Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Кримінал » 2017 » Июль » 10 » 17:01:04

В Житомире грузины украли из машины крупную сумму денег

10.07.2017, 17:01:04 6006 25 Помилка?Помилка в тексті?
Виділили слово мишкою
і натисніть Ctrl+Enter
В Житомире грузины украли из машины крупную сумму денег

8 июля в Житомире из автомобиля «Ниссан» украли барсетку с документами и крупной суммой денег. Об этом в полицию сообщил владельцев транспортного средства, который неосмотрительно оставил его незамкнутым. 

Как рассказали «Журналу Житомира» в полиции, инспекторы по безопасности дорожного движения догнали и задержали подозреваемых в краже в Житомирском районе.
 

«Заявитель, обратившийся за помощью к полиции, успел разглядеть, что вор с его барсеткой заскочил в серебристую «Мазду», которая двигалась на выезд из города. Указанный автомобиль полицейские отдела по безопасности дорожного движения Управления превентивной деятельности ГУНП по ориентировке задержали в с. Старошийка Житомирского района после преследования», – говорится в сообщении.


Кроме 44-летнего водителя, в салоне находился 52-летний пассажир. Оба мужчины – граждане Грузии. Похищенное частично вернули, по данному факту продолжается досудебное расследование.

Полицейские предупреждают водителей: будьте осторожны, старайтесь не оставлять в салонах крупные суммы денег и другие стоимостные вещи; всегда запирайте транспортные средства и старайтесь пользоваться охраняемыми стоянками.

Тэги: грузины, Житомир, барсетка, авто, деньги

Схожі новини:


Комментариев: 25
viewer
1 Name Surname (viewer)   • 17:09:11, 10.07.2017 [Материал]

Ну прям Америку відкрили через форточку.
У наш же зараз не країна, а прохідний двір. Зброї в країні - завались, чорний ринок це прекрасно забезпечує.
Правоохоронних органів, як таких, немає, права на збройний самозахист у громадян немає. Грабуй скільки влізе.
Єдине чого бояться зараз злочинці, це те що жертви їх пристрелять на місці.
Як ось тут
"На Київщині господар у власному будинку застрелив розбійника"
http://zbroya.info/uk/blog/12473_na-kiyivshchini-gospodar-u-vlasnomu-budinku-zastreliv-rozbiinika/
Hoakina
2 Марина (Hoakina)   • 17:41:59, 10.07.2017 [Материал]

На 1. Ну і до чого цей комент? власник грошей сам винен. Залишив в машині. Йому ще зброю дозволь, то застрелиться з необережності.
viewer
3 Name Surname (viewer)   • 17:58:16, 10.07.2017 [Материал]

Молдовани не позастрелювались. Ми менш розвинені?
Hoakina
4 Марина (Hoakina)   • 18:00:01, 10.07.2017 [Материал]

На 3. А при чому тут молдавани? ситуація ніяким боком до зброї. Просто черговий лох.
viewer
5 Name Surname (viewer)   • 18:03:35, 10.07.2017 [Материал]

Я з Вами згоден, що у цьому випадку вона б йому і близько не допомогла.
viewer
6 Name Surname (viewer)   • 18:07:13, 10.07.2017 [Материал]

Просто сам по собі новина якась дивна. У нас тут то магазини в Бердичеві підпалюють, кількість розбійних грабежів росте, а тут новина що в когось з незамкнутої машини потягнули гроші.
Це все-одно, що при повені у цілому регіоні писати новину, що в селі Залісся підтопило три обійстя.
vovik-zt
8 ВовикЬ (vovik-zt)   • 18:47:09, 10.07.2017 [Материал]

Та що значить лох? Він же не залишив ту барсетку у парку на лавці (та і то б повернули у Европі). А залишив у свому авто. Вори то і є вори - такий менталітет у них. І за це треба суворе покарання. А то виходячи з машини треба забрати все з бардачка, магнітолу, реестратор, чохли, дзеркало, фари (бо де з яких знімають)... тощо?! Це не нормально.
Sandra
16 Sandra (Sandra)   • 08:51:58, 11.07.2017 [Материал]

Тобто якщо людина не зачинила двері, то можна внеї красти все що завгодно і казати, що вона сама винна? Дивно... Тоді з хати немає чого взагалі виходити, а то раптом хтось зіб'є чи цеглина на голову впаде. Потім усі скажуть сам винен, чтого вдома не сиділось?
Hoakina
17 Марина (Hoakina)   • 09:01:12, 11.07.2017 [Материал]

На 16. Треба мати здоровий глузд і не залишати цінні речі без нагляду. В чому проблема? я не прихильник теорії віктимної поведінки, між іншим, але якщо не закрити двері в помешкання, то частина вини у крадіжці є і на потерпілому. Це як переходити дорогу в недозволеному місці. Є певні правила проживання в соціумі. І якщо радять не залишати цінні речі в машині, то треба прислухатись, а не розводити розмови про правову чи неправову державу. Це якось по дитячому.
Sandra
18 Sandra (Sandra)   • 09:18:04, 11.07.2017 [Материал]

Я ражду всім не виходити з хати з метою не нарватися на пригоди. Замкнути кватирки, встановити броньовані двері, грати та забитись в куток.
Ви говорите правильно по предмету вжиття заходів безпеки, але я цілковито не погоджуюсь зі словами, що він сам винен. Якщо дівчина йде у короткій спідниці, це нікому не дає право її гвалтувати зі словами, що сама і винна. Так і з приватною власністю, яка є по закону не доторкана. Але є дві біди: ідіотський менталітет та безнаказанність, що породжує злочинність.
Hoakina
20 Марина (Hoakina)   • 11:22:35, 11.07.2017 [Материал]

На 18. Вживати заходи безпеки і значить не залишати цінні речі в машині. Невже так важко це зрозуміти? і до чого тут коротка спідниця? я написала, що проти теорії віктимної поведінки, а Ви про спідницю нащось.
Sandra
22 Sandra (Sandra)   • 14:26:35, 11.07.2017 [Материал]

Я про те, що дебільна жага легких грошей та наживи примушує інших людей відмовлятись від норм цивілізованого існування. А про спідницю я до того, що людина може робити що завгодно, звичайно в межах адекватності, і це не повинно ставати наживкою для злодіїв. А хто хоче вкрасти, той вкраде навіть із замкнутого авто. Але ж в такому випадку легше тішити себе думкою, що я такий молодець вжив всіх заходів, в даному випадку замкнув двері. Хоча результат буде однаковий.
Ви ж напевно носите золоті сережки чи обручки-значить вже провокуєте злочинців і є потенційною жертвою.
Hoakina
23 Марина (Hoakina)   • 15:17:33, 11.07.2017 [Материал]

на 22. ну-ну. Ну і що тепер робити, надіючись на адекватність? зніміть замки з дверей, не зачиняйте машину, розказуйте всім в соцмережах, що їдете на відпочинок з такого по таке і квартира буде порожня. А що ж, не Ви ж винні що є такі погані люди. Я ж їх не провокую, я ж не жертва. А ті погані люди думають якраз навпаки. Повторю ще раз, є ЕЛЕМЕНТАРНІ заходи безпеки. І залишити велику суму в машині - це невживання цих заходів. Коли до Вас дійде, що це не віктимна поведінка, а просто здоровий глузд.
Semen1952
7 Semen (Semen1952)   • 18:30:35, 10.07.2017 [Материал]

Их же всех ( грузин ) повыгоняли из властных структур.
А кушать хочется.
А Вы сразу-стрелять, стрелять...
sax
11 sax (sax)   • 00:34:13, 11.07.2017 [Материал]

Как так получилось, что я должен подсказывать Семе 52, что это не грузины.Это Мариупольские беженцы.Стрелять и ещё раз стрелять.Плохой из вас антисемит.
Cobalt
9 Cobalt (Cobalt)   • 21:50:55, 10.07.2017 [Материал]

"... власник грошей сам винен. Залишив в машині..."
Ну, Марина, А если мамаша коляску возле магазина оставит - то она что, лохушка? Или спровоцировала кражу? Так можно и открытую форточку назвать провокацией.
Понятно, что в НЕправовом государстве нужно всё прятать за амбарными замками...
Hoakina
12 Марина (Hoakina)   • 05:32:02, 11.07.2017 [Материал]

На 9. Мамаша, яка лишила візочок біля магазину, не лохушка, а дурепа. Це по-перше, а по-друге, не раз і не два попереджають водіїв нічого не лишати в машині. І справа не в праві, а в тому, що це не провокація до крадіжки, а значне її полегшення. Ви двері в квартиру зачиняєте? отож
Hoakina
13 Марина (Hoakina)   • 05:33:41, 11.07.2017 [Материал]

На 9. Ага. А в правовому можна і не ховати. Вам хто таке сказав? навіть в мусульманських країнах, де все ще рубають руки злодіям, теж крадуть.
Cobalt
10 Cobalt (Cobalt)   • 21:52:18, 10.07.2017 [Материал]

В Житомире грузины,
Украли из машины,
Барсетку ротозея -
Директора музея...
Cobalt
14 Cobalt (Cobalt)   • 06:25:42, 11.07.2017 [Материал]

"... навіть в мусульманських країнах, де все ще рубають руки злодіям, теж крадуть..."
А вот тут с Вами поспорю. На прошлой поездке в Дубаи дочка купила шубу (совсем не дешёвую), потом с кумой побродили по бутикам, зашли в кафе, отметить покупки и... Тут очухались, что свои шубы они забыли в каком-то магазине! В каком - даже и не помнят. Обратились к полицейскому. тот расспросил. в каком отеле проживают, перезвонил туда и - о чудо! Их шубы ждут в отеле на рецепшене.
Полисмен объяснил путь попадания утери в отель: фирменные пакеты с товаром с логотипом магазина, в магазинах камеры наблюдения, сканирование покупателя, база данных о прибывших и вуаля - получай, разиня, свои вещички!
"Нам до Европи ще срать и срать!..." (с) Лесь.
Hoakina
15 Марина (Hoakina)   • 06:55:19, 11.07.2017 [Материал]

На 14. вірю, бо так і є. Але й там крадуть. Дурнів скрізь вистачає. І В Європі крадуть, просто не треба тільки на правову державу надіятись, бо можна лишитись не тільки без шуби. Знайомі в Мароко лишили на видному місці гаманець з кількома долярами. Типу первіряли. Але було це в готелі, на пляжі. Там персонал, який боїться втратити місце, камери скрізь. А лишили б десь на вулиці чи на базарі, вкрали.
Янкель
19 Янкель (Янкель)   • 09:46:57, 11.07.2017 [Материал]

И снова жж.инфо король заголовка! Я настаиваю, чтобы все новости назывались по такому принципу!
- "Комитет ВР дал добро на арест еврея"
- "Драка украинок в Житомире: стали известны детали кровавого побоища. ВИДЕО"
viewer
21 Name Surname (viewer)   • 12:43:15, 11.07.2017 [Материал]

У мене у колеги на парковці за Глобалом з машини вкарали ноутбук. Так що нічого цінного в машині закритій чи незакритій залишати не варто, особливо на видноті. Береженого Бог береже.
Hoakina
24 Марина (Hoakina)   • 15:19:38, 11.07.2017 [Материал]

На 21. ну що Ви! це ж негідна поведінка людини, яка демонструє, що вона жертва. Логіка така у дописувачів вище. Треба не просто залишати, а ще й двері відчиняти.
viewer
25 Name Surname (viewer)   • 22:12:06, 11.07.2017 [Материал]

В Києві ще крутіші грабежі з авто грошей
https://www.facebook.com/vlad.life/posts/10213412726142803
Оголошення на ЖЖ інфо: