Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Наука і освіта » 2017 » Июль » 12 » 12:20:45

Стартовала вступительная кампания в высшие учебные заведения Житомирской области

12.07.2017, 12:20:45 4195 26 Помилка?Помилка в тексті?
Виділили слово мишкою
і натисніть Ctrl+Enter
Стартовала вступительная кампания в высшие учебные заведения Житомирской области

Сегодня, 12 июля, стартовала вступительная кампания в высшие учебные заведения. Более 6500 выпускников школ Житомирщины и другие абитуриенты начали подавать документы на поступление.

Как и в прошлом году, процедура вступления проводится в электронном виде через сайт ez.osvitavsim.org.ua.

Исключение есть только для тех категорий, которые имеют специальные условия, вступают по квотам или имеют расхождения в написании фамилии, имени и отчества в документах об образовании и сертификатах ВНО. В этих случаях абитуриенты могут подать документы в приемные комиссии вузов в бумажной форме.

В Житомирской области принимают заявления 4 государственных, 1 коммунальный и 5 частных высших учебных заведений III-IV уровней аккредитации. Абитуриенты могут подать 9 заявлений на места бюджетного или регионального заказа не более, чем на 4 специальности.

В случае необходимости абитуриенты имеют возможность получить консультацию относительно работы в электронном кабинете поступающего по телефону (044) 239-86-18 и электронной почте [email protected]

Также в приемных комиссиях при вузах оказывают техническую поддержку по вопросам подачи заявлений через электронные кабинеты.

Обнародование рейтинговых списков для абитуриентов, которые подали документы на дневную форму обучения и поступают по сертификатам ВНО, творческим конкурсам, вступительным экзаменам и квотами, состоится не позднее 1 августа.

Тэги: абитуриенты, вступительная кампания, Житомирская область, вузы

Схожі новини:


Комментариев: 26
viewer
1 Name Surname (viewer)   • 12:33:07, 12.07.2017 [Материал]

Нагадую, у цьому році з'явилась ще одна пільга - сільські коефіцієнт. Тобто, наскільки я розумію, можна перед вступом змінити прописку, і Ваші вступні бали автоматично домножуються на 1,3. Ще не забуваймо попередній перелік пільговиків при вступі: чорнобильці і т.д.
У нас блін не конкурс знань при вступі у ВНЗ, а конкурс пільг.
Сам був свідком випадку, коли абітурієнт без пільг, який набрав максимально можливий бал, не поступив навіть на платне, бо всі місця зайняли пільговики (і бюджетні, і платні).
Кася
12 Ксения (Кася)   • 18:30:00, 12.07.2017 [Материал]

цікаво, Ви умови вступу читали?
прописку змінити звичайно можна але ще й сільську школу потрібно було закінчити
сільський коефіцієнт не 1,3, а 1,02
viewer
13 Name Surname (viewer)   • 20:39:18, 12.07.2017 [Материал]

"прописку змінити звичайно можна але ще й сільську школу потрібно було закінчити"
А в чому проблема на останні два місяці перевестись до сільської школи і атестат отримати саме в ній?
Hoakina
17 Марина (Hoakina)   • 06:07:46, 13.07.2017 [Материал]

На 13. Ви думаєте, все так просто? отак взяв і перевівся?
viewer
14 Name Surname (viewer)   • 20:44:13, 12.07.2017 [Материал]

Дійсно, я помилився, але сільський коефіцієнт не 1,3, і не 1,02, а 1,2.
Принаймні так стверджує Гриневич: "є сільські коефіцієнти: діти, як навчаються в сільських населених пунктах, їхній конкурсний бал буде домножуватись на 1,2"
http://expres.ua/main/2017/05/20/243451-zno-zyavytsya-silskyy-koeficiyent
Кася
15 Ксения (Кася)   • 22:57:05, 12.07.2017 [Материал]

подивіться краще тут http://old.mon.gov.ua/files/normative/2017-06-22/7639/1.9-346.pdf - це офіційний лист МОН
ну а якщо Гриневич каже, що таки 1,2 то піду порадую випускників: вони практично всі будуть студентами юридичних та медичних вузів...
viewer
18 Name Surname (viewer)   • 08:35:22, 13.07.2017 [Материал]

Дійсно, сільський коефіцієнт 1,02, хоча і цей коефіцієнт я вважаю нонсенсом. Умови вступу повинні бути рівні. Бо далеко не факт, що сільському учню важче вчитись ніж жителю міста чи смт.
Кася
19 Ксения (Кася)   • 10:01:10, 13.07.2017 [Материал]

не буду спорить...
но городские дети не вставали в пять утра, что бы приехать на ЗНО в Житомир (химия, иностранный), и, не думаю, что в городских школах вдруг в 11 классе оказывалось, что учителя иностранного нет и не будет
ну и кроме того городские дети не поедут в сельские школы (и даже районные) работать врачами, учителями и т.д., а специалисты нужны
viewer
20 Name Surname (viewer)   • 10:36:36, 13.07.2017 [Материал]

Згоден, не треба перебільшувати.
Далеко не завжди рівень життя в селі гірше ніж в місті, не забувайло що і Конча-Заспа, Сухолуччя це все села.
Крім того, мені все рівно, з якої місцевості лікар, мені головне, щоб він поступав і вчився по знанням, а не полільгам.
Клон_Януковича
21 Виктор (Клон_Януковича)   • 11:51:57, 13.07.2017 [Материал]

Так то что там уровень не такой это не повод лишать более образованных детей образования в пользу недоученных. У меня в универе английский благодаря сельским жителям был чуть ли не что они алфавит учили, а я свободно общался в английском. Благодаря этому за 5 лет учёбы в универе я язык забыл. А теперь подумайте если приходят умные дети готовые учить матрицы и статистику, а тут сельским нужно квадратные уравнения с табличкой повторять потому что у них "уровень не тот"!
viewer
22 Name Surname (viewer)   • 11:55:02, 13.07.2017 [Материал]

Правильно, треба нормально фінансувати сільські школи. Можливо давати першочергове заселення в гуртожитки, але поступати абітурієнти мають саме по знанням, а не по коефіцієнтам і т.д.
Клон_Януковича
23 Виктор (Клон_Януковича)   • 11:58:56, 13.07.2017 [Материал]

а и кроме того, это ещё очередное поощрение урбанизации. А в сёлах и так никто оставаться не хочет.
viewer
24 Name Surname (viewer)   • 12:48:43, 13.07.2017 [Материал]

А як може бути по-іншому, якщо єдиним активом, який є у селян - земля, їм забороняють розпоряджатись. Вони під нього ні кредит не можуть взяти, ні обміняти його, ні купити, ні продати. У нас же "мараторій".
Ось ми й маємо капітальне зубожіння населення там, поки їх землю за копійки орендують агрохолдинги, і всьому цьому підспівують зацікавлені популісти а-ля Юлька Тимошенко.
Клон_Януковича
25 Виктор (Клон_Януковича)   • 15:29:39, 13.07.2017 [Материал]

Да ты чо, разглядел я в тебе сепаратюгу проклятого, тут будешь на власть городить!? Вали в рашку назад!))
Клон_Януковича
2 Виктор (Клон_Януковича)   • 13:04:10, 12.07.2017 [Материал]

Идиотизм полнейший. Но стране нужны идиоты, а головы пусть выезжают, в общем, всё хорошо, мотивация должна быть)
viewer
3 Name Surname (viewer)   • 13:05:30, 12.07.2017 [Материал]

Згоден.
Ти маєш знання, але не маєш пільг? Ти нафіг не потрібен нашій державі. Принайнмні так побудовані правила вступу у ВНЗ.
European_Man
4 Viacheslav (European_Man)   • 13:12:02, 12.07.2017 [Материал]

Щодо новацій у сфері освіти: так звані "регіональні коефіцієнти" (які більше нагадують "територіальні") мають на меті вирішити проблему регіональної диспропорції у розподілі абітурієнтів. Це насправді серйозна проблема, від якої залежить виживання окремих вищих навчальних закладів, тому що останніми роками є стійка тенденція до вступу студентів різних регіонів переважно в столичні ВНЗ або вищі навчальні заклади більш економічно розвинутих регіонів.

Цю проблему, до слова, поглибила сама пані Л. Гриневич, впровадивши принцип "бюджетні місця йдуть за студентами" (щоб ви розуміли, ВНЗ не знають, скільки бюджетних місць для першокурсників їм перепаде, поки ті, хто набрав високі бали, не віддадуть саме їм перевагу). Такі речі, звичайно, на користь київських ВНЗ, де дійсно може бути ситуація "надлишкових абітурієнтів".

На ділі ж такі "коефіцієнти" лише додадуть роботи відбірковим комісіям університетів. А щодо "фіктивних приписок", про які зазначили вище, - чесно, не думав. Але очевидно, що абітурієнтами будуть вживатися різні способи підняття свого підсумкового рейтингового балу.
viewer
5 Name Surname (viewer)   • 13:18:01, 12.07.2017 [Материал]

Можна запитання: а сільським жителям, до прикладу села Конча Заспа, теж буде надаватися пільга при вступі, а саме - сільський коефіцієнт?
electrician
6 IGOR (electrician)   • 13:45:47, 12.07.2017 [Материал]

В Лондонских универах точно нет такого коэффициента.
Ksy
7 Оксана (Ksy)   • 16:08:24, 12.07.2017 [Материал]

Почему стоко возиущений???
Почитайте лучше внимательно условия приема 2017.
Льгот в этом году почти не осталось. А если и есть, то льготникам отдельно министерство выделяет места от нормальных бюджетных мест.
Коэфициент по селам везде разный. И чтобы воспользоваться им, нужно законсить школу в 2017, и именно в селе. Пгт, смт и прочее не катируются.
viewer
9 Name Surname (viewer)   • 18:21:42, 12.07.2017 [Материал]

А в чому проблема на останні пару місців перевестись з міської школи в сільську і вуаля, твої бали ЗНО множаться на 1,2.
viewer
11 Name Surname (viewer)   • 18:23:17, 12.07.2017 [Материал]

---Почитайте лучше внимательно условия приема 2017. ---
Невже зараз на пільговиків (чорнобильці і т.д.) виділяють лише якусь квоту?
Кася
16 Ксения (Кася)   • 23:03:18, 12.07.2017 [Материал]

зараз пільгових місць всього біля 10% від державного замовлення (на сайтах ВНЗ ця інформація є)

а взагалі коментарі в цій темі мають формат "бабського радіо": "не читал но осуждаю"
viewer
26 Name Surname (viewer)   • 20:56:22, 13.07.2017 [Материал]

Та ні пані, випробували на собі правила вступу у ВНЗ в нашій країні, маємо багато "прекрасних" вражень.
Sunrise
8 Алекс (Sunrise)   • 16:17:06, 12.07.2017 [Материал]

Оо, помнится, как при моем вступлении в ЖГТУ еще в 2005 году было. Тогда еще этой лохотни с вно не было, а были университетские внутренние вступительные экзамены. Так вот, я тогда неплохо набрал баллы и оказался в общем рейтинге на 3-м месте. В итоге при непосредственной подаче документов оказался почти 40-м!! Льготников понабегало, и нормальным людям, кто набрал хорошие баллы по знаниям стало туговато с выбором профессии.
viewer
10 Name Surname (viewer)   • 18:22:28, 12.07.2017 [Материал]

У мене була та ж історія.
Оголошення на ЖЖ інфо: