Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Мистецтво і культура » 2010 » Сентябрь » 16 » 14:08:12

18 сентября в Житомире пройдет «Парад вышиванок»

16.09.2010, 14:08:12 9301 145
18 сентября в Житомире пройдет «Парад вышиванок»

В субботу 18 сентября, в Житомире пройдет первый патриотический «Парад вышиванок».

Об этом «Журналу Житомира» сообщил один из участников оргкомитета кампании «Марш патриотов» Руслан Коцюбинский.

Место сбора - житомирский центральный Универмаг на перекретске улиц Московская и Киевская, в 11:00.

По словам Коцюбинского, для того, чтобы стать участником праздника - нужно просто одеть вышиванку и попасть в кадр фотографов. Главным призом будет награжден тот, кто примет самое активное участие в проекте!

Организатором парада вышиванок является журналист Роман Здорик. Одним из его хобби есть коллекционирование вышиванок из разных регионов Украины.

 - Организовывая праздничный парад, я стараюсь прежде всего наполнить наш город украинским духом и национальным содержанием, подарить всем кто придет ощущение праздника, и засвидетельствовать что украинцы верны своим традициям и готовы изменять мир, - рассказал Роман Здорик.
 




Тэги: Житомир, патриотизм, Парад вышиванок

Схожі новини:


Комментариев: 144
wizard
1 wizard (wizard)   • 17:25:51, 16.09.2010 [Материал]

гей-парад по поцриотски...
as
2 Сегрій (as)   • 17:37:33, 16.09.2010 [Материал]

Сам ты гей
РИП
3 Игорь (РИП)   • 18:57:20, 16.09.2010 [Материал]

"...украинская верны своим традициям и готовы изменять мир», - рассказал Роман Здорик.Пане Роман,Украіна в світі якщо і відома,то аж ніяк не вишиванками,а академіком Вернадським,академіком Патоном,космонавтом Поповичем,врешті Сергіем Бубкою,Олегом Блохіним,Оксаною Баюл і багатьма іншими.Про таких як ви,дуже точно висловився наш великий(і хай зі мною хтось посперечається)філософ Михайло Жванецький:"А что вперед смотреть если весь опыт сзади."І ще одне питання,як ви будете відрізняти наші вишиванки від китайських?
romtsjo
4 romtsjo (romtsjo)   • 21:38:21, 16.09.2010 [Материал]

Саме для таких як Ви, пане РИП, ми й проводимо згадану акцію. Щоб Ваш досвід не був позаду, а завжди йшов попереду. А от те, що Україна, як Ви правильно зазначили, відома у світі такими людьми, це теж заслуга українців. Які, до речі, якщо Ви уважно читали, є вірними своїм традиціям (мається на увазі, місце в історії світу: князі, козаки), в тому числі й у зміні світу. Для того, щоб Ви хотіли, не боялися бути справжнім українцем, ми й проводимо цю акцію. Ще одна порада: почитайте Винниченка "Поміркований та щирий". Як політик Винниченко нікудишній, а як письменник...
IBM
132 Сергей Палыч (IBM)   • 01:00:02, 17.09.2010 [Материал]

Рома очень правильное начинание - поддерживаю!
На критиканов не обращай внимания и продолжай работать в этом направлении. Пусть такой парад станет хорошей житомирской традицией.
РИП
5 Игорь (РИП)   • 22:04:33, 16.09.2010 [Материал]

Можете називати мене товариш.Я радянський.На відміну від вас,я не викидаю з історіі своєі краіни жодного дня,як великого, так і ганебного.Коли Ви, намагаєтесь видати за велике щось посереднє,мені з вами сумно.
romtsjo
6 romtsjo (romtsjo)   • 22:08:41, 16.09.2010 [Материал]

До речі, радянські Хрущов, Хвильовий і Сосюра є українцями, тому що не втратили зв’язку з родом своїм. І шанували вишиванку, як оберіг. Відкрию Вам секрет, що за українською традицією вишиванка супроводжувала людину все життя, – від народження і до смерти. А якби не Ваша 70-річна боротьба за незримі, і лише божевільним леніним-бланкам та їх посіпакам, відомі ідеї-вітряки дон Кіхота, – сьогодні би Україна була зовсім іншою. Сімдесят років окупації – це Вам не просто на стільчику посидіти. Та навіть попри загарбницький режим совєтів, ми зростили своїх кибальчичів, корольових і ціолковських.
Passionar
7 Дмитрий (Passionar)   • 22:19:49, 16.09.2010 [Материал]

Да уж познания "великолепные"!
Напомнить, что подписывал в том числе и Хрущов?
woland
137 Влад (woland)   • 12:53:39, 17.09.2010 [Материал]

Щодо Хрущова - плачу....))
РИП
8 Игорь (РИП)   • 22:29:14, 16.09.2010 [Материал]

"...радянські Хрущов, Хвильовий і Сосюра є українцями...","Сімдесят років окупаціі...","...загарбницький режим совєтів...","...зростили своіх кибальчичів,корольових і ціолковських." Ви бистріше ляпаєте по клавішам ніж думаєтє.З вами сумно.
romtsjo
12 romtsjo (romtsjo)   • 22:38:55, 16.09.2010 [Материал]

Я не клоун, щоб Вас веселити...
romtsjo
9 romtsjo (romtsjo)   • 22:29:27, 16.09.2010 [Материал]

На відміну від Вас, шановні, він знав хоча би свою рідну мову. Але, так само як і Винниченко, політиком був кепським. Єдине що, Ваші шановані леніни та сталіни наповнювали табори і переслідували інакомислячих. А він цього не робив...
romtsjo
10 romtsjo (romtsjo)   • 22:29:54, 16.09.2010 [Материал]

Москаль мені не брат...
romtsjo
11 romtsjo (romtsjo)   • 22:34:44, 16.09.2010 [Материал]

А крім того, шановний пане, чи товариш (не знаю, що Вам ближче), якщо Ви живете на Україні, маєте паспорт громадянина України і не знаєте української мови, – Ви самі натуральний окупант. По-друге, заслуги Патона, Поповича, Бубки, Блохіна та Баюл не в тому, що вони жили в Совєтах. Це заслуга їх як українців. Остання, до речі, здобула перемогу вже в Незалежній Україні. І, крім того, Ви ще не назвали Клічка, Шевченка (як поета, так і футболіста) Франка, Лесю Українку. А їм творити і бути українцями европейського штибу допомогла саме відсутність московської окупації.
romtsjo
13 romtsjo (romtsjo)   • 22:42:21, 16.09.2010 [Материал]

Вчергове переконався: такі заходи треба проводити, щоб із українофобів жовч повиганяти. Треба ж їм її кудись діти...
Passionar
15 Дмитрий (Passionar)   • 22:44:53, 16.09.2010 [Материал]

А что разве Вам кто-то мешает? Проводите! )
РИП
14 Игорь (РИП)   • 22:42:50, 16.09.2010 [Материал]

Хто в арміі служив,той в цирку не сміється.
romtsjo
16 romtsjo (romtsjo)   • 22:49:56, 16.09.2010 [Материал]

Згоден. Радянська армія вбиває будь-яке почуття гумору?
РИП
19 Игорь (РИП)   • 22:57:14, 16.09.2010 [Материал]

Почуття гумору,безсмертне.Але в тебе воно здохло.
romtsjo
22 romtsjo (romtsjo)   • 23:04:03, 16.09.2010 [Материал]

Ну куди нам, простим смертним, до Вас? Ми ж Жванецького не читали...
InPuT
114 D.mitriy (InPuT)   • 00:37:23, 17.09.2010 [Материал]

и напрасно
romtsjo
17 romtsjo (romtsjo)   • 22:55:30, 16.09.2010 [Материал]

Я не звинувачую Вас. Як носіїв чужої мені мови. Я звинувачую РЕЖИМ. Це інші речі. Я поважаю Ваше право, скажімо, росіянина, вимагати поваги до своєї, російської, мови. Але жити в державі Україна і казати, що вона гівняна... Я цього не дозволю. Кому не подобається – вйобен зі біте! Ні в якому разі не хотів Вас образити. А москалем називаю людину, яка ненавидить все українське, живучи в Україні. Хіба це правильно?
Forte
33 Forte (Forte)   • 23:33:11, 16.09.2010 [Материал]

"А москалем називаю людину, яка ненавидить все українське, живучи в Україні."

Як багато Ви таких бачили? І чи не було серед них громадян, що розмовляють українською? ;)

romtsjo
44 romtsjo (romtsjo)   • 23:43:03, 16.09.2010 [Материал]

були. але це не українці. це хохли.
Forte
52 Forte (Forte)   • 23:51:16, 16.09.2010 [Материал]

Цікава думка :) Тобто, хохли та москалі - це ті, хто ненавидить все українське?
romtsjo
59 romtsjo (romtsjo)   • 23:55:24, 16.09.2010 [Материал]

ні. це ті, хто не має поваги на право інших націй самоідентифікуватися. приклад. один мій російськомовний знайомий п’ятий рік живе в Німеччині. жодного слова по-німецьки не вивчив. аргументація: "А зачєм мнє іх нємєцкій? Пусть учат русскій!"
Forte
67 Forte (Forte)   • 00:03:34, 17.09.2010 [Материал]

Мені здається, це не одне й те ж саме.
Якщо людина не вважає за потрібне вчити мову країни, у якій живе, це проблема тієї людини, а не країни. (До речі, Ви теж намагаєтесь зробити чиєсь невігластво своєю проблемою. Чому воно Вас так турбує?)
Коли це стає проблемою для країни, пора задуматись, "чи то лижі не такіє, чи то я... не того..." )
Можливо, я щось не зовсім добре розумію, тоді поясніть. Дійсно, цікаво.
romtsjo
70 romtsjo (romtsjo)   • 00:06:18, 17.09.2010 [Материал]

мені не байдуже, в якій країні будуть жити мої діти, і якою мовою вони спілкуватимуться. мої пра-пра-пра...предки творили цю мову, вони вірили у Перуна і Сварога. чому ми повинні дати комусь це взяти і похєрити?
Forte
84 Forte (Forte)   • 00:19:52, 17.09.2010 [Материал]

Мені здається, що Ваші діти, безумовно, будуть розмовляти українською. І ніщо цьому зараз не загрожує, окрім Вашого можливого переїзду до іншої країни (в житті багато чого буває).
Щодо віри... Ну хто і як може похєрити Вашу віру, окрім Вас? Якщо хтось може, то, певно, і не Віра була? ;)
Як бережете, так і збережеться. Одне хочу сказати, не шукайте ворогів там, де їх нема. Це лише на користь справжнім ворогам.
romtsjo
102 romtsjo (romtsjo)   • 00:29:49, 17.09.2010 [Материал]

у мене нема ворогів. хіба що, якщо вони самі себе вважають моїми ворогами...
Forte
107 Forte (Forte)   • 00:32:18, 17.09.2010 [Материал]

Сподіваюся, що це дійсно так - ворогів у Вас немає і Ви їх собі не шукаєте.
gridmoor
144 jaroslav (gridmoor)   • 09:17:25, 18.09.2010 [Материал]

"це проблема тієї людини, а не країни."
Не согласен .Это именно проблема страны потому как человек не уважающий язык не будет уважать и нравы, социальные взаимосвязи, и культуру на которых и базируется бытовой комфорт.
грусный пример скандинавские страны, где иранцы и пр.если и учат язык то лишь для того что бы ловчей соц выплаты получать.
1-10 11-20 21-30 31-40 41-42
Оголошення на ЖЖ інфо: