Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Місто і життя » 2011 » Июнь » 21 » 15:36:13

ВО «Свобода» установит в Житомире памятник погибшим деятелям ОУН

21.06.2011, 15:36:13 7848 76
ВО «Свобода» установит в Житомире памятник погибшим деятелям ОУН

Житомирская городская организация ВО «Свобода» намерена установить в Житомире памятный знак в честь погибших деятелей ОУН Николая Сциборского и Емельяна Сеника.

Об этом «Журналу Житомира» сообщает пресс-служба горсовета в обнародованном Проекте решения исполкома.

Всеукраинское объединение «Свобода» предложило установить за свои средства памятный знак в честь погибших деятелей ОУН на углу улиц Большая Бердичевская и Ивана Франко в Житомире, возле дома по улице Большая Бердичевская, 45.

«Свободе» необходимо согласовать в управлении градостроительства, архитектуры и дизайна проектную документацию на установку памятного знака.

Кроме того, от свободовцев требуется согласовать с заместителем председателя городской комиссии по топонимике Мокрицким Г.П. - текст надписи на памятном знаке.


СПРАВКА: Микола Сциборский, псевдо "Богдан" — украинский национальный деятель, участвовал в создании армии Украинской Народной Республики (1917—1920). Затем один из руководителей Организации украинских националистов (с 1929), публицист и теоретик украинского национализма, сторонник национально ориентированного тоталитаризма (т. наз. «интегрального национализма»), по профессии — инженер-экономист.

Погиб 30 августа 1941 года вместе с Омеляном Сеником в Житомире в результате террористического акта осуществленного представителем ОУН(б) Кузием. Представители Мельника и Т. Бульбы-Боровца обвинили в убийстве сторонников Бандеры.

Похоронен в Житомире.

Похороны Сциборского и Сеника, несмотря на дождь, превратились в массовую манифестацию, в которой приняли участие около 3000 человек.



Про надання дозволу Житомирській міській організації Всеукраїнського об’єднання «Свобода» на встановлення пам’ятного знаку на честь загиблих діячів ОУН Миколи Сціборського та Омеляна Сеника


ПРОЕКТ РІШЕННЯ

від _____
№ ______
  м. Житомир

Про надання дозволу Житомирській міській організації Всеукраїнського об’єднання «Свобода» на встановлення пам’ятного знаку на честь загиблих діячів ОУН Миколи Сціборського та Омеляна Сеника

Розглянувши клопотання Житомирської міської організації Всеукраїнського об’єднання «Свобода» на встановлення пам’ятного знаку на місті загибелі діячів ОУН Миколи Сціборського та Омеляна Сеника, враховуючи висновки міської комісії з топоніміки, керуючись Законами України «Про архітектурну діяльність» та «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Дозволити Житомирській міській організації Всеукраїнського об’єднання «Свобода» встановити за власні кошти пам’ятний знак на честь загиблих діячів ОУН Миколи Сціборського та Омеляна Сеника на розі вулиць Велика Бердичівська та Івана Франка в місті Житомирі, біля будинку по вулиці Велика Бердичівська, 45.

2. Житомирській міській організації Всеукраїнського об’єднання «Свобода» погодити:

2.1 в управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради проектну документацію на встановлення пам’ятного знаку.

2.2 в управлінні культури міської ради та з заступником голови міської комісії з топоніміки Мокрицьким Г.П. - текст напису на пам’ятному знаку.

3. Житомирській міській організації Всеукраїнського об’єднання «Свобода» взяти на баланс пам’ятний знак та укласти охоронний договір.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Семенець Г.В. та секретаря міської ради, члена міськвиконкому Леонченко Н.П.

Міський голова В.М.Дебой




Тэги: Житомир, националисты, Памятники, ОУН, ВО Свобода

Схожі новини:


Комментариев: 76
sebast
1 sebast (sebast)   • 15:40:13, 21.06.2011 [Материал]

Я бы предложил следующие места для установки:
1. В здании Прокуратуры по Черняховского (естественно, внутри здания).
2. Возле входа в МВД в парке Гагарина (а лучше внутри).
3. За забором здания СБУ по Фещенко-Чеповского.
4. В штаб-квартире ВО "Сволота".
Vasilevs
3 Василий (Vasilevs)   • 16:05:21, 21.06.2011 [Материал]

Браво!
dude
14 Dude (dude)   • 17:02:34, 21.06.2011 [Материал]

в первых трех местах устроили бы стрельбу из калашей при "попытке" бегства какого-нибудь ханурика и раскрошили глиняных "героев"
badio
27 Аскольд Бадьо (badio)   • 21:31:37, 21.06.2011 [Материал]

Место предложенное представителями ВО "Свобода" является правильным. Именно там и произошло убийство украинских национальных деятелей.

Но, в остальном, невежество житомирских политиков меня просто поражает. Ведь всем изветсно, что Сеника и Сциборского убил агент НКВД Кондрат Полуведько, об этом даже чекистский террорист Судоплатов (убийца полковника Евгена Коновальца) писал в своих мемуарах, а представителей бандеровской ОУН подставляли для эскалации дальнейшего конфликта между враждующими фракциями ОУН - мельниковцами и бандеровцами.
Юрко
33 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:00:55, 21.06.2011 [Материал]

Я, звичайно, плюсую, але у Вас неточність. Однозначно можна стверджувати, що це замовне, гарно організоване вбивство. Всі три версії мають право на життя. Організував Полуведько, однозначно. А хто виконав? Чому німці не дали побачити тіло вбивці? Чому вбивця був похований (та чи й був?) таємно? Показали лише документ на ім'я Козія. А чи був сам Козій вбивцею?
^_^
38 Doon (^_^)   • 23:40:25, 21.06.2011 [Материал]

>>Ведь всем изветсно.
Р'ли?
SteamRoller
64 Михаил (SteamRoller)   • 17:30:08, 23.06.2011 [Материал]

>>Ведь всем изветсно

Если видишь фразы типа "как известно", "все знают", "ни для кого не секрет", то можно с уверенностью полагать, что далее последует какая-нибудь невероятная ложь.
rozdum
2 Sergey Rozdum (rozdum)   • 15:40:14, 21.06.2011 [Материал]

огого... зараз хомячки дорвуться до клави і....
пішов за попкорном)
already_over
4 max (already_over)   • 16:09:02, 21.06.2011 [Материал]

о, назло нацикам прикреплю флаг ссср на памятник )
з.ы. аполитичен)
Radiaciy
5 Sergey (Radiaciy)   • 16:13:49, 21.06.2011 [Материал]

rozdum
на меня попкорна возьми, я пива принесу ))
коррупционер
6 владимир (коррупционер)   • 16:19:13, 21.06.2011 [Материал]

вы бокс смотрите друзья....свобода это спаринг партнер коммунистов...у них одна весовая категория...в пределах 3 процетов...политический опыт тоже...да и идеи полярные и тоже радикальные...что у тех что у этих...

но все таки я за свободу если выбирать из двух этих партий.
Lisa111
7 Роман (Lisa111)   • 16:34:53, 21.06.2011 [Материал]

Правильное решение! А дороги и поломанные лифты подождут! Догоним и перегоним всех по количеству памятников!
Гемороям слава!
ZKZTUA
8 Andrii (ZKZTUA)   • 16:39:57, 21.06.2011 [Материал]

А причём тут Свобода к лифтам!! - это работа властей.
Lisa111
9 Роман (Lisa111)   • 16:49:16, 21.06.2011 [Материал]

Так сделайте что-то полезное и народ к вам потянется! Нет, будем раздавать листовки, ставить памятники и орать "Ганьба!".
А КПД этих действий? Ноль!
Люди любят, когда есть результат, полезный для них. А у "Свобода" результаты полезные только для покойников (а оно им надо?).
ПривидзГаю
10 Гаврилюк Олександр (ПривидзГаю)   • 16:53:18, 21.06.2011 [Материал]

Дас іст фантіш йа йа натюрлі ?
Lisa111
15 Роман (Lisa111)   • 17:03:30, 21.06.2011 [Материал]

3 ошибки в двух простейших фразах! Насмешил: "фантастишь", "натюрлишь" и "зи".
Представитель "Свобода" показал свою грамотность.
ПривидзГаю
23 Гаврилюк Олександр (ПривидзГаю)   • 20:40:22, 21.06.2011 [Материал]

Я представник "Свободи"? Дякую, що так возвеличуєте.
ПривидзГаю
11 Гаврилюк Олександр (ПривидзГаю)   • 16:53:37, 21.06.2011 [Материал]

Шпрехен зе дойчь?
Lisa111
13 Роман (Lisa111)   • 17:00:21, 21.06.2011 [Материал]

Ляп-ляп-Гавноляп собственной персоной?
Ты хоть язык этот знаешь или так выпендриваешься?
sebast
17 sebast (sebast)   • 17:10:51, 21.06.2011 [Материал]

Вспоминается анекдотец времён перестройки:
Заходит в ресторан разодетый мужчина, весь в перстнях и всё такое.
Официант бегом к нему (повезло, думает, иностранец, чаевые..).
- Do you speak English?
Тот отрицательно машет головой.
- Sprechen Sie deutsch?
...
- Parlez-vous français?
... Ні-ні, мені тільки паляниці.
ZKZTUA
16 Andrii (ZKZTUA)   • 17:07:22, 21.06.2011 [Материал]

Начнём с того что наша власть непонятно для кого и что делает. У нас как всегда власть на 15 грн пенсию подымут в конце срока других заставят проголосовать.
иноходец
29 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 21:46:51, 21.06.2011 [Материал]

На 9; Это \им не по-понятиям....
Юрко
34 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:05:26, 21.06.2011 [Материал]

Звичайно, пам'ятники, погруддя та дошки Кавуну, Кременицькому, Ямчинському, Фьодорову та іншій нечисті, за рахунок обласного бюджету, а , отже, наших з вами коштів, необхідні. А борцям за Українську державу за приватні кошти зась? Ви ж дємократ. Однобоко, Ліза.
Lisa111
45 Роман (Lisa111)   • 14:44:53, 22.06.2011 [Материал]

Спасибо бы за совет сказали. Такое ощущение, что вы боретесь не за живых избирателей, а за мёртвых.
Живых избирателей интересует, что вы сделаете для них, а не для давно умерших.
Не интересуетесь дорогами и лифтами? Тогда Детский Дом или площадка для детей.
Научитесь заботиться о живых, пока они живы.
dude
12 Dude (dude)   • 16:53:44, 21.06.2011 [Материал]

отлично, для некоторых появится возможность реагировать на происки патриЁтов: свободовцы будут срывать красные флаги и разрисовывать ленина, а в ответ коммунисты - обливать краской памятники новым "героям".
Lisa111
18 Роман (Lisa111)   • 17:16:27, 21.06.2011 [Материал]

Мне непонятна позиция партии: это не наше дело - это дело властей.
Так если вы рвётесь к власти, то продемонстрируйте, что вы что-то делать умеете и хотите. А получается, что "Вы нас сначала изберите, а потом мы, может быть, что-то и начнём делать". Заранее проигрышный вариант. Никто уже в кредит не верит. Сначала покажите, что вы что-то умеете, кроме памятники ставить и листовки раздавать.
Юрко
35 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:10:23, 21.06.2011 [Материал]

А де Ви тут бачите позицію партії? З таким же успіхом можна всіх опонентів зарахувати до комуни. Позиція партії тут http://www.svoboda.org.ua/ та http://www.zhytomyr.svoboda.org.ua/
HOUSE
19 Сергей (HOUSE)   • 19:26:50, 21.06.2011 [Материал]

Я памятник себе воздвиг нерукотворный,
К нему не зарастёт народная тропа,
Так лучше чем страдать неизвестно чем, лучше дадут деньги на благотворительность.Хоть польза какая то будет.
иноходец
30 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 21:49:02, 21.06.2011 [Материал]

воздвиг нерукотворный,

Нерукоблудный
сокол-56
20 Валерий (сокол-56)   • 19:45:27, 21.06.2011 [Материал]

"Похороны Сциборского и Сеника, несмотря на дождь, превратились в массовую манифестацию, в которой приняли участие около 3000 человек".

Хто цю маячню видумав? Це в серпні 41-го, під час окупації Житомира? 3000 людей марширують вулицями міста? Німці дозволили б якусь маніфестацію?

А якщо-таки дозволили, то це є дуже показовим фактом співробітництва ОУН з гітлерівською Німеччиною
ПривидзГаю
24 Гаврилюк Олександр (ПривидзГаю)   • 20:49:24, 21.06.2011 [Материал]

Це є дуже показовим фактом співробітництва комуністичної Росії з нацистською Німеччиною http://www.youtube.com/watch?v=mX9Q8yQzxjg&feature=player_detailpage

Тому що головним союзником нацистської Німеччини до 1941 року була комуністична Росія! Нафту, зерно, марганцеву руду, бавовну і фосфати, сотнями тисяч, а іноді і мільйонами тонн комуністи поставляли
нацистам з 1939 по 1941 рік. У той же час успішно співпрацювали між собою НКВС і гестапо. Апофеозом дружби соціалістичних режимів Сталіна і Гітлера став спільний військовий парад у Бресті під командуванням Кривошеїна і Гудеріана. Вожді СРСР на банкетах виголошували тости за здоров'я «великого фюрера, якого любить німецький народ». До нападу нацистської Німеччини комуністична Росія була її кращим другом і посібницею нацизму в Європі.
dude
36 Dude (dude)   • 23:33:52, 21.06.2011 [Материал]

пакт о не нападении. слышали?
Юрко
40 Юрій Градовський (Юрко)   • 00:06:24, 22.06.2011 [Материал]

Це Молотова-Ріббентропа про поділ Европи?
SteamRoller
66 Михаил (SteamRoller)   • 17:41:30, 23.06.2011 [Материал]

Про раздел Европы - это Мюнхен (Франция и Англия).
А о ненападении с Германией (до СССР) подписали большинство европейских стран:

на кошмарное соглашение с милитаристской Германией Советский Союз пошел не в первых рядах. В 1933 году с Германией заключают пакт Великобритания, Франция, Италия (пакт четырех).
Далее. 1934 год: с Германией заключает договор Польша.
1935 год: с Германией заключает договор Франция.
1936 год: с Германией заключает договор Япония.
1936 год: морской договор с Германией заключает Англия.
1938 год: сентябрьская англо-германская и декабрьская франко-германская декларация носят уже антисоветский характер.
В марте 1939 года Румыния заключает договор с Германией.
В мае 1939 года Италия заключает договор с Германией.
В мае 1939 года Литва заключает соглашение с Германией.
В июне 1939 года Эстония и Латвия заключают договоры с Германией.
И только в августе 1939 года договор с Германией заключает Советский Союз.

Почему же память о договоре Советского Союза с Германией не дает спокойно спать мировому сообществу, почему этот договор считается подлостью, если договор о ненападении?

кстати - охренительно интересно написано: http://community.livejournal.com/antideza_ru/2675.html
ПривидзГаю
73 Гаврилюк Олександр (ПривидзГаю)   • 21:08:08, 23.06.2011 [Материал]

22 серпня, через день після того, як переговори з Францією та Англією зайшли в глухий кут, Москва поширила повідомлення про заплановану на наступний день зустріч Ріббентропа зі Сталіним. В той же час тривали переговори, на яких представники західних держав не погоджувались на вимоги Радянської сторони, і Сталін вирішив укласти таємний союз з Німеччиною. 24 серпня був підписаний договір про ненапад (датований 23 серпня), яким сторони брали на себе зобов'язання: погоджувати спільні дії; нейтральність у випадку війни однієї зі сторін проти сторонніх держав; не приєднуватись до союзів, які прямо чи непрямо скеровані проти однієї зі сторін.

Засекречений додатковий протокол.

Що важливіше, до договору додавався секретний протокол, який став відомим лише після поразки Німеччини в 1945 році. Цим протоколом визначались Радянські та Німецькі «сфери впливу» в Північній та Східній Європі. На Півночі, Фінляндія, Естонія та Латвія відходили до Радянської сфери впливу. Польща мала бути поділена у випадку «політичної реконфігурації» — території на схід від річок Пізи, Нарви, Вісли і Сяну потрапили до Радянського Союзу, а західна частина — Німеччині. Литва, яка прилягала до Східної Прусії, мала потрапити до Німецької сфери впливу, але другим секретним протоколом у вересні 1939 було віддано більшу частину Литви до Радянського Союзу.[19] Згідно з секретним протоколом, до Литви повинно було бути приєднане етнічне польське місто Вільнюс, яке належало Польщі протягом міжвоєнного періоду. Іншим пунктом договору Германія брала зобов'язання не втручатись в дії Радянського Союзу проти Бессарабії, яка в той час належала Румунії; внаслідок, Бессарабія була приєднана до Молдовської АРСР, а згодом Молдавської РСР.[18]

Заплановані та фактичні територіальні зміни в Центральній Європі 1939—1940 років

Під час підписання, Ріббентроп та Сталін вели теплі розмови, проголошували тости та згадували попередні конфлікти країн в 1930-ті роки.[20] Вони описали Англію як країну, яка завжди намагається перешкодити Німецько-Радянським відносинам, назвали Антикомінтернівську угоду скерованою не проти Радянського Союзу, а проти Західних демократій від якої «злякався Центр Лондона [тобто, Британські фінансисти] та Англійські торговці.»[21]

24 серпня, «Правда» та «Ізвєстія» розмістили новини про несекретні частини договору, разом з відомою фотографією, на якій Молотов підписує договір, за яким стоїть усміхнений Сталін. Новини шокували лідерів держав по всьому світу, більшості з яких було відомо лише про багатомісячні переговори між Англією, Францією, та Радянським Союзом. Також були шоковані союзники Нацистів, зокрема, Японія, комінтерн та іноземні комуністичні партії, та єврейські громади по всьому світу.[22] В цей день, німецький дипломат Ганс фон Герварт повідомив італійського дипломата Гвідо Реллі,[23] та американського повіреного у справах Чарльза Болена про існування секретного протоколу та розкрив плани розподілу «сфер впливу», але повідомив про плани на анексію країн.[24][25]

Радянська пропаганда та офіційні представники робили все від них залежне, аби відвернути увагу від того, що протягом десятиліття до підписання пакту вони чинили спротив та боролись проти Нацизму. Після підписання пакту, Молотов намагався показати німцям свої добрі наміри, заявивши в коментарі журналістам, що «фашизм це справа смаку».[26] Зі свого боку, Нацистська Німеччина також повністю відмовилась від попердньої конфронтації з Радянським Союзом.

На наступний день після підписання пакту, Французькі та Британські військові делегації запропонували провести термінову зустріч з радянським представником Климентом Ворошиловим.[27] 25 серпня Ворошилов сказав «з погляду на зміни політичної ситуації, немає жодної користі від продовження переговорів.»[27] В той же день, Гітлер повідомив британського посла в Берліні, що укладений з Радянським Союзом договір вберігає Німеччину від війни на два фронти, змінюючи, в такий спосіб стратегічну ситуацію, яка склалась під час Першої світової війни, і тому Англія має погодитись на вимоги Німеччини по відношенню до Польщі.[28]

25 серпня, несподівано для Гітлера, Британія вступила у військовий альянс з Польщею.[28] Як наслідок, Гітлер відклав заплановане вторгнення до Польщі з 26 серпня на 1 вересня 1939 року.[28][29] У відповідь, Британія та Франція виступили гарантами суверенітету Польщі, та оголосили війну Німеччині 3 вересня 1939 року.

А ось цей протокол http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/df/Tajny_protokoł_23.08.jpg
SteamRoller
65 Михаил (SteamRoller)   • 17:35:23, 23.06.2011 [Материал]

>>головним союзником нацистської Німеччини до 1941 року була комуністична Росія

Ложь. Ни "главным", ни "второстепенным".
ПривидзГаю
28 Гаврилюк Олександр (ПривидзГаю)   • 21:35:58, 21.06.2011 [Материал]

"Хто цю маячню видумав? Це в серпні 41-го, під час окупації Житомира? 3000 людей марширують вулицями міста? Німці дозволили б якусь маніфестацію?"

"Ета всьо буржуазниє історікі"
dude
37 Dude (dude)   • 23:34:54, 21.06.2011 [Материал]

зато ваши "независимые" историки глаголят истину
Lisa111
48 Роман (Lisa111)   • 14:48:43, 22.06.2011 [Материал]

Ета житомирские реальности.
Немцы такую толпу разогнали-бы не задумываясь. При аккупантах были запрещены любые массовые сборища. За исключением санкционированных немецким командованием.
SteamRoller
67 Михаил (SteamRoller)   • 17:42:48, 23.06.2011 [Материал]

Да, националисты сами себя загнали на "вилку" - или 3000 ложь, или факт коллаборационизма ))
За что я их так люблю - у них фантазии "самоопровергающиеся" ))
Юрко
39 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:55:14, 21.06.2011 [Материал]

В Житомирі 1941-го, після звірств комуни, німців зустрічали квітами та хлібом-сіллю. І, відповідно, німці гарно відносились до мирного населення: відкривались спаплюжені комуною церкви, українські школи, вдновлювались підприємства, які поспіхом руйнувала комуна, вивішувались синьо-жовті прапори, діти навчались у школах рідною, українською. Відкрита протидія в Житомирі почалась після посилення діяльності підпільних груп ОУН, коли було арештовано та розстріляно деяких ватажків восени 1941 року. Особливого розлючення гітлерівці досягли в листопаді 1941, коли на 20-річчя подій під селищем Базар зібрались біля 40 000 українців. Були проведені масові розстріли та ув'язнення націоналістів.
badio
41 Аскольд Бадьо (badio)   • 00:14:30, 22.06.2011 [Материал]

Это пока была власть простых военных из Вермахта, а когда Райхскоммисариат Украина организовался в Ривне был прислан верный пёс Бормана(как поговаривают сталинского агента)Райхс-коммисар Эрик Кох, человек, которого многие подозревают в связях с НКВД-НКГБ.

Этот начал расстреливать ОУНовцев, терроризировать украинцев, набирать в полицию пророссийские элементы. Тарас Боровец об этом кстати подробно писал, всмысле, об изминении политики немцев в отношении украинцев.

Именно при Кохе террор в отношении украинцев приобритает массовыу и ужасающие масштабы.

Еще один факт. Ерика Коха почему то не судили за страшные преступления против народа Украины (почему?), и не растреляли. Он прожил до 90 летнего возраста, в более и менее, комфортных условиях в Польше.

Такая вот картиночка вырисовывается.
Юрко
42 Юрій Градовський (Юрко)   • 00:26:29, 22.06.2011 [Материал]

Саме так. Зв'язки Коха з НКВД цілком пояснюють його діяння, коли, здавалося б, будь-яка окупаційна влада має гарно відноситись до мирного корінного населення, аби привернути його на власний бік. Але сталося навпаки, що не піддається логіці. Він діяв за вказівками Москви та методами НКВД, якими керувались і червоні "партизани" - розпалювання ворожнечі та ненависті між українським населенням та німецькими окупантами.
SteamRoller
70 Михаил (SteamRoller)   • 17:55:37, 23.06.2011 [Материал]

В Греции и югославии тоже коммунисты виноваты, что немцы лютовали?
В Польше фашисты концлагеря по приказу Сталина строили?

Бред.
SteamRoller
69 Михаил (SteamRoller)   • 17:50:01, 23.06.2011 [Материал]

>>Бормана(как поговаривают сталинского агента)

ААА!!!!!!
Где я оказался? Это житомирский журнал, или гуйвенский?

>>Этот начал расстреливать ОУНовцев, терроризировать украинцев, набирать в полицию пророссийские элементы. Тарас Боровец об этом кстати подробно писал, всмысле, об изминении политики немцев в отношении украинцев.

Не приходит в голову, что "освободители - немцы" просто перестали нуждаться в подрывной деятельности националистов, и выкинули их как использованную резинку?
Что все эти "хэрои" перестали сотрудничать не потому, что прозрели, а потому что их потихоньку стали прижимать к ногтю?
Кому ж нужна сеть подрывных элементов на своей территории?
SteamRoller
68 Михаил (SteamRoller)   • 17:48:44, 23.06.2011 [Материал]

>>німці гарно відносились до мирного населення: відкривались спаплюжені комуною церкви, українські школи, вдновлювались підприємства, які поспіхом руйнувала комуна, вивішувались синьо-жовті прапори

Ну, прапоры - это святое, нет лучшего доказательства доброты оккупантов, чем прапор.
Правда, сестра бабки спасла еврейскую девочку, всю семью которой "добрые" расстреляли тут же на еврейском кладбище - отдала ей свою метрику. До сих пор лежит дома её медаль "гражданин мира".
Но это для вас так, тьху - зато ж прапоры висели.

Тьху.
Юрко
76 Юрій Градовський (Юрко)   • 10:28:32, 28.06.2011 [Материал]

А церкви, школи, підприємства? А ремонт міста, розруйнованого комуною при втечі? А налагодження культурно-спортивного життя?
1-10 11-19
Оголошення на ЖЖ інфо: