Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Місто і життя » 2018 » Ноябрь » 29 » 16:37:40

Житомир подписал с ЕБРР договор на закупку новых троллейбусов

29.11.2018, 16:37:40 7813 41 Помилка?Помилка в тексті?
Виділили слово мишкою
і натисніть Ctrl+Enter
Житомир подписал с ЕБРР договор на закупку новых троллейбусов

Коммунальное предприятие "Житомирское трамвайно-троллейбусное управление" подписало договор займа с Европейским банком реконструкции и развития на приобретение новых троллейбусов.

Об этом городской голова Житомира Сергей Сухомлин написал на своей Facebook-странице.

"Дальше - объявление тендера и сложная процедура закупки. По примеру городов, которые принимали участие в этой программе ранее, сроки поставки с момента получения предоплаты - 40-50 недель", - отметил глава города.

Городская власть планирует приобрести около 50 новых троллейбусов и за счет грантовых средств построить новые троллейбусные линии. Всего на реализацию проекта предполагается 12 миллионов евро, из которых 2 миллиона грантовая составляющая.


 

Тэги: ТТУ, троллейбусы, Житомир, ЕБРР, кредит

Схожі новини:


Комментариев: 41
MakeAmericaGreatAgain
1 Василий Павлович (MakeAmericaGreatAgain)   • 16:42:12, 29.11.2018 [Материал]

Это должно быть рядовым обычным техническим событием.
Загнали страну в такой навоз, что покупка обычного транспорта для передвижения граждан разрисовывается как чуть ли не покорение очередной планеты.
Когда чиновники начнут уже нормально работать?

Получается, что даже от тех людей, которые платят налоги, туева куча денег уходит непонятно куда.
На дармоедов, по сути, и "мастеров" по обходу Проzoрро, путём сплита асфальтового покрытия для 10-киломметрового участка дороги кусками по 40 метров, например.

Лучшая на сегодня возможная модель жизни в Украине - 5.10. Кто-то говорит о торговле на рынке, - да, есть такой нюанс. Однако, чисто статистически, если 80% чиновников-дармоедов-казнокрадов отправим работать в рынок (уволим), то коррупции УЖЕ станет меньше. Просто не будет среды для её распространения.

5.10. - в Украине оставить только два налога: налог 5% c покупки (принцип «покупаешь-платишь») и единый социальный налог — 10% (платится с заработной платы самим получателем зарплаты - идёт в пенсионный фонд. Пенсия У ВСЕХ, без исключения - одинаковая, хоть ты бывший космонавт, хоть депутат, хоть на заводе 40 лет работал).
RaID
2 Сергій (RaID)   • 17:14:37, 29.11.2018 [Материал]

Коли це 50 тролейбусів було рядовою подією? Воно навіть при радянському союзі було б подією маштабною для міста. Якщо у нас тих тролейбусів всього 145, з них їздить мабуть половина. І половина від тих що їздить буде новісінька. Хіба це не подія?
MakeAmericaGreatAgain
24 Василий Павлович (MakeAmericaGreatAgain)   • 07:29:09, 30.11.2018 [Материал]

Если бы Украина была по уровню экономического развития как Германия, то, будь уверен, подобное событие было бы рядовым.

В 90-м году экономика Украины была сопоставима с немецкой, разрушили только, вместо посторить что-то бОльшее.
RaID
31 Сергій (RaID)   • 21:13:40, 01.12.2018 [Материал]

Досить скиглити вже про це разрушили... Воно розвалилось бо нікому воно не було потрібне. У совка був закритий зовнішній ринок, тому купували і виробляли що є. Як тільки кордони відкрили то раптом виявилось що можна привезти здалека дешевше ніж виробити тут чи якісніше. От і виявилось нікому не потрібно радянське виробництво, а що потрібне то й досі робить, всякі сталь, гірничікомбінати, шахти і так далі. Закрилось те що застаріло ще до незалежності країни. Навіть у розвинених країнах заводи закриваються. Ви б ще поскиглили що завод з виробництва кочерги для пічі закрився, ну сорі, у всі вже стоять технологічні газові котли, а не печі. Еволюція заводів. Хто відстав той пропав.
RaID
3 Сергій (RaID)   • 17:17:39, 29.11.2018 [Материал]

5.10 не працююча система для популістів. 5% з покупки, це хіба що торгувати сировиною, а поки та сировина стане високотехнологічним продуктом тільки уявіть скільки разів на вартість буде накинуто 5% і яке буде здорожчання. Продав зерно 5%, продав муку 5%, продав батон 5%.... і це банальщина, а зібрати машину чи станок, де виробничий ланцюг може складатись з сотні підприємств які вироблятью різні частини і по суті продають один одному і далі по ланцюжку до кінцевого виробника. 5.10 тільки для базарних бариг підходить. Купив забарижив і все, проста математика.
MakeAmericaGreatAgain
7 Василий Павлович (MakeAmericaGreatAgain)   • 18:50:20, 29.11.2018 [Материал]

Интересно, почему ты так рьяно защищаешь казнокрадов и посадовых нахлебников? Не пригрел ли, случайно, и ты свою ожпу, на налогах граждан?
RaID
16 Сергій (RaID)   • 23:44:52, 29.11.2018 [Материал]

Якщо я кажу шо 5.10 лайно то я захищаю? Ви не політик часом?
MakeAmericaGreatAgain
29 Василий Павлович (MakeAmericaGreatAgain)   • 07:49:01, 30.11.2018 [Материал]

Сергій (RaID), какую тогда предложите альтернативу? В текущих реалиях, в контексте украинской среды.

Считаю адекватной дискусию по формуле: "критикуешь - предлагай".
RaID
32 Сергій (RaID)   • 21:15:47, 01.12.2018 [Материал]

Очевидно що якщо я критикую, то це означає що навіть поточна економічна модель краща з точки зору наповнення бюджету ніж 5.10. Зараз ходять розмови про податок на виведений капітал, є як його прихильникі, так і ні. Цю модель ще можна обговорювати.
viewer
34 Name Surname (viewer)   • 07:10:41, 02.12.2018 [Материал]

Підтримую, заміна податка на прибуток податком на виведений капітал сильно спростить нашу податкову систему і дасть поштовх для розвитку економіки.
Звичайно проти такої новації виступають чиновники, податкові консультанти тощо, бо це зменшить їх прибутки
https://goo.gl/4xLDre
RaID
37 Сергій (RaID)   • 12:21:18, 02.12.2018 [Материал]

Не завжди. Є адекватні противники такої системи і їх доводах є сенс. По перше мвф і міжнародний банк проти, причина одна і та сама - чи ви закриєте дірку як з'явиться після вводу такої системи, адже певний час всі перестануть виводити капітал нарощуючи свої потужності чи роблячі внутрішні інвестиції всередині підприємства. Логічне зауваження. Далі ставлять у приклад здається Естонію, де така система, але прориву не сталось. Третій аргумент чому про це зараз заговорили у нас, бо у світі починають боротись з офшорами і хочуть запровадити міжнародне законодавство у зв'язку з цим, і якщо хтось не ратифікує таке, то він ізгой - і як наслідок швидше за все ми також ратифікуємо, от наші олігархи і починають нервувати і замість наружного офшора хочуть внутрішній... Серед цих двох я обиру звичайно внутрішній, бо якщо він і офшор, то все одно гроші лишаються у середині країни і вкладуть у розвиток чогось тут, але не можливо однозначно зараз сказати що податок на виведений капітал буде кращим.
viewer
38 Name Surname (viewer)   • 20:11:36, 02.12.2018 [Материал]

На рахунок побоювань про зменшення бюджетних зборів, то дійсно в 1-й рік може бути зменшення, АЛЕ це зменшення буде менше ніж щорічне підняття видатків бюджету. Ось це більш детально
https://youtu.be/ZAKxc7-aIus?t=612
RaID
39 Сергій (RaID)   • 11:24:40, 03.12.2018 [Материал]

Є і інші думки, і скажімо так - оскільки всі вони мають сенс, виходить що немає однозначної відповіді. Якщо ця модель дійсно вигідна, то скільки країн світу її впровадили і які їх історії успіху?

https://youtu.be/ca1mMeTXSU0
viewer
40 Name Surname (viewer)   • 22:41:25, 03.12.2018 [Материал]

"... на приклад Естонії, де аналогічна система працює вже 17 років, і яка вже на другий рік дії продемонструвала суттєвий приріст надходження інвестицій до країни."
https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/2420709-podatok-na-vivedenij-kapital-comu-hocetsa-i-comu-koletsa.html

"Цей шлях вже обрали три країни: Естонія, Латвія, Грузія. "
https://www.uifuture.org/post/ukrainskij-institut-majbutnogo-rujnue-mifi-pro-pnvk/
RaID
41 Сергій (RaID)   • 09:47:24, 04.12.2018 [Материал]

Інші ввели відносно недавно, окрім Естонії, отже давайте порівняємо як це вплинуло на ВВП? Я бачу що темпи зростання в Україні з 2000го року по 2008 були набагато швидшими, чому, адже інвестори мали бігти за ними? Як багато хто каже, не податками єдиними, інвесторів приваблює можливість захисту інвестицій від рейдерства, чесні суди, стабільність і прогнозованість і так далі.

https://goo.gl/vFhKBv
MakeAmericaGreatAgain
10 Василий Павлович (MakeAmericaGreatAgain)   • 18:55:25, 29.11.2018 [Материал]

"Продав зерно 5%, продав муку 5%, продав батон 5%" - это уже 15%, даже если на минуту представить, что твои рассчеты имеют право жить - то это уже явно меньше 30%+ , то есть того, что мы платим сейчас.
pushistik13
12 Пушистик (pushistik13)   • 19:08:46, 29.11.2018 [Материал]

налог с продаж это не налог с оборота. Его платят только один раз - при продаже конечному потребителю.
RaID
20 Сергій (RaID)   • 00:03:54, 30.11.2018 [Материал]

Ну тобто зараз це НДС яке і упалчується вже при продажу кінцевому споживачеві, і становить воно 20%. А 5% стане кручє якщо буде братись тільки при продажі кінцевому споживачу? Ну тоді розказуйте, уважно слухаю, звідки у бюджеті візьмуться решта 15% тільки НДС і чим ви закриєте решту поточного бюджету, бо він не тільки НДС. Щоб вам спросити задачу я скажу, що весь 20%й НДС зараз це лише біля 9% всіх надходжень бюджету. Тобто ваші 5% це червертина від 20% НДС, або 2,25% від поточного бюджету. Де гроші взяти у бюджет тоді?
pushistik13
22 Пушистик (pushistik13)   • 00:17:53, 30.11.2018 [Материал]

да я не топлю за 5.10. Понятно, что это идиотизм в той форме, в которой его рекламируют.

Я про то, что налог с продаж это не налог с оборота. А вот заменить НДС налогом с продаж неплохая идея как по мне. С той же ставкой.
RaID
23 Сергій (RaID)   • 00:34:11, 30.11.2018 [Материал]

Так чим він буде відрізнятись тоді? Це ж та сама форма тільки інша назва. НДС взимається тільки при продажі.

Upd: Вірніше тільки на суму фінального продажу. Хоча воно і йде по ланцюжку, але не збільшує на 20% кожен крок.
pushistik13
30 Пушистик (pushistik13)   • 12:26:04, 30.11.2018 [Материал]

налог с продаж тяжелее оптимизировать в отличии от НДС.
MakeAmericaGreatAgain
11 Василий Павлович (MakeAmericaGreatAgain)   • 18:57:31, 29.11.2018 [Материал]

У нас страна стала аграрной, полностью деиндустриализированная горе-реформаторами. О каких сотнях пiдприємств говоришь?
Производство электрокабелей в Украине, говорят, бурно развивается. Только есть один нюанс. При малейшем кризисе всё это производство можно свернуть за максимум неделю.

Сейчас многие на стадии "отрицание", это нормально.
MakeAmericaGreatAgain
13 Василий Павлович (MakeAmericaGreatAgain)   • 19:16:16, 29.11.2018 [Материал]

Для наглядности возьмём пример. Предприниматель купил 1000 компьютеров у компании Dell по цене 700 долл. за штуку, всего он заплатил 700 000 долл. Беспрепятственно ввёз на территорию Украины и уплатил за перемещение через границу 5% от их общей суммы, это 35000 долл. Продал компьютеры по 1000 долл. посреднику и уплатил 5% от цены, что составляет 50000 долл. Посредник отдал компьютеры в розницу по 1500 долл., и уплатил 5% - 75000 долл. Покупатели – конечные потребители – покупают компьютеры по 2100 долл., 5% в чеке составляет 100 долл.

В результате государство получило 35 000 + 50 000 + 75 000 + 100 000 = 260 000 долл. – это и есть налоговая нагрузка на партию компьютеров, которая составила 12,3%.
Т.к. некоторые не умеют считать налоговую нагрузку, дальше напишу откуда цифры: (260к/2100к)*100%=12,3%

А сейчас только НДС на конечный продукт 20% + акцизы + пошлины + коррупция практически на всех уровнях. Итого это порядка 35%. Более 50% экономики вынужденно находится в тени.
viewer
14 Name Surname (viewer)   • 21:34:19, 29.11.2018 [Материал]

Шановний, система 5.10 це круто і кльово, коли ти наприклад юрист, тобі принесли гроші за консультацію чи винагороду за суд і амба, це і є твій дохід. Але якщо у тебе бізнес хоч трошки інший, наприклад роздрібна торгівля овочами, де у тебе суттєва частка обороту це витрати на закупку товару, то це "5.10" боком вилізе.

Ось більш детально розібрано
http://vkurse.ua/ua/business/ili-nemnogo-o-naloge-s-oborota.html
MakeAmericaGreatAgain
25 Василий Павлович (MakeAmericaGreatAgain)   • 07:33:34, 30.11.2018 [Материал]

По поводу овощей - в статье рассматривается покупка на 50 грн. НО! Торговая точка не продает же товара на 50 грн в день, верно? Она продает пол буса или целый бус товара. А это тонна, например. 1000 кг, то есть. При торговле мало дохода с одной торговой итерации, но это компенсируется суточным/месячным оборотом.
RaID
33 Сергій (RaID)   • 21:21:22, 01.12.2018 [Материал]

На прикладі капусти поясню, купили капусту у колгоспа за 50 грн кіло, довезли з Херсону на малинській, вклались у доставку фурою, і це додало у вартості кілограму 10 грн. 5 грн зарплата продавця і 5 грн оренда точки на ринку. Ітого собівартість капусти стає 70 грн. Хочете ще заробити ще 10 грн. Продали за 80, податку стане 4. Або 40%. Не 5%, 40% від прибутку уплочено. Якщо уявити що між колгоспом є заготівельний комбінат, потім оптовіки, потім місцевий дістрібьютор, потім оптовий ринок, потім дрібний продавець на найближчому ринку і кожен буде додавати 5% у ціні то все стане космічно дороге. І це простий ланцюжок капусти, а не виробництво автомобіля наприклад де сотні задіяно заводів поки зберуть один краз чи автобус.
viewer
35 Name Surname (viewer)   • 07:20:38, 02.12.2018 [Материал]

"...між колгоспом є заготівельний комбінат, потім оптовіки, потім місцевий дістрібьютор"
Правильно, перед тим, як пакет молока попаде до вас в кошик він проходить 7 етапів. Товарний ланцюжок складається з семи ланок: виробництво, переробка, упаковка, транспортна логістика, складська логістика, укомплектовочная логістка і тільки потім роздрібна торгівля.
А тепер уявіть, що у нас система 5.10 і на кожному з цих етапів йде накрутка. Та у нас пакет молока стане делікатесом.
MakeAmericaGreatAgain
28 Василий Павлович (MakeAmericaGreatAgain)   • 07:44:30, 30.11.2018 [Материал]

Даже если прикинуть, что будет много нюансов с системой 5.10 (а они будут, я в этом согласен с критикующими, сложный переходный период и всё что с ним связано). Но, нужно смотреть на перспективу, а не на 20 дней вперед, и выбирать ту систему, в которой меньше изъянов. Ту систему, в которой больше плЮсов.
5.10 является именно такой, в сравнении с существующей.

Поздно будет что-то решать, когда у тебя отнимут точку на базаре, квартиру и будут угрожать преследованиями силовиков.
Представь, приедут к тебе в дом маски-шоу, не будешь пускать - молотом снимут дверь. Кому ты что писать пойдешь? Да даже если и напишешь, чего добьёшься, кроме вытрат на судову тяганыну? Если ты правозащитник, то добьешься. А если это обычный гражданин без соответствующей компетенции?
viewer
36 Name Surname (viewer)   • 07:27:57, 02.12.2018 [Материал]

"Поздно будет что-то решать, когда у тебя отнимут точку на базаре, квартиру и будут угрожать преследованиями силовиков. "
Відсутність захисту права власності у нас в країні є результатом формалізованості (внесення в кадастри/реєстри) лише 10% майна в країні, та наявності актової системи реєстрації права власності (яка реєструє тільки сам правочин, а не право власності), замість середньоєвропейської титульної система реєстрації права власності.

"и выбирать ту систему, в которой меньше изъянов"
Саме тому я проти системи 5.10 і за заміну податку на прибуток податком на виведений капітал.
https://goo.gl/5rhJid
RaID
19 Сергій (RaID)   • 23:58:00, 29.11.2018 [Материал]

Я чуток засмучу, але 260 від 700 це не 12,6, а 37%. Додамо сюди крім імпортерів більше посередників і все, схема ще більше попливла... Навіть якщо ще один продасть за 2150, то це +5%, або +107500. Ітого 700к обклались податками на 367вже. що буде 52% від початкової суми. А я то просто додав ще одне звене у ланцюжок яке заробляє 50 доларів на нотіку, а має заплатити 107,50... бугага, сама найкрайща податкова.
MakeAmericaGreatAgain
26 Василий Павлович (MakeAmericaGreatAgain)   • 07:34:42, 30.11.2018 [Материал]

Налоговая нагрузка как считается - есть в гугле.
И точно не так, как в комментарии над этим.
MakeAmericaGreatAgain
27 Василий Павлович (MakeAmericaGreatAgain)   • 07:36:34, 30.11.2018 [Материал]

Развиваться должно производство товаров и услуг, а не посредничество, если что. Посредничество должо быть достаточным, но не гиперспекулятивным.
Гражданин
5 Гражданин (Гражданин)   • 17:53:19, 29.11.2018 [Материал]

Тупой ватный бред, ничего нового
MakeAmericaGreatAgain
8 Василий Павлович (MakeAmericaGreatAgain)   • 18:51:46, 29.11.2018 [Материал]

А твой бред какого сорта будет?
Или ты просто, как корова, йдеш серед двору, кладеш купу і сунеш далі понад тином?
pushistik13
4 Пушистик (pushistik13)   • 17:40:22, 29.11.2018 [Материал]

интересно, что он там понаподписывал.
будет прикольная зрада, если тендер от ЕБРР ваиграет Уралмаш, как с киевским трамваем.....
RaID
6 Сергій (RaID)   • 18:44:31, 29.11.2018 [Материал]

Ну кажуть що це або богдан, або білоруси на подібних змагались. Якщо вже так, то хай буде богдан, хоть гроші у країні лишаться і робочі зп отримають, і частина повернеться податками. Але, да будет бітва за ціну!
pushistik13
15 Пушистик (pushistik13)   • 22:57:20, 29.11.2018 [Материал]

99% что там не будет ни богдана ни маза. Возможно какие-то поляки или чехи, а скорее всего кто-то из европейцев.

Одно радует, если таки денег дадут, проезд будет по 10 и льготники на ОТ вымрут как класс...
RaID
17 Сергій (RaID)   • 23:52:21, 29.11.2018 [Материал]

Льготнікам до того часу дадуть карту житомиряніна і вони не будуть відрізнятись від людей з проїздними.
pushistik13
18 Пушистик (pushistik13)   • 23:56:08, 29.11.2018 [Материал]

да хоть клеймо на лбу или чип в ухо....
RaID
21 Сергій (RaID)   • 00:05:18, 30.11.2018 [Материал]

Це тільки обраним.
MakeAmericaGreatAgain
9 Василий Павлович (MakeAmericaGreatAgain)   • 18:53:25, 29.11.2018 [Материал]

Вот тебе минусов, за попытку мыслить критически. Странный народец у нас, конечно (боты будут позже, о них в курсе).
Оголошення на ЖЖ інфо: