Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Люди і Суспільство » 2009 » Август » 27 » 14:54:24

Житомирская молодежь выступила против социальной программы «Турбота»

27.08.2009, 14:54:24 13738 46
Житомирская молодежь выступила против социальной программы «Турбота»

Житомирська асоціація молодіжних організацій вважає міську програму «Турбота» під патронатом Віри Шелудченко - нераціональною, бездумною й популіською. Про це «Журналу Житомира» повідомила пресс-служба асоціації.

"Нещодавно весь Житомир обвішали біллбордами й сітілайтами з декларуванням міської програми соціального захисту населення «Турбота» під патронатом нинішнього мера Віри Шелудченко" - йдеться в повідомлені.

Як зазначила сама мер на презентації програми «Турбота» громадськості й журналістам, яка проходила в кінці липня цього року, що основна мета програми привернути увагу громадськості до стану проблем надання допомоги соціально незахищеним житомирянам, використати можливості бюджету міста для започаткування системи благодійної допомоги та надати благодійникам всі, в тому числі, медійні та організаційні можливості для висвітлення їх діяльності та залучення до благодійності ширшого кола юридичних та фізичних осіб.

Також вона акцентувала увагу на тому, що в місті Житомирі живе понад 67 тисяч пенсіонерів, які потребують допомоги і значну допомогу вже надано.

"Але, складається таке враження, що молодь допомоги не потребує?", - запитує Житомирська асоціація молодіжних організацій.

"Скільки ми будемо фінансувати, як на рівні держави так і на місцевому, проекти «пам’яті» (для підтримки пенсіонерів тощо), а не проекти «майбутнього» (програми розвитку потенціалу міста й країни). Скільки ми будемо вкладати гроші в старе, а не в молоде, яке завтра принесе конкретні плоди".

"Особливо зараз в умовах складної економічної кризи, коли грошей в бюджетах не вистачає, міська влада не може собі дозволити витрачати їх бездурно й бездумно, започатковуючи програми на підтримку пенсіонерів й інвалідів, категорію людей, які вже нічого позитивного, розумного, конструктивного для розвитку міста й країни не принесуть" - йдеться в повідомлені асоціації молодіжних організацій.

Молодь вважає, що взагалі на законодавчому рівні треба обмежити виборчі права людей старшого віку, наприклад 60 роками. Майбутню країну будуватимуть не вони.

"Нарешті прийшов час, щоб підтримати молодих, які вже завтра працюватимуть на розвиток міста й країни, а не «закопувати» бюджетні гроші на підтримку пенсіонерів й інвалідів.

Чому місцева влада не виділить гроші на програми для розвитку майбутнього Житомира: не вкладе гроші в молодіжні проекти й не підтримує молодь, молодих науковців, якісь освітні програми, спортивні клуби тощо?

Тому ми вважаємо міську програму «Турбота» під патронатом міського голови в сучасних економічних умовах - нераціональною, бездумною й популіською"
 
Житомирська асоціація молодіжних організацій



Інформація щодо виконання програми виконання міської програми соціального захисту населення "Турбота"

Щороку в бюджеті міста передбачаються кошти на здійснення заходів, направлених на поліпшення життя незахищених верств населення.
Згідно прийнятих рішень виконкому станом на 01.08.09 р. надано грошову допомогу 1205 громадянам міста на загальну суму 190620 грн. з них:
  • пенсіонери 240 чол. на суму 31515грн.
  • інваліди дитинства 19 чол. на суму 3135 грн.
  • інваліди загал. захворювання 504 чол. на суму 80765 грн.
  • учасники та інваліди ВВВ 27 чол. на суму 3735 грн.
  • інваліди організацій УТОС та УТОГ 6 чол. на суму 950 грн.
  • багатодітні сім’ї 15 чол. на суму 3750 грн.
  • одинокі матері 48 чол. на суму 11200грн.
  • діти, що знаходяться під опікою 6 чол. на суму 1250 грн.
  • діти-сироти 28 чол. на суму 5850 грн.
  • малозабезпечені 9 чол. на суму 1950 грн.
  • вдови учас. лік. від наслід. ЧАЕС 25 чол. на суму 4900 грн.
  • учасники та вдови Афганської війни(ООН) 75 чол. на суму 8290 грн.
  • жертви політичних подій 28 чол. на суму 5270 грн.
  • підопічні територіального центру 109 чол. на суму 14525грн.
  • сім’я де живе дитина інвалід 34 сім. на суму 7150 грн.
  • інші категорії 32 чол. на суму 6385 грн.
Станом на 01.08.09 р. 1408 малозабезпеченим громадянам міста надані послуги по безоплатному гарячому харчуванню на загальну суму 227254грн., в т.ч. святкові обіди на загальну суму 18392 грн. (проведено свят. обідів для 921 гром.), з нагоди 20 - річниці виводу військ з Афганістану- 88 гром., до дня Захисника Вітчизни та Міжнародного жіночого дня- 150 гром. до 23 річниці на ЧАЕС-75 гром., до Дня Перемоги та політичних репресій – 608 громадянам.















Тэги: молодежь, Житомир, ЛЕСЛІ, социальные программы, Шелудченко

Схожі новини:


Комментариев: 46
woland
1 Влад (woland)   • 15:01:35, 27.08.2009 [Материал]

Такої організації як "Житомирська асоціація молодіжних організацій" не існує у природі. Це я вам кажу як людина, яка вже понад 5 років займається громадською діяльністю.

Серед молодіжних об'єднань з колективною формою членства живими є лише Житомирський обласний центр молодіжних ініціатив (ЖОЦМІ) та Молодіжний парламент Житомирської області.

Якщо ви помітили, то у тексті не згадується жодного прізвища молодіжного лідера. Просто ці пацани (а точніше - пузаті), які критикиують Турботу роблять це як шакали - з-за рогу, прикриваючись неіснуючою організацією та боячись показати своє обличчя.

Vl
4 Vlad (Vl)   • 15:13:41, 27.08.2009 [Материал]

Вони все правильно говорять, молоді потрібно допомагати, а старики вже якось проживуть і на пенсію. Бо не буде молоді і старики загнуться зі Вєркиною "турботою". А ти не правий на всі 100%.
woland
6 Влад (woland)   • 15:17:11, 27.08.2009 [Материал]

В якому саме реченні чи слові з трьох абзаців мого посту я не правий?
2 плагіат?   • 15:03:37, 27.08.2009 [Материал]

в місті вже є схожий бренд - "Скорбота"
і за звучанням, і по суті
3 Невессомость   • 15:04:43, 27.08.2009 [Материал]

Стариков на мыло!!!
Vl
5 Vlad (Vl)   • 15:15:05, 27.08.2009 [Материал]

На мило не потрібно, але вони прожили своє, хай відпочивають і не заважають жити молодим.
Gage
33 Сева (Gage)   • 08:13:17, 28.08.2009 [Материал]

Кто ж тебе мешает всё-таки?
7 оцегон   • 15:18:53, 27.08.2009 [Материал]

Все вірно! Чим менше старичків, тим легше Пенсійному фонду! Логіка є у молодіжної асоціації!
Gage
32 Сева (Gage)   • 08:12:45, 28.08.2009 [Материал]

А чем меньше такой "молодёжи", тем легче МВД. :)
8 Старість   • 15:39:57, 27.08.2009 [Материал]

У народі кажуть: хто не шанує чужої старості, той і сам не може розраховувати на повагу, коли вона підкрадеться до нього
sharm
40 Сергей (sharm)   • 11:37:58, 28.08.2009 [Материал]

Безусловно....... :)
kozulka
9 Юлия (kozulka)   • 15:45:17, 27.08.2009 [Материал]

Как это стариков "на мыло"?! Это же чьи-то любимые бабушки/дедушки не говоря о том, что это люди!! Да, я согласна, что не стоит делать упор только на помощь пожилым людям, но им надо помогать!! Потому как сами себе они помочь, в большинстве своем, не могут! В отличие от молодых.
10 инита   • 16:01:23, 27.08.2009 [Материал]

Жахлива публікація. Молодь змальована як гитлерюгентський загін. Не вірю, що у нас така є. А якщо є, то вряд чи читає сайти. Невдала спроба боротьби з мером перед виборами. Хоч і презентація програми теж невдала. Мер мала б все це робити, а не закликати. Благодійництво і піар не сумісні.
11 Arky   • 16:07:00, 27.08.2009 [Материал]

Заколєбали риторикою "молоді треба допомагати"... Націю халявщиків ростимо? Дайте нам те, дайте нам се...
Молоді не треба заважати, от і всьо.
А от за фразу "започатковуючи програми на підтримку пенсіонерів й інвалідів, категорію людей, які вже нічого позитивного, розумного, конструктивного для розвитку міста й країни не принесуть" я б особисто набив є**ло промовцю. Його (чи її) що, с*ка під забором народила, чи мати-п’яничка покинула у сиротинці? Це взагалі ЩО треба мати в голові, щоб таке варнякати?
Да, і що за саоціація така? Підстава і заказуха проти тьоті Вєри...
Gage
31 Сева (Gage)   • 08:12:01, 28.08.2009 [Материал]

Согласен с Вами.
Так называемая "молодёжь" даже не способна подумать, что очень скоро станет "стариками". :)
boroda
12 Boroda (boroda)   • 16:15:28, 27.08.2009 [Материал]

Хз, що це за асоціація така.
Але ініціатива шелудченко, на мою думку, направлена на чергове розбазарення бюджетних коштів.
Скільки, наприклад, витрачено на рекламну кампанію? Хто контролюватиме те, куди підуть виділені кошти?

2_Воланд, окрім ЖОЦМІ та МП є ще кілька організацій, які працюють, просто вони не так активно лягають від місцеву (обласну та міську) владу, тому їх і не так сильно чути.

woland
13 Влад (woland)   • 16:18:38, 27.08.2009 [Материал]

Щодо організацій - згоден.
Я ж не кажу, що це єдині діючі орг-ції. Я кажу, що це єдині МГО з колективною формою членства (що, очевидно, передбачає такзвана "Асоціація молодіжних організацій Житомира).
14 небезразличный   • 16:45:07, 27.08.2009 [Материал]

Тут вопрос поднят правильно, да не в том ракурсе. Тут в корень смотреть надо и вопросы другие поднимать:
1. За какие деньги (а деньги 100% бюджетные) реализуется программа?
2. Если за эти же бюджетные деньги размещена реклама - то это нецелевое использование бюджетных денег в целях рекламы лично Шелудченко под выборы - вывод: читай Закон и смотри статью в Криминальном кодексе сколько светит Вере
3. Куда смотрит КРУ (кстати хоть кто нибудь обратился туда с просьбой провести проверку и дать оценку законности действий мэра)?
4. Вопрос Шелудченко - и на какую же сумму лично вы со своего кармана "потурбувалися" про этих малоимущих? Ответ я уверен какой - 0.
Gage
30 Сева (Gage)   • 08:10:10, 28.08.2009 [Материал]

А это правильные вопросы. ;)
woland
37 Влад (woland)   • 10:54:37, 28.08.2009 [Материал]

1, 2, 3 - те, що Ви бачите - соціальна реклама з усіма витікаючими.

4. Якщо Ви говорите про особисте, то Тимофіївна багато допомогає хворим дітям...

sharm
39 Сергей (sharm)   • 11:36:18, 28.08.2009 [Материал]

Да, это правда, и помогает немало.
Однако, некорректно помещать фамилию чиновника на социальной рекламе.
1-10 11-20 21-29
Оголошення на ЖЖ інфо: