Сегодня 28 сентября представители праворадикальной организации «С14» пришли в кафе Sharikava на улице Киевской в Житомире.
Молодые патриоты написали на стекле заведения Sharikava «Бойкот ватнікам», «Чий Крим?», «Михайловський покайся». По словам свидетелей происшествия, в кафе кто-то бросил дымовую шашку. На место происшествия приехали пожарные и полицейские.
Лидер организации С14 Евгений Карась рассказал Житомир инфо чем ему не угодила "Sharikava" и лично хозяин коaейни Александр Михайловский.
«Мы приехали сегодня в Житомир, в первую очередь для того, чтобы защитить нашего активиста, на которого было совершено нападение в городском совете. Это было около месяца назад. Это, кстати, было в присутствии съемочной группы, он давал комментарий к нему подошел владелец Sharikava, и дал по голове, дал "затрещину".
Так как на тот момент конфликт относительно Sharikava был исчерпан, вот эта агрессия показала нам, что это была попытка поставить активистов на место. И соответственно, на него было давление, я не знаю, что имел в виду этот владелец, я не хотел с ним разбираться: или он хотел запугать друга, хотел спровоцировать какую-то обратную реакцию. Но мы видели, что на предыдущих акциях к владельцу приезжали порядка 40 человек.
Соответственно мы предполагали, что таким образом они пытаются запугать, и будут какие-то стычки. Я не хотел это доводить до столкновений, я не верю, что полиция привлекла бы этого владельца к ответственности, говорят, что у него есть высокие «покровители». Это его история. Поэтому мы приехали сюда.
На стене возникли надписи [на здании Sharikava], это неизвестные патриоты написали, и соответственно после этого прибыл сюда владелец. На момент, когда эти надписи возникали, то люди свободно заходили в кафе, мы не блокируем кафе, потому что это незаконно, не препятствуем движению. Прибыл владелец, начались обиды, началась небольшая потасовка, и после того, владелец согласился извиниться, что больше не будет никаких нападений», - сказал Евгений Карась.
Полицейские же отказались комментировать журналистам ситуацию, которая произошла у кафе и подтвердить тот факт, что кто-то из активистов бросал в толпу дымовую шашку.
«Обращайтесь в пресс-службу, вам предоставят комментарий. Сейчас все спокойно», - сказал командир первой роты управления патрульной полиции Житомирской области Максим Линник.
Напомним, сегодня 28 сентября в Королёвском суде Житомира проходило заседание суда по делу обвиняемого в госизмене журналиста Муравицкого, после которого адвоката блогера госпитализировали в больницу.
Ранее, в ночь с 27 на 28 августа представители праворадикальной общественной организации С14 разрисовали окна кафе Sharikava, которая находится на Старом бульваре в Житомире. Поводом для акции стала карта Украины, которая была размещена на сайте sharikava.com.ua. Тогда житомирские фейсбук блогеры заметили, что на карте с локациями кафе отсутствует Крым.
Вечером 28 августа владельцы сети кофеен Sharikava в официальном заявлении извинились за ситуацию с публикацией карты Украины без Крыма.
29 августа несколько представителей организации С14 час блокировали вход в кафе Sharikava на Старом бульваре, потому что хотели лично пообщаться с владельцами заведения.
На4. Дискредитация невозможна. ИБО все дескридетировано уже давно.
20
Юрій Градовський (Юрко) • 14:44:41, 29.09.2018 [Материал]
На жаль, це єдино ефективний на сьогодні шлях. Наші знання та інтелігентність користи не принесли. На силу відповіддю може бути лише сила. І насрати, що там думають в Москві - досить оглядатись.
А у вас хіба вони колись були, ці "знання і інтелігентність"? Нагадаю, що цих хлопаків ВО Свобода зрощувала та виховувала. Коли ультраправі банди під протекторатом панів з держслужб творить казна-що, то це виглядає дикунством не для Московії, яку ви спите і бачите, а для сучасного Європейського світу, куди прагне Україна. А те, що вам особисто насрати, що там думають про Україну у цивілізованому світі, вже давно відомо.
26
Юрій Градовський (Юрко) • 17:56:55, 29.09.2018 [Материал]
"оця гопота малолітня тільки дискредитує українську ідею. Та й не тямлять вони нічого в ній" Марина, Ви обережніше з висловлюваннями, бо якщо слідувати Вашій логіці, виходить, що ніхто так не дискредитував українську ідею, як Бандера (що, в решті решт повністью відповідає дійсності). А ця, як Ви кажете, малолітня гопота, робить з відома СБУ і під прикриттям МВС дуже важливу справу - залякує, а іноді фізично знищує тих, хто не згоден з "лінією партії" і затверджує на теренах України стан правового бєспрєдела. Не треба їх недооцінювати.
На 35. Ну і як Бандера дискредитував українську ідею? тим, що колаборанти і вороги України досі його бояться? прекрасно. Тільки не треба мені ці баєчки совкові про співпрацю з Гітлером. Покажіть рішення Нюрнбергу, вибачте за банальність. А для популяризації Бандери Ваші кохані брати-московити зробили більше, ніж всі націоналісти разом узяті. Надали йому грандіозної історичної місії, якої він не мав. Для мене національна ідея - це не тільки Бандера, а насамперед Шевченко і Франко. Тому такі методи мені не подобаються. Вони не на часі. Може Франко вже застарів для декого, але він своїми просвітницькими методами зробив більше, ніж дехто зброєю.
35
Юрій Градовський (Юрко) • 16:15:06, 30.09.2018 [Материал]
Чому ж досі стільки коляборантів, якщо для цього багато зробив Франко? І щораз їх більшає
На 40. А тому, що замість вивчати Франка, йдуть громити кафе. Чи може він не мав рацію, коли писав про українців ті знамениті дошкульні рядки? він помилявся багато, але головне він зрозумів - треба будувати, а не руйнувати. І накреслив прекрасну програму для нас з Вами - роман Перехресні стежки. Раджу прочитати.
41
Юрій Градовський (Юрко) • 10:26:26, 02.10.2018 [Материал]
Поки ми читаємо Франка, Шарікава вже оголосила війну в Україні війною американців проти Московщини)) Вже створюють гопницьку ГО. А ми Франка читатимемо, аж поки московити не відберуть в нас цю книжку
45
Юрій Градовський (Юрко) • 09:35:57, 03.10.2018 [Материал]
До речі, Шарікава вже оголосила війну в Україні війною між США та Московщиною.)
"Покажіть рішення Нюрнбергу" Марино, Ви мене розчаровуєте... Нюрнберзький процес - це процес над керівництвом гітлерівської Німеччини, а Бандера був лише дрібним фашистським прихвостнем. Як щодо батальйонів "Нахтігаль" і "Роланд"? Не чули?
"Для мене національна ідея - це не тільки Бандера, а насамперед Шевченко і Франко. ... Може Франко вже застарів для декого, але він своїми просвітницькими методами зробив більше, ніж дехто зброєю."
Марино, в контексті вищесказаного дозвольте два питання: 1. Як Ви формулюєте для себе українську національну ідею? 2. Що саме зробив для неї Франко? Мені насправді ДУЖЕ ЦІКАВО!
42
Юрій Градовський (Юрко) • 10:28:18, 02.10.2018 [Материал]
І хто ж визнав Бандеру, котрий всю війну просидів в концтаборі, пособніком?
С 14 -диаметр очка педерастов. С 15 - не подходит, запомните им больно. Надо пожалеть сексуальные меньшинства. Мы в Европе. Кстати когда на фронт...Ой забыл вас педиков не берут. Нормальные мужики боятся спать рядом с вами.
я так понимаю тип получил ляпчика и решил старшего брата позвать, брат насобирал толпу людей и как герои пришли к одному человеку толпой на разборки... я просто шокирован куда мы катимся?
На 19. Гей Фокс вы хоть клички поменяйте, а то такое впечатление. что вы долбится хотите. смотри что кричат на вас в городе: На х.й кричала молодёж, на нож кричали старики.
Марина, Ви обережніше з висловлюваннями, бо якщо слідувати Вашій логіці, виходить, що ніхто так не дискредитував українську ідею, як Бандера (що, в решті решт повністью відповідає дійсності). А ця, як Ви кажете, малолітня гопота, робить з відома СБУ і під прикриттям МВС дуже важливу справу - залякує, а іноді фізично знищує тих, хто не згоден з "лінією партії" і затверджує на теренах України стан правового бєспрєдела. Не треба їх недооцінювати.
Марино, Ви мене розчаровуєте... Нюрнберзький процес - це процес над керівництвом гітлерівської Німеччини, а Бандера був лише дрібним фашистським прихвостнем. Як щодо батальйонів "Нахтігаль" і "Роланд"? Не чули?
"Для мене національна ідея - це не тільки Бандера, а насамперед Шевченко і Франко. ... Може Франко вже застарів для декого, але він своїми просвітницькими методами зробив більше, ніж дехто зброєю."
Марино, в контексті вищесказаного дозвольте два питання:
1. Як Ви формулюєте для себе українську національну ідею?
2. Що саме зробив для неї Франко?
Мені насправді ДУЖЕ ЦІКАВО!
Кстати когда на фронт...Ой забыл вас педиков не берут. Нормальные мужики боятся спать рядом с вами.
А еще можно пойти на набережную под мост и поспрашивать у захвативших берег.