Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Держава і Політика » 2013 » Март » 25 » 14:14:56

«Марш патриотов» раскритиковал мэра Житомира за некачественную уборку улиц от снега

25.03.2013, 14:14:56 5209 60
«Марш патриотов» раскритиковал мэра Житомира за некачественную уборку улиц от снега

Снегопады в очередной раз доказали несостоятельность городской власти бороться с стихией.

Об этом «Журналу Житомира» заявил представитель Житомирской общественной кампании «Марш патриотов» Иван Саюк.

Саюк говорит, что единственным что может исправить, а в дальнейшем не допускать подобной ситуации - это приобретение современной снегоуборочной техники, ориентированной на отбрасывание снега в стороны, а не перед собой, как это делают нынешние трактора.

 - Городская власть, во главе с Владимиром Дебоем, который должен был взять лопату в руки и на собственном примере призвать житомирян к борьбы со стихией, в очередной раз провалила снегоуборочную кампанию. А это, в свою очередь, грозит последующим травматизмом как от сосулек, так и от гололеда, - говорит Руслан Коцюбинский, один из активистов и инициаторов внедрения современных методов в ЖКХ. - Ведь на дворе уже 21 век, а не каменный, когда основным орудием труда был камень, а в нашем случае лопата.

«Марш патриотов» также требует от мэра Житомира Владимира Дебоя немедленно уйти в отставку, поскольку неудобства, которые житомиряне переживают из-за несвоевременной уборки снега, а в будущем и травмы полученные в результате этого - полностью лежат на совести мэра.

Тэги: непогода, снег, Житомир

Схожі новини:


Комментариев: 60
PETLYRA
1 ANDRE (PETLYRA)   • 14:34:53, 25.03.2013 [Материал]

Коли я чую заклики що беріть лопату й йдіть чистити сніг,я усвідомлюю що хтось хоче взяти собі гроші в карман на нові тойоти і тд..,гроші на прибирання виділяються ми Громада Житомира платимо податки тому й нехай комунальники чистять.Якщо сьогодні влада нам з екранів телевізорів та з інтернета кричить-самі прибирайте вулиці,самі виживайте як каже Азаров беріть лопату в огород!ТО МОЖЕ НАМ НЕПОТРІБНА ТАКА ВЛАДА???То може нам не потрібно їм платити податки???Для чого Ми платимо податки???
SvetLANA
2 Светлана (SvetLANA)   • 14:35:44, 25.03.2013 [Материал]

Не плати
Berserk80
3 63rS3rK (Berserk80)   • 14:41:02, 25.03.2013 [Материал]

Согласен с о многими вашими словами, но все же.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yu5enRrHKLM
Смелый
7 Сергей (Смелый)   • 15:08:10, 25.03.2013 [Материал]

очень точно автор подметил. Разруха у нас в головах а не в стране/городе. Люди кричат: Ганьба власти! и тут-же бросают окурки в цветы
Andrey
6 Андрей (Andrey)   • 14:45:39, 25.03.2013 [Материал]

И на работе получаете "чистую белую" зарплату без конвертов?
РусланКоцюбинський
35 соціал - націоналіст (РусланКоцюбинський)   • 17:26:02, 25.03.2013 [Материал]

Хто може сказати сьогодні скільки місто витрачає коштів на боротьбу з бурульками ? Скільки коштує година роботи машини - вишки щоб збити оті бурульки ?
Andrey
4 Андрей (Andrey)   • 14:44:40, 25.03.2013 [Материал]

патриоты и прочие Ко ... помочь не словом а делом, слАбО?
dodo
5 Артём Александрович (dodo)   • 14:45:21, 25.03.2013 [Материал]

А за какой ху......мы плотим комунальникам? Почему я должен переживать за то что они эти деньги не правильно рассходуют. После чего нет техники!?
РусланКоцюбинський
8 соціал - націоналіст (РусланКоцюбинський)   • 15:08:40, 25.03.2013 [Материал]

Давайте по пунктам .
1. Вас влаштовує даний стан речей щодо прибирання снігу в місті ?
2. Перепрошую Ви знаєте що на дворі 21 століття і лопата це вчорашній день ?

П.С. я на відміну від більшості сніг кидав не один день а декілька років працюючи двірником.
rozdum
12 Sergey Rozdum (rozdum)   • 15:37:30, 25.03.2013 [Материал]

Руслане, от мене дійсно багато чого не влаштовує. А найбільше - ті "розумники", які безперестанку тріпають язиками і роблять гучні заяви. Але нічого не пропонують і нічого в реальності не роблять.

- Вимагаєте нову техніку - покажіть звідки має влада взяти гроші на неї і розкажіть чому не бере

- Вимагаєте нового мера - напишіть, хто в нас здатен навести лад в місті. Бо ні Дебою, ні Шелудченко цього не вдалось.

Покажіть людям того, хто зможе
maskarad
13 Андрей (maskarad)   • 15:51:50, 25.03.2013 [Материал]

Да ответ:
1. Деньги берутся из бюджета (городской и обласной)недавно мер кричал что закуплена новая техника для комунальщиков по выгодной цене, трактора и где она!!????, не о джипе и о тайоте надо думать и не о ремонте мерии и турникетах, о памятниках и ремонте козырька над входом обладмин. А ведь тех денег хватилобы на 7 машин спецтехники которые реально моглибы работать во благо людей.
2. А мера нужно чтобы люди выбирали а не рыжук своего ставленика ставил, и вот результат.Рыжук зуб давал что мордебой будет рулить по понятиям, а видим беспредел.
Так что дорогой товарищ думай.
rozdum
16 Sergey Rozdum (rozdum)   • 16:18:44, 25.03.2013 [Материал]

А ти певен, що якраз сім ТУМів (а мова йшла не просто про якісь там трактори, а ТУМи) реально можуть на щось вплинути? Підскажи одразу, скільки дворів за день один такий ТУМ може прибрати? Ти хоч таке слово знаєш?

а те що більшість житомиря тупо не пішли на вибори і забили великий ??? на вибори - це ні на що не вплинуло?

напиши одразу, скільки ти особисто платиш до бюджету міста податків. Хай нам всім буде соромно
Іскандер
21 Іскандер (Іскандер)   • 16:42:38, 25.03.2013 [Материал]

Наявність додаткових сіми ТУМів краще, ніж їх відсутність, чи не так?
РусланКоцюбинський
14 соціал - націоналіст (РусланКоцюбинський)   • 16:00:29, 25.03.2013 [Материал]

Отже ви навіть не читаєте гучні заяви в яких зрештою говориться про методику. Кого ви в даному випадку називаєте «розумниками» ?
Нездатні осилити що пропанує ГК Марш Патріотів, то краще промовчить бо нажаль створюється враження що ви типовий підлабузник мера.

Щодо економічної складової то все просто як божий день, якщо ви володієте елементарним знанням цифр.
Отже, ми маємо в місті понад 350 двірників які отримують зарплатню в розмірі близько 1200 грн. сума загальних витрат на їх утримання складає 420 тис + витрати на спец одяг, лопати та інше.

Ми пропонуємо як то робить ряд організацій на зимовий період скорочувати до 100 чоловік а в різниці в коштах закупляти техніку.
rozdum
17 Sergey Rozdum (rozdum)   • 16:21:50, 25.03.2013 [Материал]

Руслане, тільки не треба мені викати. Якраз я здатен не лише читати ваші деешві писульки, але і думати. Тому і виникають питання. Я їх уточнюю.

Тобто ви пропонуєте на зиму звільняти двірників і на зекономлені кошти купляти техніку?

а що двірникам робити взимку? І на яких підставах ти хочеш звільнити 250 чоловік?
РусланКоцюбинський
18 соціал - націоналіст (РусланКоцюбинський)   • 16:32:08, 25.03.2013 [Материал]

Ви знову читаєте не уважно не звільняти а скоротити + 250 а 100 осіб.
Наскільки я розумію ви холодної уяви не маєте що щороку в літку місто так робить з операторами котелень.
Це називається сезонна робота тобто відпрацював деякий час відправляєшся на біржу праці. Прийшов сезон повертаєшся на робоче місце.

Ось такий популізм як воно є. На майбутнє варто запитувати якщо не володієте інформацію не соромитись, бо ви робити висновки які не личать журналісту.
rozdum
19 Sergey Rozdum (rozdum)   • 16:38:33, 25.03.2013 [Материал]

Про операторів котелень мови тут не було. Але про сезонність їх роботи я знаю. Ми тут не змагаємось, у "хто розумніший", як ти собі вирішив.

Тобто я правильно зрозумів - ви вимагаєте скоротити 100 двірників, зробити їх посади сезонними і наймати лише на літо?
Іван
22 Саюк (Іван)   • 16:45:20, 25.03.2013 [Материал]

Шановний, ви вириваєте слова із контексту і робити акцент на тому, як зручно, можливо навіть не вам, а тому дядечкові, який платить зарплату. Ми пропонуємо не скоротити 100 двірників, а вчасно прибирати місто від снігу за допомогою сучасної техніки.
rozdum
23 Sergey Rozdum (rozdum)   • 16:49:08, 25.03.2013 [Материал]

Ваня, не треба бути особливо геніальним, щоб запропонувати купити нову техніку для прибирання вулиць. Для того, щоб язиками тріпати, взагалі багато розуму не потрібно.

Запропонувати реально виконуваний план дій - оце вже складніше. Мова про це - звідки ви пропонуєте брати гроші на техніку. Руслна от пояснив - звільнити сто двірників. Чи я не так щось зрозумів?
Іван
24 Саюк (Іван)   • 16:53:19, 25.03.2013 [Материал]

Не звільнити, а перевести на сезонну роботу, як операторів котелень. Грошей у бюджеті достатньо. Скажімо, перше що потрібно зробити то ті гроші (близько 500 тис. грн.) які хочуть витратити на ремонт міськради, спрямувати на закупівлю техніки. Також скоротити штат працівників міської ради. мінімум на 20 %. тощо. Варіантів дуже багато. Головне бажання працювати на користь житомирян, а не власної кишені.
rozdum
25 Sergey Rozdum (rozdum)   • 16:56:53, 25.03.2013 [Материал]

Щось поки сніг не випав, я у вас цього бажання працювати не спостерігав. Більше скидається, що ви просто вирішили пропіаритись на проблемі, не докладаючи жодних зусиль. І далі ви про свої ідеї забудете. До кращих часв, звісно...

щодо перевести...
Людини наймають на певних умовах виконувати певну роботу. Людина, коли влаштовується на роботу, розраховує, що ці умови будуть дотримані. І не можна взяти і перевести отак сотню двірників на інші умови з іншою оплатою. Це просто беспрєдєл називається
РусланКоцюбинський
26 соціал - націоналіст (РусланКоцюбинський)   • 17:06:29, 25.03.2013 [Материал]

• Ось загальна інформація щодо модернізації http://zhzh.info/publ/15-1-0-551 Комунальне господарство та енергозбереження :
Ліквідація «Теплокомуненерго».
Встановлення на горищах, дахах, у підвалах електричних або газових котлів опалення.
Підігрів тротуарів по вул. Київський до перехрестя вул. Східної та по вул. В. Бердичівський до перехрестя вул. Шевченка, що зменшить налипання снігу в зимовий період.
Водопостачання цілодобово.
В будинках « хрущьовках » зміна подачі води з гори до низу.
Запуск комунального сміттєпереробного заводу.

І це нами було запропоновано ще в 2008 році
Іван
29 Саюк (Іван)   • 17:09:09, 25.03.2013 [Материал]

Почитайте Закони України, там вся процедура виписана. Реформи завжди непопулярні, якщо їх проводити розумно. а не так як сьогоднішня влада, то вони забезпечують результат і підтримку жителів міста.

Ми працюємо системно. Проводимо різні заходи, в тому числі і освітньо-виховні та патріотичні. Користуючись нагодою запрошуємо до обласної бібліотеки імені Ольжича 4 квітня на засідання інтелектуального клубу ім. М. Сціборського. Участь братимуть провідні науковці Житомира, а також гості з Києва.
Hoakina
58 Марина (Hoakina)   • 18:42:49, 25.03.2013 [Материал]

Кто бы про пиар говорил! А Вы из чистого человеколюбия раптом так заактивничали? Разборки уже хотите устраивать... ну-ну...
Іскандер
20 Іскандер (Іскандер)   • 16:41:36, 25.03.2013 [Материал]

Руслане, а що робити із послугами по прибиранню підїздів та прибудинкової території будинків, які надають подекуди ті ж самі двірники - працівники ЖЕКів?
РусланКоцюбинський
27 соціал - націоналіст (РусланКоцюбинський)   • 17:08:04, 25.03.2013 [Материал]

Повірте так може бути по жодним нормам. Це лише тимчасові незручності які нам нав’язали.
Іскандер
38 Іскандер (Іскандер)   • 17:28:35, 25.03.2013 [Материал]

"Повірте так може бути по жодним нормам. Це лише тимчасові незручності які нам нав’язали."
------------
Я щось не зрозумів ваш пост... Прибирання сходинкових клітин і прибудинкової території - це незручності?
РусланКоцюбинський
40 соціал - націоналіст (РусланКоцюбинський)   • 17:40:10, 25.03.2013 [Материал]

Незручність полягає в тому що одна людина не повинна робити дану роботу, про тощо ви наголошуєте.
Наприклад по тех.нормам які затверджені ще в 96 році кабміном за двірником закріплена територія в 5 тис кв.м що відповідно унеможливлює якісно виконувати покладені службові обов’язки наданих людей.
Вихід лише один ми громада в нашому місті маємо змінити дане неподобство шляхом модернізації ЖКГ зрештою про що Марш патріотів каже вже понад рік часу.
Іскандер
42 Іскандер (Іскандер)   • 17:53:52, 25.03.2013 [Материал]

Я не наголошую, що "одна людина ПОВИННА робити дану роботу". Я констатую факт. У звязку з цим, я звернув вашу увагу на те, що так як двірники займаються прибиранням прибудинкової території будинків не лише у зимовий час, але й круглий рік, то їх роботу не можна назвати сезонною. Погоджуєтесь?

Яким чином (якими знаряддями НТП) ви пропонуєте замінити роботу двірників, які працюють у ЖЕКах і як ця модернізація ймовірно відіб'ється на тарифах і з рештою на наших гаманцях?
РусланКоцюбинський
46 соціал - націоналіст (РусланКоцюбинський)   • 18:05:09, 25.03.2013 [Материал]

Не погоджуюсь бо це порушення трудових норм. Одна посада одна людина інакше виникає підстава для корупційних дій.

Щодо модернізації. 1) скорочення на зимовий період до 100 двірників що приносить лише по зарплаті до 120 тис + кошти з спец одягу, лопат а головне податків близько 40 тис – і того маємо як мінімум 200тис коштів.
Іскандер
47 Іскандер (Іскандер)   • 18:08:10, 25.03.2013 [Материал]

Одна посада - двірник. В літку махає мітлою, взимку - лопатою. Де тут корупція?))
РусланКоцюбинський
52 соціал - націоналіст (РусланКоцюбинський)   • 18:15:40, 25.03.2013 [Материал]

Давайте ще раз. Ми маємо двірника якій виконує ще обов’язки прибиральника так ? тобто ви платите кошти по тарифу як за прибирання при будинкової території так і під’їзд а людина отримує зарплату як двірник 1200 грн. То куди діваються кошти які ви заплатили ?
Іскандер
53 Іскандер (Іскандер)   • 18:17:31, 25.03.2013 [Материал]

"за прибирання прибудинкової території так і під’їзд а людина отримує зарплату як двірник 1200 грн."
------------
А ви так ставите питання. В данному випадку, згоден.

Але конкретизую. Двірник взимку - прибирає лопатою, весь інший час мітлою. Де тут сезонність?
РусланКоцюбинський
48 соціал - націоналіст (РусланКоцюбинський)   • 18:10:35, 25.03.2013 [Материал]

2) Підігрів ринв в центральній частині міста щоб не було бурульок нам приносить до 50 тис щороку. Ви запитаєте як ? Все дуже просто. Сьогодні година роботи машини – вишки коштує від 200 грн .
3) Закупка для Жеків по 2-4 ручних механізованих механізмів для очистки тротуарів від снігу.

Ми викладали ряд пропозицій на житомирських сайтах.
Іскандер
50 Іскандер (Іскандер)   • 18:14:45, 25.03.2013 [Материал]

Це гарні пропозиції. Який кошторис таких покращень і як, повторюсь, вони відіб'ються на тарифах???
РусланКоцюбинський
55 соціал - націоналіст (РусланКоцюбинський)   • 18:20:45, 25.03.2013 [Материал]

Дякую щодо оцінки.

По тарифам жодних змін. Ми з вами вже порахували що маємо близько 200 тис на двірниках в один місяць . А одна машинка коштує в середньому до 10 тис тобто ми можемо купити 15 шт – це до 150 тис а решта на утримання.
Боятись що люди будуть без роботи не варто бо на біржи вони отримують компенсацію вже не з міського бюджету а з державного.
PETLYRA
9 ANDRE (PETLYRA)   • 15:17:06, 25.03.2013 [Материал]

А для чого Ти така розумна платиш жеку за комунальні послуги?Треба бути рабом щоб платити за прибирання й самому ще прибирати.В себе на дачі я сам прибираю але шановні я там за комунальні послуги не плачу,не плачу за прибудинкову територію і тд.ТОМУ Й САМ ПРИБИРАЮ.Питання на даний час в тому що Ми Житомиряни повинні висловити недовіру Дебою за невміння керувати містом та распоряжатися МІСЦЕВИМ БЮДЖЕТОМ
PETLYRA
10 ANDRE (PETLYRA)   • 15:22:07, 25.03.2013 [Материал]

Це у Вас Шановні розруха в головах та синдром кріпака платити дядечкам на нові дачі,машини й в добавок самим прибирати(виконуючи безкоштовну чиюсь роботу,за яку ви вже заплатили)
Half_baked
11 Half baked (Half_baked)   • 15:36:50, 25.03.2013 [Материал]

{Хороший лозунг:"Заплати вовремя за комунальные и *из*й на уборку снега!"
РусланКоцюбинський
15 соціал - націоналіст (РусланКоцюбинський)   • 16:08:11, 25.03.2013 [Материал]

Дійсно є така проблема. Політологи гарно нав’язують що вибору вже немає. І більшість людей відмовляються ходити на вибори.

Нещодавно відбулись дострокові вибори до одної з облради так там явка була близько 13%
РусланКоцюбинський
28 соціал - націоналіст (РусланКоцюбинський)   • 17:08:44, 25.03.2013 [Материал]

Вірю не вірю це до справи немає жодного відношення.
Іван
30 Саюк (Іван)   • 17:10:44, 25.03.2013 [Материал]

Про зарплату - тут мається на увазі дядечко, що платить зарплату журналісту, який робить відповідні акценти, читайте уважно. Про людей, а конкретно житомирян, ми думаємо перш за все, тому й пропонуємо кардинальні зміни в ЖКГ.
rozdum
32 Sergey Rozdum (rozdum)   • 17:16:17, 25.03.2013 [Материал]

Знаєш, Ваня, я був про тебе кращої думки. Ти мені ще при зустрічі в очі скажи, що я працюю на мера і тому щось там перекручую. Я хочу на тебе подивитись в цей момент
РусланКоцюбинський
33 соціал - націоналіст (РусланКоцюбинський)   • 17:20:35, 25.03.2013 [Материал]

Я вам шановний можу сказати та довести на пальцях.
Не варто користуватися психологічними заготовками на кшталт я був кращої думки про вас. Повірте ви мали таку думку, що хтось окрім вас не чого не знає та не вміє.
rozdum
37 Sergey Rozdum (rozdum)   • 17:28:24, 25.03.2013 [Материал]

Руслане, повір, твоя думка мене в останню чергу хвилює. Але не забудь зробити чергову заяву з цього приводу
РусланКоцюбинський
39 соціал - націоналіст (РусланКоцюбинський)   • 17:34:38, 25.03.2013 [Материал]

Зрештою маємо висновок - ваша нездатність вести публічну дискусію в чергове доведено.
Шкода що така людина яка важчає себе спецом є лише нажаль знаряддям в руках Дебоя.
rozdum
41 Sergey Rozdum (rozdum)   • 17:45:57, 25.03.2013 [Материал]

дискусія? Нє, не бачив
РусланКоцюбинський
44 соціал - націоналіст (РусланКоцюбинський)   • 17:59:06, 25.03.2013 [Материал]

Нажаль в чергове доведено ваша нездарність в громадський діяльності (публічній дискусії) . Я пригадую ви були близька людина до організації НА, яка зрештою в Житомирі тріснула по всім швам лише тому у вас спрацював комплекс , що є люди які успішній від вас в ряді суспільних напрямків.
Мені вас шановний відверто шкода, бо ви розумна людина яка опинились в такий ситуації.
rozdum
54 Sergey Rozdum (rozdum)   • 18:19:32, 25.03.2013 [Материал]

Пам'ятаю, нєкій Руслан К був близький до Свободи в Житомирі. Але щось ніяких результатів від того ніхто ніколи не бачив. Баня - не рахується
РусланКоцюбинський
57 соціал - націоналіст (РусланКоцюбинський)   • 18:26:07, 25.03.2013 [Материал]

Результат є бо по моїй пропозиції наприклад в Тернополі встановлено підігрів тротуару. Партія представлена в парламенті та в ряді місцевих рад нашої області. Я цим пишаюсь.

А що за баня ?

П.С. мене не варто обговорювати я є такий який є. Ми тут зібрались обговорити модернізацію ЖКГ. Не можете шановний не здатні то не варто переходити на особисте
Іван
36 Саюк (Іван)   • 17:26:03, 25.03.2013 [Материал]

З інформаційної політики вашого сайту (ігнорування наших повідомлень) не тільки в мене, складається враження в певній його заангажованості.
1-10 11-18
Оголошення на ЖЖ інфо: