Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Люди і Суспільство » 2010 » Март » 17 » 15:13:21

Юлия и Влад Пучич сложили свои полномочия координаторов фонда «Серце до серця». ФОТО

17.03.2010, 15:13:21 12739 54
Юлия и Влад Пучич сложили свои полномочия координаторов фонда «Серце до серця». ФОТО

16 марта 2010 в Житомирской областной детской больнице состоялась пресс-конференция Житомирского штаба Всеукраинского благотворительного фонда «Серце до серця».

Как сообщили «Журналу Житомира» координаторы четырех акций Влад и Юлия Пучич, с 4 по 10 мая 2009 года в сборе средств приняли участие почти 1000 волонтеров по всей Житомирской области.

Сумма собранных областью денег составляет 69 884,41 грн, а по Украине собрали 2 733 192,39 грн.

Лучшим волонтером стала школьница из Бердичева Лиза Мончакивская, собравшая 720 грн. В ходе мероприятия были объявлены результаты прошлогодней акции, а Житомирской областной детской больнице было передано оборудование, закупленное на собранные средства.

Заведующая офтальмологическим отделением Житомирской областной детской больницы Светлана Корбутяк поблагодарила житомирскую молодежь за организацию праздника благотворительности.

 - К большому сожалению, государство сегодня не в состоянии полноценно обеспечить лечебные заведения всем необходимым. Несмотря на определенные сложности с закупкой оборудования, мы теперь сможем еще более эффективно бороться за здоровое будущее наших детей, - отметила врач.

Юлия и Влад Пучич, которые координировали акции фонда «Сердце к сердцу» в Житомирской области, объявили, что слагают свои полномочия.

 - Нам трудно это делать, потому что фонд стал частью нас. Мы жили этой Акцией. Мы сделали ее самым масштабным общественным и благотворительным проектом на Житомирщине. Но, принципиальные расхождения во взглядах с руководством фонда не позволяют нам работать в этой структуре. Мы двигаемся вперед и скоро объявим о новых благотворительных инициативах, - отметила Юлия Пучич.

Всего с 2006 года фонд «Серце до серця» собрал на Житомирщине 123 546,54 грн.

В заключении, экс-координаторы поблагодарили за самоотверженный труд всех активистов Житомирского штаба и всех волонтеров, которые 4 года выходили на улицы своих городов и сел, чтобы сделать собственный вклад в здоровое будущее нации.

Присутствующим была представлена новый координатор фонда в Житомирской области - Наталья Шилан.

Следующая, пятая юбилейная акция фонда пройдет с 10 по 16 мая 2010 года, темой которой станет неонатология.



Тэги: благотворительность, Пучич, Житомир, медицина, Серце до серця

Схожі новини:


Комментариев: 53
Iваницький
1 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 16:36:13, 17.03.2010 [Материал]

В прес-анонсі стосовно проведення прес-конференції у Житомирській обласній дитячій лікарні (с. Станишівка, шосе Сквирське, 6) було зазначено наступне:
"Організатори забезпечують проїзд журналістів до лікарні та назад".

Дозволю собі поцікавитися у організаторів заходу: у який спосіб винаймався транспорт для перевезення журналістів, і за чий рахунок?

woland
2 Влад (woland)   • 16:50:44, 17.03.2010 [Материал]

Транспорт в якості благодійної допомоги надавався одним з приватних перевізників Житомира.
Iваницький
3 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 17:02:52, 17.03.2010 [Материал]

"одним з приватних перевізників Житомира" - дійсно (могли б тоді вже й конкретно назвати перевізника?)
А от стосовно "в якості благодійної допомоги" - відповідь невірна.
Транспорт залучався на "добровільно-примусових" засадах, з використанням адміністративного ресурсу. Крапля дьогтю... бачте, Владе, як воно виходить: одна справа - інших дьогтем мазати в якості "аргументації", зовсім інша - ... так? (це я Вам, якщо захочете вигляд зробити "не здогадуюсь" - про "50 гривень" нагадав... ех, ви... ;))
woland
4 Влад (woland)   • 17:10:47, 17.03.2010 [Материал]

Вірна чи не вірна - ми не в школі, а ви не вчитель.
50 грн. киньте навесні в скриньку волонтера.
Якщо у власника маршрутки є якісь претензії, то готовий оплатити його послуги власним коштом.
Iваницький
5 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 17:20:56, 17.03.2010 [Материал]

Дратуєтесь? Дарма.
Те, що ви вирішуєте питання власного піару за чужий рахунок, до того ж - З ВИКОРИСТАННЯМ СЛУЖБОВОГО СТАНОВИЩА ваших очільників, - аж ніяк не личить благородній за змістом ідеї акції. Ваша готовність платити ВЛАСНИМ КОШТОМ робила б вам честь в разі використання її у будь-якому випадку, а не коли "спіймають", наразі ж ваші копійки ніц не варті.
Честність, пане Пучич, і ще раз честність - тільки так можна претендувати на роль справжнього благодійника.

P.S. У власника маршрутки "претензій" немає - вже всі давно звикли до аналогічних "добровільних" поборів... просто смішно стало, що... так вляпалися неаккуратно )))))

P.P.S. Ох і весело спостерігати, як ви на мінусики тиснете )))

woland
7 Влад (woland)   • 17:29:39, 17.03.2010 [Материал]

Тисну, Ігоре Миколайовичу, бо Ви не праві.
Дискутувати на цю тему надалі сенсу не бачу, оскільки ви намагаєтесь хоч якось сатисфікували ваш ляп з 50 грн. для журналістів. Бодай висмоктуванням з пальця.
Iваницький
8 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 17:31:54, 17.03.2010 [Материал]

Так спростуйте мене? "Сенсу не бачите"? Ото ж бо й воно.

P.S. на рахунок "50 грн. киньте навесні в скриньку волонтера" - жебракам не подаю, принципово. Коли вважаю, що хтось потребує моєї допомоги - все роблю сам і "за свої". Чому і вам бажаю навчитися.

P.P.S. Щодо "ляпів", пане перекручувач, ще раз підкреслю - навчіться все робити відкрито і за свій рахунок... отоді й ляпів поменшає.

P.P.P.S. Тисніть, тисніть )))))))))))))

Iваницький
9 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 17:35:03, 17.03.2010 [Материал]

З ВИКОРИСТАННЯМ СЛУЖБОВОГО СТАНОВИЩА
Ферштейн?
kenu
6 Юрий (kenu)   • 17:26:18, 17.03.2010 [Материал]

Проїзд в маршрутці коштує 1.50 :) Ото Проблему знайшли, я б сказав "висосали" :)
Iваницький
10 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 17:37:24, 17.03.2010 [Материал]

Проблема, любязний, не в вартості проїзду, а в примушуванні посадовими особами виконавчих органів влади перевізників (стала практика) до надання безкоштовних послуг не державним і не комунальним структурам. Компрене ву?

P.S.
З ВИКОРИСТАННЯМ СЛУЖБОВОГО СТАНОВИЩА, саме так ;)))

kenu
11 Юрий (kenu)   • 23:52:53, 17.03.2010 [Материал]

Та взагалі ця влада обнаглєла, змушує всіх у фонді безкоштовно працювати :)))
Ezh
12 Владимир (Ezh)   • 02:36:59, 18.03.2010 [Материал]

Читая комменты пользователя "Іваницький" хотелось бы процитировать эпизод из хорошего фильма "12":
"... Бред, бред, бред! Ну Боже мой, какой бред! Вы что, разве сами не слышите и не понимаете, какую чушь сейчас порете?! Да послушайте себя, что Вы говорите!..." (Может не дословно).

Люди организовали благотворительный фонд. Уже много лет собирают деньги. Собрали 100к только по Житомирской области и 2 миллиона по стране. Купили больным детям лекарств и оборудования. Отдали бесплатно. И вдруг! О Ужас! Оказывается, что как-то не совсем честно был организован проезд до больницы! Бессовестно сэкономили 50 грн! Какой кошмар!

Это же чушь. На эти 50 грн в итоге больше досталось детям. Эти 50 грн ничего и нигде не меняют. Соберите сами на подобные цели из ничего, из воздуха 2 млн гривен и украдите из него хоть миллион и, при условии, что вы второй честно отдадите больным детям, я Вас буду считать хорошим и честным человеком.

Привлечение админ. ресурса? Т.е. Вас возмущает, что админ. ресурс (функция которого, в частности, по его уставу и предназначению - помогать народу в социальной сфере) использует свои ресурсы для помощи народу в социальной сфере?! Да как так можно! Эти люди ПОСМЕЛИ сделать что-то не как обычно в нашей стране, не наперекор логике, не за взятку, а просто так, что-то хорошее, ради детей и их здоровья! Подлецы! Негодяи.

Пиар? Какой пиар? Пиар чего - фонда? А что ж тут плохого - больше людей узнают, большему количеству детей помогут. Обратите внимание, руководители фонда не лезут "впереди на боевом коне" куда-то в депутаты или гор.совет, а скромно уходят в сторону, честно отработав на фонд много лет.

P.S. Никакого отношения к фонду не имею, впервые узнал о его существовании из этой статьи.
P.P.S. Искренне надеюсь, что Вы, Іваницький, что-то перепутали, не так поняли, недослышали или сделали поспешный вывод. Потому что, если это не так и такие люди, как Вы, действительно существуют в мире (и даже в нашем городе), то мне страшно выходить на улицу. Со дня на день ведь запылают костры инквизиции и начнется холокост...

Iваницький
18 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 11:49:15, 18.03.2010 [Материал]

Это вы мне? ))))
А без демагогии - никак?

>> если... такие люди, как Вы, действительно существуют в мире (и даже в нашем городе), то мне страшно выходить на улицу. Со дня на день ведь запылают костры инквизиции и начнется холокост...

"И прослезился" (с)

ЛИХО
13 Сергій Сергійович Лихо (ЛИХО)   • 09:53:48, 18.03.2010 [Материал]

"ВЛАСТЬ МЕНЯЕТСЯ!!!"
boroda
14 Boroda (boroda)   • 10:12:08, 18.03.2010 [Материал]

Скажу, що мені не сподобалось у цьому матеріалі.
Перш за все, заголовок не відповідає змісту статті.
Ніби-то пройшла звітна конференція, а як виявилось найголовнішим питанням було саме складання повноважень родини Пучичів.
І це не само-ПіАр?

Щодо інформації про адмінтиск на перевізника, то якщо він був - це погано, і справа тут не в сумі, а в самому факті тиску.
Невже не можна було по-людяному домовитись?
На крайній випадок, невже у ВТШ та її оточення немає власних маршрутів?

Недобре якось це.

Iваницький
17 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 11:47:42, 18.03.2010 [Материал]

Поясню конкретней.
Существует неформальная "традиция", в частности и в сфере перевозок, когда предприниматель оказывает определенную помощь в реализации комунальных мероприятий в той части, которая недостаточно обеспечена бюджетным финансированием. Естественно, в разумных пределах. И когда обращаются представители областной или районных администраций с просьбами помочь перевезти куда-то детей, инвалидов, ещё что-либо подобное - никто никогда даже и не думает отказывать, тем более, что всегда конкретно говорится - для чего и кого это делается, кто же детям откажет? (а случаются и довольно гемморойные рейсы, но... все мы люди).

Иное дело, как это поставлено в городе. Просто существует некая теневая "очередь", которая обслуживает мероприятия, связанные с отвозом-подвозом, в частности тех же журналистов. Перевозчики и к этому относятся "с пониманием", и не держат обид на работников транспортного управления - тем просто приходится выполнять устные распоряжения начальства, люди подневольные - попробуй тут ослушаться.

Но данный случай - несколько перешел уже и границы приличий (об чем и на вчерашней нараде с перевозчиками в управлении речь поднималась).
Ибо кАмандир "сильной команды", к каковой причисляют себя организаторы акции (он же, кстати, был заявлен субъектом акции), забылся об том, что структура сия вроде как числится "громадською"? И, по привычке, дал отмашку тупо "призвать на барщину". Что, к слову, квалифицируется как "Зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з корисливих мотивів чи в інших особистих інтересах або В ІНТЕРЕСАХ ТРЕТІХ ОСІБ, використання службовою особою влади чи службового становища" (ст.364 ККУ).

P.S. "Невже не можна було по-людяному домовитись?" - вот-вот, именно об этом и речь. Особу хочу подчеркнуть, что, если бы было заранее конкретно сказано для чего и для кого это делается (типа просьба помочь) - даже и вопросов не возникло бы. Увы, но господа из "сильной команды" настолько сжились с ролью эдаких "панов", распоряжающихся "холопами" по своему усмотрению...

P.P.S. Я отнюдь не желаю унизить роли Влада и Юли - все-таки они выполняли существенную организационную работу в более чем благородном деле. МОЛОДЦЫ. Но следовало бы соблюдать определенную чистоплотность - и не рисковать репутацией мероприятия, допуская использование, мягко говоря, "не совсем законных" методов. Увы, просто у Влада не совсем удачные примеры для подражания - окружение-с... научится отличать черное от белого - цены ему не будет (я абсолютно серьезно).

kenu
19 Юрий (kenu)   • 11:49:55, 18.03.2010 [Материал]

boroda, якщо було б домовлено не по-людськи, то у перевізника були б претензії. Претензій з боку перевізника немає. На прес-конференції був звіт і презентація обладання (яке тут дехто назвав поганим словом схожим на "нічого") лікарями и лише пару речень було сказано про вихід Влада і Юлі з керівництва.
Iваницький
20 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 11:59:09, 18.03.2010 [Материал]

Шановний Юрію. З перевізником таки НЕ "було домовлено по-людськи" - йому було просто вказано "відпрацювати панщину". Деталі - вище, в ком.№18. Компрене ву?
І не варто робити вигляд, що не розумієте про що мова - вам не личить вдавати з себе дурника, ну не схоже зовсім ))).
kenu
21 Юрий (kenu)   • 12:00:28, 18.03.2010 [Материал]

Хитрий у вас комент, таке враження що ви давали цей "наказ" ;)
Iваницький
22 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 12:10:31, 18.03.2010 [Материал]

Та припиніть вже... "ну не схоже зовсім" ))))
Все Ви прекрасно знаєте і розумієте, і не провокуйте мене на чергову порцію самопіару - не вийде ).
kenu
24 Юрий (kenu)   • 12:29:33, 18.03.2010 [Материал]

Без вас було б нецікаво ;))) Я прекрасно розумію про що ви. Питання в тому, що ваші слова 1) Нічим не підкриплені. 2) Ви висмоктуєте проблему з пальця для свого ж піару, а потім ображаєтесь на те, що мимоволі піарите всіх, а не тільки себе. Ось в чому справа. Ну і третє, якщо вже казати узагальнено, піднявшись над цим, то скажу так: "це не проблема влади, це проблема суспільства". А в даному конкретному випадку це взагалі не проблема. Вам треба було щось знайти, ви знайшли. Браво.
Iваницький
25 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 12:47:18, 18.03.2010 [Материал]

> ваші слова 1) Нічим не підкриплені
См.ком№18 - "Но данный случай - несколько перешел уже и границы приличий (об чем и на вчерашней нараде с перевозчиками в управлении речь поднималась)" - мало? ))

> 2) Ви висмоктуєте проблему з пальця
Я лише окреслює проблему так, як вона виглядає (тобто ст.364 ККУ, зверніть увагу - на відміну від записних демагогів я навіть не згадую про "моральність" тощо ;))

> якщо вже казати узагальнено, піднявшись над цим, то скажу так: "це не проблема влади, це проблема суспільства"

Абсолютно з Вами згоден. У тому, що можновладці відносяться до громадян, як до власного бидла - заслуга самих громадян. І, в першу чергу, винні вони тим, що бояться вголос називати речі своїми іменами, вдаючись до лукавого "в даному конкретному випадку це взагалі не проблема" - проблема є проблемою у будь-якому випадку, незалежно від його масштабу - бо саме з маленької крадіжки та/або зловживання виростає смак до великих злочинів.

> Без вас було б нецікаво ;)))
Дякую.

> Вам треба було щось знайти, ви знайшли. Браво
На те й кіт, щоб миші не дрімали )))

kenu
27 Юрий (kenu)   • 13:06:29, 18.03.2010 [Материал]

1) Ну ви і тут "підняли" цю "проблему". Це додало якихось фактів? Факт - це запис розмови, якщо розпорядження усне, якщо писмове, то це бумага. Ну хоча б звинувачення самого перевізника було б. Але ж лише ваші звинувачення. Тому моя теза про відсутність фактів залишається в силі.

2) Стосовно масштабу, то його нікчемність ви самі прекрасно розумієте. Але наполягаєте на тому, що це неважливо апелюючи до п1 написаного мною стосовно якого у вас немає нічого окрім особисто ваших слів.

3)Стосовно того, що велика крадіжка починається з малої, то повністю з вами згоден.

Iваницький
30 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 13:26:21, 18.03.2010 [Материал]

> Факт - це запис розмови, якщо розпорядження усне, якщо писмове, то це бумага. Ну хоча б звинувачення самого перевізника було б.

Це твердження, шановний, є демагогічним, бо саме тому й практично неможливо притягнути когось із можновладців до відповідальності - не залишають вони письмових слідів, та й не потрібно то - існує безліч ефективних методів "обламування незгодних".

> Але ж лише ваші звинувачення.

Ну добре, якщо вже Вам так кортить... тому й вилізла ця "негарна" деталь, що цього разу, за дивним збігом обставин, "черга" виявилася - моєї дружини. Саме завдяки цьому я й дізнався про ще один приклад, як міська влада "підкормлює" "дружню" громадську організацію за чужий рахунок - пан Гундич, наскільки мені відомо з прес-анонсу, також попіарився в акції? матеріал у мене в ефірі йшов (на шару... зато дівчата мої також на шару покаталися на маршрутці ;)) - але там все більше про Влада було ;)). Це - "факт"?

> Стосовно масштабу, то його нікчемність ви самі прекрасно розумієте.

В жодному разі не згоден.
Саме з таких "нікчемних" деталей складається потужна система поборів і зловживань у владних структурах.
Можливо комусь і здасться, що один випадок - то випадоковість, але я ще раз підкреслюю: навіть згадана "панщина" - то давно усталена практика (що добре відомо всім, кому з владою доводиться зтикатися).
Зловживання ж - то не лише матеріальний зиск, то, зокрема, і піар себе-улюблених за чужий, в першу чергу - ЗА ГРОМАДСЬКИЙ РАХУНОК, коли щось робиться громадським коштом, зокрема бюджетним - а доповідається на кшталт "Житомирський міський голова започаткувала, зробила, побудувала" тощо (що вже давно стало традицією, одна лише "Турбота" чого варта).
І посилання на нікчемність, масштаб тощо - то і є ті самі подвійні стандарти.

Вибачте, мушу відволіктись - є термінова робота )

kenu
33 Юрий (kenu)   • 13:42:28, 18.03.2010 [Материал]

То виходить ви співпрацюєте з владою, підкормлюючи "дружню" організацію?;))) Оце поворот :) Ну тоді вам плюс за благодійну допомогу фонду ;) Фамілія Гундича лунала аж один раз, як, скажімо, і найкращого волонтера (теж один раз) :)
Щодо поборів, то їх у владі дійсно вистачає, але при чому тут бувше керівництво житомирського фонду?
Iваницький
34 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 14:18:25, 18.03.2010 [Материал]

А при тому, люб'язний, що "бувшому керівництву" прекрасно відомо - яким шляхом і звідки береться транспорт, приміщення, оргресурси та інші "дрібнички" подібної начебто "незаангажованої громадської діяльності". Саме це я маю на увазі, кажучи про "чистоплотность".

P.S. Саме у даному випадку про "плюс" не може й бути мови - свою благочинність наша сім'я не афішує настільки заповзято, а тут взагалі - елементарне примушування, просто так співпало.
Так Гундич таки був, покрасувася? ма-ла-дєц, шари багато не буває ;)

kenu
37 Юрий (kenu)   • 15:09:32, 18.03.2010 [Материал]

Мимо, Гундича не було :)
Iваницький
38 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 15:17:07, 18.03.2010 [Материал]

Зрозуміло, про Ігоря Петровича вже як про Саваофа - тільки з амвону ;)

P.S. Може кидаємо вже це пікування? Давайте краще про барменку? а то якось така цікава тема - і не розкрита ;)))

kenu
39 Юрий (kenu)   • 15:34:45, 18.03.2010 [Материал]

+1, так:))) Любите сенсації чи любите їх робити?:)))
Iваницький
41 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 15:42:12, 18.03.2010 [Материал]

... взагалі-то віддав би перевагу гарним дівчатам, зокрема і барменкам... виключно у платонічному форматі ;), але ж "сенсації"... і де вони постійно беруться на мою голову? зовсім часу на платонізЬм не залишається )))
kenu
43 Юрий (kenu)   • 16:09:00, 18.03.2010 [Материал]

Є люди, такі як гарні барменки, які притягують до себе, а є люди на яких дивитись огидно, хоча зовні, наче, нормальні :) Барменша просто попросила вийти невміняємого, за це її хотіли уволіть, наказать за непослушаніє :)))
Vienna
15 Вікторія (Vienna)   • 11:19:13, 18.03.2010 [Материал]

Прес-конференція була присвячена перданню обладнання Обласній дитячій лікарні. Просто колишне керівництво фонду, вирішило попіаритись. Воно з таким задоволенням і посмушкою приймало грами, від яких перед цим відмовилось. І їм було настільки важко прощатись з фондом, що вони не йшли на контакт, коли потрібно було приймати та оформлювати обладння. І вони настільки хотіли закінчити свою роботу, що перд цим приклали немало зусиль, щоб прес-конференції взагалі не відбулась.
kenu
23 Юрий (kenu)   • 12:16:58, 18.03.2010 [Материал]

Просто з деякими "друзями" і ворогів не треба... З такими людьми краще не мати взагалі нічого спільного. А то ще "табурєткой ує-нут і бармєншу уволять" ;))) Знаєш про що я? Чи вирішив не розповідати? ;) Оце мені цікаво :)
Vienna
35 Вікторія (Vienna)   • 14:30:29, 18.03.2010 [Материал]

Юр, ти трохи поилився зі зверненням. Я не знаю, що сталось між тобою Сашком і табуреткою. Але точно знаю, як в останній момент перед прес-конференцією з'являється Влад і оголошує себе мучиником. Про цьому забувши розповісти, про ті наслідки, які нам довелось і доводиться розгрібати після того, як Влад "самостійно"!!!!!! залишив фонд.
kenu
36 Юрий (kenu)   • 15:06:48, 18.03.2010 [Материал]

Ех, не розповів :) Між мною, Л і табурєткой? Ні, нічого :) Ти ж знаєш, у Л завжди пусті понти, не більше. Знаєш, мені б більше сподобалось питання від тебе такого типу: "Що сталося між Сашком та барменшою"... ;) Ну це щось типу, спочатку ти "працюєш" на імідж, а потім імідж працює на тебе... ;)))
До речі запитай уволив він її вже чи ні :))) Бо я якось минулого разу бачив її на роботі, тому маю право вважати його виходки дешевими понтами і брехнею.
Прошу вибачення перед тими, хто це читає за офтоп.
Vienna
40 Вікторія (Vienna)   • 15:39:22, 18.03.2010 [Материал]

Ото ж бо офтоп, по суті постів ти не сказв нічого, лише перевів на особисті проблеми із Сашком, які ажніяк не стосуються фонду.
kenu
42 Юрий (kenu)   • 16:03:12, 18.03.2010 [Материал]

У мене немає проблем ні з тобою, ні з Л. Є проблеми з психікою та безмежною наглістю у Л, але моєї вини в тому нема. Стосовно фонду, то ми всі працювали разом. І тепер коли чую якісь звинувачення... Ти ж по суті, сама себе і звинувачуєш. Команду в якій ти працювала. Навіщо ти себе ж і звинувачуєш? То в сроках, які ти знаєш від команди не залежать, то ще в чомусь. А якщо почнуться зворотні обвинувачення, ти про це подумала? Фонду з того краще буде? Думайте перед тим як робити...
Vienna
45 Вікторія (Vienna)   • 16:32:23, 18.03.2010 [Материал]

Юр, я звинувачую не команду а Влада, який спочатку відмовився мати бодай якісь стосунки до фонду, а потім винирнув щоб попіаритись. Ніхто не забирає у Влад та Юлі тієї титанічної праці, яку вони віддали, щоб поставити фонд на ноги. Але,якби їм дійсно була не байдужа доля фонду, то вони б не ставили палки в колеса для його подальшого розвитку і не кидались фразами на зразок "СДСу в житомирі без мене не буде".
kenu
46 Юрий (kenu)   • 16:40:26, 18.03.2010 [Материал]

Не плутай "палки в колеса" з відсутністю допомоги. А цю фразу я вперше почув (прочитав) від тебе О_О.
Vienna
47 Вікторія (Vienna)   • 16:44:20, 18.03.2010 [Материал]

Ні Юр, те що робив Влад перед прес-конфернцією це була не відсутність допомоги, а намагання загнобити фонд. А про цю фразу запитай у білого, пухнастого і "правдивого" Влада.
kenu
49 Юрий (kenu)   • 17:29:28, 18.03.2010 [Материал]

Я прекрасно чув твої репліки до Влада, який їх ігнорував. Можливо, правильно робить. А то з вами посперечаєшся, потім хочеться в душ сходити... З мене досить. Адйоз.
З.І. Про барменшу таки запитай ;) Народ цікавиться :)))
Vienna
51 Вікторія (Vienna)   • 18:36:01, 18.03.2010 [Материал]

Вже звичне феєричне завершення! Розвернутись і гримнути дверима :)))
kenu
16 Юрий (kenu)   • 11:43:49, 18.03.2010 [Материал]

"Ты вообще в кусе, ЧТО можно купить на ети деньги в Украине сейчас??? Ответ-ни*уя!!!!" Сразу видно человека, который ничего не знает о фонде.
boroda
26 Boroda (boroda)   • 13:03:30, 18.03.2010 [Материал]

kenu:
На прес-конференції був звіт і презентація обладання (яке тут дехто назвав поганим словом схожим на "нічого") лікарями и лише пару речень було сказано про вихід Влада і Юлі з керівництва.

Ось про це і мова, що тема пресухи одна, а заголовок зовсім інший. І це називалося завжди самоПіАр.

kenu
28 Юрий (kenu)   • 13:19:26, 18.03.2010 [Материал]

Ну це вже питання до журналіста, а не до фонда.
boroda
29 Boroda (boroda)   • 13:25:29, 18.03.2010 [Материал]

А до Фонду жодних претензій. Серед знайомих багато волонтерів, з дружиною завжди волонтерів зупиняли самі і кидали в скриньки гроші, тому що справа гідна.
kenu
31 Юрий (kenu)   • 13:29:52, 18.03.2010 [Материал]

+1.
Iваницький
32 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 13:31:24, 18.03.2010 [Материал]

перше моє голосування у цьому обговоренні (+)))
boroda
44 Boroda (boroda)   • 16:19:23, 18.03.2010 [Материал]

є декілька прохань:
1. або називайте людей своїми іменами, або користуйтесь приватом (Л., Є., Ме, Жо вже набридли).
2. тема барменки не розкрита. :)
woland
48 Влад (woland)   • 17:11:56, 18.03.2010 [Материал]

Що б не сталось - танцюй.
Харукі Муракамі

Танцюй, Влад, танцюй))

Iваницький
50 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 18:28:34, 18.03.2010 [Материал]

А вот я... второй раз проголосую, и поставлю - ПЛЮС.
Потому как умение держать удар... и Влад этим качеством таки шо обладает. Не каждому дано-с... вот так.
woland
53 Влад (woland)   • 11:51:34, 19.03.2010 [Материал]

Дякую, Ігоре Миколайовичу.
Натуся
52 Наталья (Натуся)   • 10:11:05, 19.03.2010 [Материал]

А чего мы стоим без опыта и без шишек. Се ля ви.
Оголошення на ЖЖ інфо: