображаючи інших, чи просто не вмієте спілкуватись ввічливо?

Я казав не про те, скільки це буде коштувати для мешканців, а скільки коштуватиме для бюджету.

От ви про швидку кажете: а звідки вони узнають нові назви вулиць? На вашу думку розповсюдження інформації і внесення її для баз даних безкоштовне?

Конкретну цифру наведено в коментарі 46 - перечитайте.
Юрко
52 Юрій Градовський (Юрко)   • 10:57:17, 17.06.2012 [Материал]

Дикунство якесь... Після прийняття рішення надсилається офіційна інформація для виконання до всих зацікавлених служб та організацій (в т. ч. і екстренного виклику). Це робиться так. Сідає гонець від міськради на коня і скаче з пергаментами до організації. Жодної конкретної цифри Ви не надали - то висмоктане з пальця. Ви, навіть відкидаєте завищену інформацію міськради, яка стверджує, що для перейменування двох вулиць - Котовського та Якіра - потрібно 20 тисяч. Але тут включено виготовлення аншлагів у "свого" виробника.
psina
53 Mykola (psina)   • 14:55:03, 17.06.2012 [Материал]

Повторюю: я надав конкретну цифру в пості 46.

Чому я відкидаю цифри міськради: ви чули про прямі і непрямі витрати хоч щось?

Приклад:
Група науковців отримує державну премію в галузі науки і техніки, за винахід, який можна впровадити у виробництво.
Держава видає премію (цього року, наскільки памятаю, близько 2 млн. грн.) і зобовязує державні підприємства запровадити винахід (вартість для всіх підприємств близько 280 млн. грн.). Офіційно витратна частина становить близько 2 млн. грн., а те, що підприємства витратять в 140 разів більше - нікого не хвилює. Але ж підприємства ДЕРЖАВНІ, отже гроші будуть вийматись з державного бюджету....

От саме тому про 20 тис. не вірю.
Юрко
55 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:01:21, 17.06.2012 [Материал]

Це всі науковці так гальмують? Я можу надати документи з підписами посадових осіб. Я посилаюсь на визначені та обраховані законодавством України витрати. А він мені про науку, відкати, відмиви, розпили, крадіжки. До в'язниці за таке треба. Он у Ткачука за надірвану сторінку вимагають замінити паспорт та сплатити штраф. Звичайно, вимоги незаконні. Але Ви закличте людей не отримувати паспорти, бо, чого доброго, нечесний на руку чиновник вимагатиме їх заміни зі стягненням штрафу.
psina
56 Mykola (psina)   • 15:08:40, 17.06.2012 [Материал]

Все таки нормально спілкуватись без спроб образити співрозмовника ви не вмієте.
В коментарі вище наведено РЕАЛЬНУ ситуацію в НАШІЙ державі... Правда витрати перерахував на сьогодення, а ситуація була 3 роки тому. І в УСІХ офіційних документах з підписами представників влади і т.д. цифра витрат - РОЗМІР ДЕРЖАВНОЇ ПРЕМІЇ, при тому що з державного бюджету було витрачено в 130-140 разів більше......
Юрко
58 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:17:11, 17.06.2012 [Материал]

З ким спілкуватись? Про що? Слухати якусь маячню про державну премію, коли мова йде про перейменування вулиць.
psina
60 Mykola (psina)   • 16:55:06, 17.06.2012 [Материал]

Взагалі то вихована людина про що б не йшла мова поводить себе коректно доки її не ображають.....

А те, про що я казав була не маячня а приклад прямих і непрямих затрат і того, що в офіційних документах написана одна цифра витрат, а реально вона зовсім вища. Чи ви думаєте, що у випадку з перейменуванням все по іншому??
Юрко
62 Юрій Градовський (Юрко)   • 17:16:25, 17.06.2012 [Материал]

З Олевською міськрадою зв'язався?
psina
54 Mykola (psina)   • 14:57:43, 17.06.2012 [Материал]

І ще одне.
Як Ви, мабуть, знаєте, офіційна інформація надається курєрською службою. Скільки коштує вартість 1 курєрського відправлення і в скільки організацій необхідно подати інформацію?
гонець на коня не сідає, сідає представник конкретної служби курєрської доставки, якому треба платити гроші...
Юрко
57 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:12:28, 17.06.2012 [Материал]

Слухай, Миколо, ти себе добре почуваєш? Компетентний орган, міська рада, яка вже два роки бореться зі мною проти зміни назв вулиць, надає, як аргумент проти, повну суму витрат. "Сподвижник" Микола виставляє вищу, довівши її науковими хімічними методами. Зв'яжись з Олевською міськрадою і запитай, скільки було витрачено на перейменування шести вулиць.
psina
59 Mykola (psina)   • 16:52:48, 17.06.2012 [Материал]

Дякую за турботу, тьху-тьху-тьху, нормально.
Я наразі й кажу: міська влада виставляє те, що вона здатна порахувати: витрати саме з міського бюджету, те, що мають заплатити вони.
При цьому не враховуються витрати ВОЗ, МНС, МО, податкової та інших органів, що покриваються з державного бюджету - от де реальна проблема..
Юрко
61 Юрій Градовський (Юрко)   • 17:13:35, 17.06.2012 [Материал]

Звичайно, для цього є вчені-хіміки. Хоча і вони нездатні показати конкретних видатків податкової, МВС, тощо. Які затрати несе МО при зміні назви топоніма?
psina
63 Mykola (psina)   • 17:21:13, 17.06.2012 [Материал]

Вам не набридло тикати в мою освіту?
Тоді ще дещо скажу: я два роки пропрацював державним службовцем і дуже багато законів в той час вичитав...
Крім того вивчав як мікро- так і макроекноміку, право, документообіг (!), основи державного управління (до 20 років хотів стати політиком) і т.д...

Міноборони? А у вас у військовому квитку адреса проживання не написана? Чи у ваших справах у районному, міському чи центральному воєнкоматі?
Чи не треба вносити зміни в списки адрес за ким треба виїзжати у випадку повної мобілізації, чи стихіного лиха, чи техногенної катастрофи?
Юрко
65 Юрій Градовський (Юрко)   • 17:31:42, 17.06.2012 [Материал]

І для цього треба наймати спеціальних людей? Ті, що там працюють - нездатні?
psina
64 Mykola (psina)   • 17:22:23, 17.06.2012 [Материал]

на 64: а навіщо? Я що, не довів, що існують непрямі витрати, які зачасту не передбачаються місцевими органами влади?
Юрко
66 Юрій Градовський (Юрко)   • 17:34:19, 17.06.2012 [Материал]

Звичайно, ні. Скільки і що коштує? Яким законодавчим актом регламентується? Згідно якого закону стягуються відкати? На який рахунок проплачувати розпили? Де брати пергамент для указів? На якій станції міняти коней гонцям до МВС, МО, МОЗ?
Aziat
14 Темуджин (Aziat)   • 10:45:37, 14.06.2012 [Материал]

Украйина в поисках идентичности. Трудно найти черную кошку в темной комнате, особенно когда ее там нет.
Palgor
36 Pavel (Palgor)   • 23:50:13, 15.06.2012 [Материал]

Доктор Груздев? Вам сложно будет объяснить свою точку зрения сотням хегловых.
qikread
15 Елена (qikread)   • 11:13:50, 14.06.2012 [Материал]

Поддерживаю Пассионара, и то, если все проблемы в городе, кроме переименования улиц, решены. А так - от смены названия мусорников больше станет? или сорить будут меньше?
anykey
16 anykey (anykey)   • 13:01:59, 14.06.2012 [Материал]

Если и переименовывать улицы то только в нейтральные названия, мне было бы гораздо приятнее жить на какой-нибудь "Абрикосовой" улице, чем на Котовского и т.п. Ну и геммороя с дальнейшим переименованием, при смене власти, не будет.
Sams2
20 Александр (Sams2)   • 19:07:32, 14.06.2012 [Материал]

А сейчас этот геморрой с переименованием нужен?
Юрко
25 Юрій Градовський (Юрко)   • 20:49:18, 14.06.2012 [Материал]

А пам'ятник Кавуну потрібен?
Palgor
37 Pavel (Palgor)   • 23:51:53, 15.06.2012 [Материал]

А можна прочитати відповідь конкретну, а не питанням на питання?
mart
17 MART (mart)   • 18:39:12, 14.06.2012 [Материал]

Там не три улицы, а больше. Названия: Дружбы народов, Комунистическая, Комсомольская, 9-пятилетки, Ветеранов, Моторная, Заводская, Красноармейская...
Sams2
19 Александр (Sams2)   • 19:05:42, 14.06.2012 [Материал]

Надо им срочно улицы переименовать. Вот заживут сразу! Будет им счастье и изобилие.
Юрко
23 Юрій Градовський (Юрко)   • 20:47:59, 14.06.2012 [Материал]

Нє, нє, срочно нада закон о рєгіональном руском язИкє! Отада заживут.
Sams2
26 Александр (Sams2)   • 21:22:17, 14.06.2012 [Материал]

Это точно. До чтения законопроекта Украина цвела! А прочитали депутаты бумажку - все, капец Украине... И все хохлы в один момент стали москалями....
Юрко
28 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:36:02, 14.06.2012 [Материал]

Закони ж приймають для покращення життя.
1-10 11-13
Оголошення на ЖЖ інфо: