Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Держава і Політика » 2014 » Октябрь » 16 » 16:52:36

Заява кандидата від Житомира Борислава Розенблата: Конкуренти компромату не знайшли і почали брехати

16.10.2014, 16:52:36 4705 40
Заява кандидата від Житомира Борислава Розенблата: Конкуренти компромату не знайшли і почали брехати

®

Борислав Розенблат зробив заяву з приводу поширеної інформації про його приналежність до "Партії регіонів".

Шановні друзі!

26 жовтня – день виборів, день звільнення Ради від «регіоналів» та «комуністів». Місяць йде дискусія щодо того, хто представлятиме Житомир у Верховній Раді. Я чесно та щиро вийшов перед громадою розповісти про себе, про свою кандидатуру в народні депутати. Блок Петра Порошенка уважно вивчив мою біографію, мої погляди, результати роботи і підтримав на виборах.

Я нічого не приховую і готовий відповісти на всі питання. Я одразу сказав, що не буду вдаватись до жодного чорного піару, критики інших кандидатів, а виключно розповідати про себе та свій план дій, і вважаю, що діяти так гідно та правильно.

Я простояв на Майдані майже три місяці і вийшов звідти з твердою впевненістю – влада повинна бути очищена, а люстрація – доведена до логічного завершення. Люстрація – головна мета моєї програми кандидата. Я особисто підтримую радикальну люстрацію корумпованих чиновників, але повністю згоден з президентом, що політичне очищення від «регіоналів» та «комуністів» повинно відбутися під час виборів, голосуванням людей. Було б дивно, якби я це послідовно відстоював з початку Майдану і при цьому не був впевнений як кандидат у власній біографії.

Я жодного дня не був членом Партії регіонів і не мав до неї жодного стосунку. Я не писав заяви на вступ, не мав членського квитка цієї організації і не балотувався від Партії регіонів. Проте мої конкуренти по виборчому процесу почали вдаватись до чорного піару. В Інтернеті поширили фото, схоже на примірник газети 2010 року, де в списку кандидатів до обласної ради зазначено моє прізвище.

По-перше, повторюсь, я ніколи не був членом Партії регіонів, не подавав ніякі документи до цієї партії, не був у її виборчих списках кандидатів і не балотувався від Партії регіонів.

По-друге, в даному зображенні вказані неправильна дата мого народження та по-батькові.

По-третє, я ніколи не працював на посаді директора Галієвського маслозаводу. Більше того, директор на цьому підприємстві був переконаним активістом та членом партії «Батьківщина», як і багато хто з трудового колективу.

Тобто автори цього «документу» не мали доступу до моїх особистих даних, не знали мого місця роботи, що виключається, якби я особисто писав заяву на включення до списку.

Пишу так детально саме на цьому прикладі, щоб показати рівень, на якому «ліплять» інші тенденційні матеріали проти мене. Вони почали з’являтися після того, як проведені соціологічні опитування показали мою високу підтримку серед житомирян. Не в змозі належним чином розповідати про себе, не знайшовши жодного компромату проти мене, деякі політичні діячі вдаються до брехні. Чому жоден з них не прийшов до мене на зустріч і не запитав про те, що його так турбує?

Але ті, хто стояв поруч зі мною на київському Майдані, знають, що незважаючи на репресії щодо наших підприємств з боку тодішнього губернатора-регіонала Сергія Рижука, тиск податкової, ми продовжували відстоювати необхідність змін в країні. Відстоювали разом з відомими житомирянам – нині першим заступником міського голови Сергієм Сухомлиним, депутатом Верховної Ради від нашого округу Геннадієм Зубком та іншими. Люди, які жили на Майдані, знають, що ми підтримували їх всім, чим тільки могли. Знають, що з березня місяця, задовго до того, як вирішив балотуватись, підтримую наших воїнів в АТО.

Я вірю, що головні здобутки нашого міста ще попереду, і перший крок до них – це чесна та відкрита передвиборча боротьба. Але треба розуміти, що когорта старих політиків намагається все ще жити по-старому та діяти старими брудними методами.

Я живу по-новому і закликаю єднатись в цьому всіх нас! І ми переможемо!

З повагою, Борислав Розенблат

Прес-служба Борислава Розенблата


Тэги: выборы 2014, Житомир, Розенблат

Схожі новини:


Комментариев: 40
Денька
1 Денис (Денька)   • 17:09:24, 16.10.2014 [Материал]

вот рыг он, не рыг, все равно не понимаю как за него можно голосовать? нахер ему с его баблом и бизнесом в депутаты, если только не продвигать свои интересы?
uragan_zt
3 Дмитрий (uragan_zt)   • 17:43:34, 16.10.2014 [Материал]

такое же прошло и с Зубко... и в этот раз пройдет, как бы много здесь против не писали.. люди почти всегда будут голосовать за провластных кандидатов
current_user
7 Current User (current_user)   • 18:04:53, 16.10.2014 [Материал]

Зубко проскочил, потому что выбора не было особого. И в этот раз та же проблема.
Генрих
33 Емельян (Генрих)   • 11:17:49, 17.10.2014 [Материал]

Дмитрий, позвоните Рыжуку и поделитесь своими наблюдениями! Напомнить вам 2012 год?
Марта
40 Марта (Марта)   • 00:29:10, 21.10.2014 [Материал]

Не совсем соглашусь, общалась с людьми, наоборот из раздражает такая реклама, как сказала одна бабка, аж тошнит от такой рекламы,куда не плюнь везде его рожа.....
Зубко пошел вверх и забыл про Житомир, многие помнят его обещания и не хотят очередного пускать, многие люди растеряны за кого голосовать.
Выбор действительно тяжелый для нас всех
hummerZT
4 hummer (hummerZT)   • 17:46:29, 16.10.2014 [Материал]

Як би не сприймайте, що я захищаю Розенблата, але які критерії для Вас кандидата в депутати?
Денька
19 Денис (Денька)   • 20:00:50, 16.10.2014 [Материал]

да не должен иметь бизнес нардеп и члены его семьи тоже, а имеют так значит пусть не лезут, или без з/п тогда
hummerZT
22 hummer (hummerZT)   • 20:55:42, 16.10.2014 [Материал]

я вважаю, що може мати все, але потрібно контролювати. Можна подумати, якщо депутатом стане людина без бізнесу і т.д. то це йому завадить його зробити за 5 років. З приводу того, що бізнесу немає бути у родини... Ви думаєте що оформити бізнес на лівих людей то проблема? Потрібен контроль на всіх рівнях.
39 vk Иван Молодыко   • 20:12:37, 17.10.2014 [Материал]

З Вашого коментаря випливає, шо основним призначенням депутата є отримання з/п? Тобто не писати/приймати закони, направлені на розвиток України і покращення рівня життя пересічних українців, а підзаробити за рахунок вищої ніж середня зарплатня? Хочу доповнити пост "22 hummer hummerZT": Якраз навпаки, якщо у депута нема бізнесу, то він буде робити все, щоб його отримати! Простіше кажучи, збирати бабло на власний "свєчной заводік". Що робитиме "олігарх", як останнім часом досить часто називають Розенблата, якщо виграє виборчі перегони... Лобіювати інтереси власного бізнесу? Можливо! Що входить до сфери основних інтересів :
1) переробка молока,
2) будівництво,
3) аграрний сектор,
4) вантажні перевезення.
Розберемо по пунктах:
Щоб збільшити доходність маслозаводу необхідно модернізувати виробництво, збільшити обсяг переробки та асортимент продукції. Результат – збільшення робочих місць, покращення умов праці, бюджет наповнюється, на полицях магазинів нова продукція ТМ «Фаворит»… Хто в результаті виграє? Працівники заводу і, опосередковано, пересічні українці. Здається непогано.
Збільшити обсяги будівництва – збільшується потреба в робітниках, ми отримуємо насичений ринок нерухомості, що спричиняє падіння цін. Теж непогано…
Вже вирощуються зернові… Може виробляти комбікорм? Для кого? Збудувати ферму за допомогою п.2, а молоко віддавати для реалізації п.1. А субпродукт на поля, щоб родили краще… Щоб пішло легше - розробити програму розвитку аграрного сектору, яка б реально працювала, а щоб затрати зменшити будувати у глухому селі, де земля дешевша, а у місцевого населення більше нічим зайнятися, крім як піти на ферму працювати. А возитися молоко буде з допомогою п.4. А щоб возити дешевше – добре було б пальне здешевити, а щоб машини не псувалися треба дороги поремонтувати! А ще важним чиновникам, які хабарі вимагатимуть за «прискорення» і «рєшеніє вопроса» по шиї надавати так, щоб за гратами опинилися! Погано? Тисячі робочих місць, розвиток села… Може Україна поверне назву житниці всієї Європи з часом… Здається шикарно!
То що поганого в тому, що до Верховної ради прийде бізнесмен?!
От у чому я згоден з паном Тигіпком – неможливий розвиток країни без розвитку економіки… І з паном Балашовим – неможливо заробити грошей там, де їх нема.
Звичайно, потрібно покращувати і рівень медицини, і соціальні виплати, пенсії, зарплати вчителів, лікарів, щоб не просили «милостиню» благодійними внесочками, а стареньким вистачало не лише на ліки й квартплату… Потрібно змінювати податковий тиск, стимулювати розвиток малого й середнього бізнесу… Дуже багато всього треба змінювати! Але саме головне – змінитися самим. Пропоную почати з простого: припинити «обливати брудом» людей лише за те, що вони багатші, розумніші чи привабливіші за тебе ( в народі кажуть «Жаба»), бо якщо це так, то винен у цьому або ти сам, або твої батьки.
Мені просто набридло проплачене лайно й безпідставні звинувачення. Особливо з акаунтів, створених місяць тому. Звичайно, це не стосується всіх учасників обговорень – коментарі й створені для вираження власної думки. Для тих, хто її має - моє остання речення: «Вибачте ті, кого утомила моя писанина і дякую всім, хто дочитав».
NickChema
9 Юзер (NickChema)   • 18:17:42, 16.10.2014 [Материал]

Вероятно потому, что когда многое получилось, требования к зоне комфорта увеличиваются. Хочется жить не только в уютном доме и иметь хорошее дело, хочется ездить по ровным дорогам среди довольных людей, побывав в разных местах хочется чтобы дома было не хуже. Я лично как-то так это понимаю.
aaa777
20 AAA (aaa777)   • 20:19:55, 16.10.2014 [Материал]

Вы очень наивны.
Я там таких увы не вижу.
vik2000_04
10 Виктор (vik2000_04)   • 18:20:08, 16.10.2014 [Материал]

Ему нужно добраться до ДУСи, пока там Зубко с Пашинским. А тем нужны его бабки
xrayspirt
2 X-Ray SpiRt (xrayspirt)   • 17:29:05, 16.10.2014 [Материал]

"Я вірю, що головні здобутки нашого міста ще попереду, і перший крок до них – це" не голосувати за Розенблата
Легионер
5 Александр (Легионер)   • 17:50:12, 16.10.2014 [Материал]

Как же ты, Боря, меня утомил.. своим вездесущим лицом и своими слезными заявлениями.. Просто утомил.. и не ты один. Скорее бы уже 25 октября. Кста, Боря, 26 на мой голос не рассчитывай. Очень уж ты мне за этот месяц надоел.. и не ты один..))
Anastasia1246
24 Anastasia ♥ (Anastasia1246)   • 21:41:08, 16.10.2014 [Материал]

аналогично! ехала в маршрутке по городу, смотрела просто в пол, потому что так уже задолбали эти палатки и эти "лица" на них...
RapidDuck
6 Михаил Васильевич (RapidDuck)   • 17:56:39, 16.10.2014 [Материал]

Пост проплачен.
NickChema
13 Юзер (NickChema)   • 18:39:34, 16.10.2014 [Материал]

Хлеб в хлебнице, молоко в холодильнике, компик, свет и интернет, что бы писать эти комменты — всё проплачено и оплачено. Мой коммент - бесплатный, надеюсь ваш тоже.
HOOLIGAN
8 HOOLIGAN (HOOLIGAN)   • 18:15:19, 16.10.2014 [Материал]

\Я живу по-новому і закликаю єднатись в цьому всіх нас!\

чисто приспособленческий тезис, а жить нужно по-старому, по Человечески!
NickChema
12 Юзер (NickChema)   • 18:24:37, 16.10.2014 [Материал]

Безотносительно темы и фигуранта статьи. В этом и беда, вместо того, чтобы руководствоваться здравым смыслом, возможностью верификации информации, житомиряне в большинстве случаев живут и думают по-старому по-человечески, то есть "як маты казала" и "як кныжка пышэ". То есть, руководствуются рудиментами в 99% случаев.
HOOLIGAN
23 HOOLIGAN (HOOLIGAN)   • 21:10:56, 16.10.2014 [Материал]

читать научись слова, а не буквы, плебей
NickChema
25 Юзер (NickChema)   • 22:08:06, 16.10.2014 [Материал]

Не хулиганьте, товарищ. Без перехода на личности попрошу.
RusG
11 Ruslan (RusG)   • 18:23:20, 16.10.2014 [Материал]

В депутаты идут чтобы заниматься коррупцией.
А че у Оноприенка коменты отключены? Чтоб разное быдлонарод не гадил? Я бы нагадил
ВиК
14 Viktor (ВиК)   • 18:54:54, 16.10.2014 [Материал]

просто кандидаты в нардепуки боятся правды
Marla
27 Marla (Marla)   • 22:41:12, 16.10.2014 [Материал]

Не обобщай, Берест. У Розенблата комменты открыты, если не заметил
portnoj
36 Сергій Лимар (portnoj)   • 16:36:46, 17.10.2014 [Материал]

так "в коментах" чи гадив? тож різні речі.
а так, якщо розібратися, то в Онопрієнка ще найбільш нормальна і досить стримана кампанія. він свої величезні фейси по Житомиру не порозвішував. і кожен божий день на всі портали свої голосні заяви не давав.
portnoj
37 Сергій Лимар (portnoj)   • 18:15:09, 17.10.2014 [Материал]

доречі, мені тут кажуть що він крім того ще й активно підтримує культурне життя міста. а без культури і просвітництва нема що говорити про якийсь розвиток міста
AlexIvanov
15 Alex Ivanov (AlexIvanov)   • 19:06:05, 16.10.2014 [Материал]

Ты был в партииСДПУ(о) у сепаратиста Медведчука, потом переметнулся к регионалам и твоей маланской роже никто не видел при штурме Житомирской ОГА.. А в АТО тебя и близко небыло на передовой. Иди и дальша обманывай своих братьев в Синагоге, а не нас.
NickChema
18 Юзер (NickChema)   • 19:15:07, 16.10.2014 [Материал]

"Иди и дальша обманывай своих братьев в Синагоге, а не нас." — я так и знал, что комменты под этим ником пишут целым коллективом
Marla
26 Marla (Marla)   • 22:38:56, 16.10.2014 [Материал]

Как докажешь, что твоя рожа там была? Вас никого сначала не было. 50 человек ежедневно собиралось возле Королева пока вы все в инэтах сидели. Так что харе тут выписывать ересь. Розенблат, Сухомлин и Зубко Майдану помогали: покупали спальники, еду, буржуйки, бензин и дрова. У меня, на пример, сомнения на твой счет возникли. Как это такой "майдановец" и не видел сгущенки фаворитовской, которой там все было заставленно. А Розенблат на Майдане был в одну из самых тяжелых ночей 18 февраля, когда горел Дом профсоюзов. Я его там видела. И Порошенка, и Богомолец, и Зубка, и Сухомлина, и Рабиновича, и Мирошникова. Поверь, чувак, не стоит меряться письками, если не уверен, что твоя больше.
NickChema
30 Юзер (NickChema)   • 00:15:42, 17.10.2014 [Материал]

Так и есть
AlexIvanov
16 Alex Ivanov (AlexIvanov)   • 19:07:59, 16.10.2014 [Материал]

Ты и Бобер два сапога на лапах сатаны .Оба обворовывали сирот и вдов. Ганьба!
NickChema
17 Юзер (NickChema)   • 19:14:17, 16.10.2014 [Материал]

"сирот и вдов" - на слезу прошибаешь не хуже горя лукового
berkut
21 berkut (berkut)   • 20:54:36, 16.10.2014 [Материал]

Кто делал революцию 1917 г. - евреи.
Кто окружал Сталина и занимался репрессиями в 30-х годах - евреи.
Кто устроил на Украине бойню и правит страной - евреи.
Кто рвется в нардепы - евреи.
Вывод делайте - сами братья славяне.
sax
32 sax (sax)   • 10:45:33, 17.10.2014 [Материал]

Если в кране нет воды, её выпили жиды, если в кране есть вода, значит жид насцал туда.А чяво пишешь явреи ?пиши жиды.Это так, для увесилительного порядка.Славяне , делайте вывод.тов. МАГРЕГОР ваня, пошел на ...!!!!!
RusG
38 Ruslan (RusG)   • 18:45:28, 17.10.2014 [Материал]

как утверждалось ранее и кровь младенцев от ТАКИМИ квартами и еще й облизывались!
khrush
28 хрущ (khrush)   • 23:01:14, 16.10.2014 [Материал]

Вы Майдану помогали? вы свою шкуру спасали, а теперь лезете во власть. добрродетели
1-10 11-13
Оголошення на ЖЖ інфо: