Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Місто і життя » 2016 » Февраль » 20 » 16:01:03

Прямая речь. Мнение жителей Житомира про переименование 87 улиц и переулков

20.02.2016, 16:03:29 14022 63 Помилка?Помилка в тексті?
Виділили слово мишкою
і натисніть Ctrl+Enter
Прямая речь. Мнение жителей Житомира про переименование 87 улиц и переулков

В Житомире переименовали 87 улиц и переулков, а также скоро демонтируют 19 досок и памятных знаков, которые подпадают под закон о декоммунизации. Соответствующее распоряжение вечером 19 февраля подписал городской голова Сергей Сухомлин.

Кроме того, Сухомлин заверил, что почетный гражданин Житомира Василий Кавун не подпадает под закон о декоммунизации и бюст им решено было оставить/
 
Многие житомиряне в социальных сетях и на житомирских сайтах выражают свое как позитивное так и негативное мнение. «Журнал Житомира» провел анализ соцсетей и сайтов. Предлагаем ознакомится с мнением людей. Авторская орфография и пунктуация сохранены.

 


 ***

Дмитрий Полищук

Да уж, маразм крепчал деревья гнулись. Я все понимаю, что есть закон про декоммунизацию и против него не попрешь. Даже не буду трогать крайне неоднозначную личность Бандеры, Шухевича и иже с ними, но иногда же можно включать голову и подумать о том, какое отношение эти люди имеют к Житомиру - ответ один - да никакого. Если почитать историю, а не смотреть телек, то можно понять, что Степан Андреевич не то что к Житомиру, а и к Украине имеет достаточно улосновное отношение, ведь с 41-ого года его на територии страны не было вообще!!! Сначала он находился в достаточно комфортном концлагере "Заксенгаузен", а потом жил в Мюнхене, где и был убит - а теперь назовите хоть две причины, почему человек должен жить на улице Бандеры. Хотите переименовать - ладно, переименовывайте - маразм этот все равно не остановить. Но хоть называйте улицы именами людей, которые действительно хоть что-то для этого города сделали. Почему одну из центральных улиц называют именем Бандеры, а именем житомирского скульптора Витрыка назвали аж проулок на несколько домов, по-моему Александр Витрык для города значит на порядок больше, чем Бандера. Запомните, товарищи, народ, который отказывается от своей истории (какой бы она не была), превращается в народец. Хотя мне лично это напоминает пир во время чумы - людям, извините за выражение, жрать нечего, а мы такие молодцы улицы переименовываем. Как по мне, то бабушке, которая вынуждена выживать, подчеркиваю - ВЫЖИВАТЬ на пенсию в тысячу гривен, нет разницы на какой улице жить - её волнует, как на эту пенсию покушать, полечится и заплатить коммуналку. Давайте начинать не с голобального, а с обычной бабушки-пенсионерки, которая скоро даже ВЫЖИТЬ НЕ СМОЖЕТ.

 ***

Екатерина Байдак

Не, товарищи, улицы может и нужно менять, но точно не сейчас. И не в этом году, и даже не ближайшие пару лет. А вот скамеек на остановках точно не хватает! И урн! И асфальта в тех местах, где должен он находиться...

 ***

Роман Батюк

Вот так Жиомир уже и не город, награжденный орденом Красного знамени( Давайте декоммунизируем гвардейские и орденоносные воинские бригады и полки, отберем у них боевые знамена и ордена, гвардейские звания и т.д. слабо? В общем слов нет - одни эмоции!

 ***

Вадим Коломієць

Власне ніколи не розумів, а що дало місту чи його мешканцям оте нагородження "орденом Красного знамени"??? Це щось на кшталт грамоти в школі на 1 вересня за відмінне навчання???

 ***

Анастасия Загацкая

та успокойтесь))это все для того чтоб отмыть денег))))а не чтобы убрать прошлое из жизни людей))

 ***

Jurgen Graaf

Шухевича все ж протягнули... Бандера трохи чистіший.... просто як Берія і Сталін... наразі ще вулицю Клима Савура (чи Дмитра Клячківського) - і можна починати Другу Волинську... Ну, за Бандеру поляки довго мізки митимуть.... Хоча Львів,Рівне,Станіслав тощо мають вулицю Бандери. То є борець за Незалежність. І крапка.

 ***

Анатолий Бохонко

А смысл менять названия? Зачем это сейчас людям и вообщем? Самопиар на людях? Где справедливость почему не спросить у людей хотят ли они этого? Или давайте снесем все что сделалось при СССР? Че слабо авторам отдать деньги которые там заработали или отжали)? Снести дома, всю периферию где 80% их бизнеса замешаны. Потом построить новые, дать людям и там поменять таблички за свой счет? А менять на Бендеру это вообще верх маразма, хотя мы же в европу идем:))) Слава Украине) Грац мы превосходим маразм всех стран Мира, наверно)))))

 ***

Бодя Колосівський

СУПЕР, ПІДТРИМУЮ! Вдавіться вашими щорсами і котовськими, і заберіть з собою в могилу! ДО БІСА ВАТУ! Котіться під три чорти!!! Слава Україні!

 ***

Максим Леваневский

Більшість назв - безглузда... Зміна назв вулиць з іменами людей, які не пов'язані з Житомиром на інших, так само далеких від нас... Повернення історичних назв практично відсутнє... І ще якесь тотальне засилля релігіозними іменами, здебільшого католицькими... Такі комісії підсрачниками треба гнати на прибирання тих самих вулиць! У Парижі є проспект Леніна, і нічого, якось там живуть люди... Сучасна декомунізація - це замилювання очей, і не більше...

 ***

Мирослав Шинкаренко

Якщо це народженя *справжньої України*, то я не хочу жити тут, я українець але упа не визнаю героями! В усьому світі трагедії які вони спричинили вважають гріховними, а в нас прославляють, в Німеччині Гітлеру пам*ятників не ставлять! Якщо вже на те пішло, то нехай би назвали вулиці іменами культурних діячів, або людьми яких дійсно народ буде пам*ятати тільки з хорошої сторони (нп. Андрій Кузьменко). В місті, де настільки високий рівень полонії, злочин називати так вулиці!!!

 ***

Коля Побережный

Я немного шокирован.. Жаль, что в честь Скрябина ничего не переименовали.

 ***

Евгений Яремчук

Исторический поступок!

 ***

Katrusia Lystvan

не всі варіанти подобаються, але в цілому реакція одна - нарешті!!!!!

 ***

Denis Grinberg

читаю список, удивляюсь разуму нашего "творца". Святослава Рихтер родился кстати в Житомире, а Бандера и Шухевич здесь не были: не ногами, не руками и не головoй. Так какого х.. их именами назвали улицы, а Рихтера нет.

 ***

Алена Сарно

Історії тут мало. Розпорядження ввійшло в силу. Що дасть мешканцям міста перейменування вулиць??? Як не сприймали бандеру героєм, так і не будуть сприймати. Діти і досі плутались , хто ті дядьки, іменами яких назвали вулиці, зараз і поготів. Може хто підкаже де офіційне пояснення, яким чином переоформлювати документи і скільки то житомирянам буде коштувати в котрий раз: провулок Мирний, вул. М..Жукова, вулиця Героїв Десантників.

 ***

Валерий Ивановский

З появою вулиць Шухевича та Бандери Житомир можна називати "Містом нацистської слави" і замість "Слава Україні!" кричати "Хайль!", а Сухомлин заслужив звання штурмбанфюрер СС. Ось вони "європейські цінності" від "шоколадників" в дії. Ганьба! Цікаво, а як на це прореагує "цівілізована Європа" і місцеві польські та єврейські організації?

 ***

Роман Мусійчук

Вітаю Вас житомиряни з визначною подією - з перейменуванням вулиць! Віднині ви заживете набагато краще на нових перейменованих вулицях як борців за Незалежність, видатних музикантів, усіх святих, скульпторів, художників і т.д.. Віднині, нові перейменовані вулиці будуть всі освітленні в темну пору доби, будуть на них ідеальні дороги, тротуари, буде набудовано безліч дитячих майданчиків, з цих нових перейменованих вулиць зникнуть усіляки кіоски, Штруделькі, Кофейні, на нових перейменованих вулицях будуть будуватися нові дитячі садочки та школи з безкоштовним харчуванням, буде їздити новий гідний електричний екологічно чистий міський трансорт особливо в новий мікрорайон бувший Маликова від нині Сурина Гора, та ще багато чого іншого, у нас вже є великі європейські зарплати та пенсії, нам залишилося одне перейменувати вулиці та парки, реставрувати або порізати літак у парку і можна вважати що ми вже в Європі! Вітаю Вас!!

Тэги: бандера, мнение народа, Житомир, переименование, улицы

Схожі новини:


Комментариев: 63
Живу_на_Восточной
1 Горожанин (Живу_на_Восточной)   • 16:10:50, 20.02.2016 [Материал]

ЖЖ, киньте в новость список переименованных улиц! Не все заходят читать блоги!
Ответ: Да, вот правильный список
http://zhzh.info/blog/2016-02-19-18212
Шурин
22 Aleksandr (Шурин)   • 18:08:50, 20.02.2016 [Материал]

Западло что ник будет не актуальный? :-D
Или восточная им дорогу не перешла?:-)
onikitin
2 олег (onikitin)   • 16:14:31, 20.02.2016 [Материал]

Это наверное последняя городская проблема названия улиц поменять!!! МАРАЗМ! Потратят кучу времени , денег (часть из которых сопрут) и что изменится?
Перемены начинаются не с изменения названий и сноса памятников!
Sams2
3 Александр (Sams2)   • 16:15:46, 20.02.2016 [Материал]

Ну что ж, подавляющее большинство житомирян, в отличие от местных властей, рассуждают здраво. Это радует.
Юрко
7 Градовський (Юрко)   • 16:25:57, 20.02.2016 [Материал]

Подавляюща кількість вати тут відзначилась, це так. Саме їм "болить" це питання)))
sashokru
18 Саша (sashokru)   • 17:53:53, 20.02.2016 [Материал]

Тобто люди які незгодні з цим маразмом, автоматично становляться ватою? То чим ви кращі за комуняк , які за незгоду з своїми ідеями гноїли людей в тюрмі ? Чи кращі за овоща який незгодних людей розстрілював на майдані ? В нас демократичне суспільство і ящо, як показує опитування і відгуки людей, люди проти перейменування вулицю то чому це робится по насильницькому, не дослухаючись людей?
Шурин
21 Aleksandr (Шурин)   • 18:02:23, 20.02.2016 [Материал]

Они упороты, их упоротостью пользуются те кому выгодно. Ну и как-то так.
генератор
48 Игорь савчук (генератор)   • 09:43:32, 21.02.2016 [Материал]

А я бы не спешил все вывески менять, деньги просаживать... Придут завтра другие упоротые и по-новому менять, а то и на старые названия... Они ж там сами с собой играются, имитируют деятельность. Большинство нормальных людей совсем другие проблемы интересуют! Но как-то не до них. Времени нет, надо ж названия улиц менять!
SlavaNibiru
25 Святослав Нибиру (SlavaNibiru)   • 18:57:58, 20.02.2016 [Материал]

В нас нема демократичного суспільства. В нас охлократичне суспільство, де в тренді вишиватна романтика: молитися на Бандеру і Шухевича як вата молиться на Сталіна і Леніна.
Jew
35 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 22:58:22, 20.02.2016 [Материал]

+Біда України це Вата+Вишивата.
max1e
24 maxim (max1e)   • 18:27:21, 20.02.2016 [Материал]

вы с мариной когда поженитесь? ватан и ватанка. и будут у вас маленькие ватанчики. параноидальные конечно, но ничо :)
Hoakina
46 Марина (Hoakina)   • 09:08:48, 21.02.2016 [Материал]

На 24. Таке враження, що Ви ревнуєте. Закохались у мене?
DomA
44 Владимир (DomA)   • 07:57:27, 21.02.2016 [Материал]

лише половина опитуваних!!! бо 1 і 3 варіанти однакові по суті) тому вважаю це маніпуляцією думок
bobrikov
4 Mr Mr Ya (bobrikov)   • 16:15:49, 20.02.2016 [Материал]

привык уже к нашим улицам, смысл их менять ? что бы путатся потом. тоже мне проблема.
Hoakina
5 Марина (Hoakina)   • 16:16:51, 20.02.2016 [Материал]

судячи з того, як протидіє цьому вата і який ґвалт вона з цього підіймає - добру справу зробили
Юрко
6 Градовський (Юрко)   • 16:25:18, 20.02.2016 [Материал]

Однозначно.
Шурин
11 Aleksandr (Шурин)   • 17:34:53, 20.02.2016 [Материал]

А добра справа, простите, заключается в розжиге взаимной ненависти? Ато какбы как не добра справа так гляди только и для поразумения, что с этими улицами что с теми грузавиками, иного не замечено.
Юрко
15 Градовський (Юрко)   • 17:48:35, 20.02.2016 [Материал]

Нафіга ж розпалюєш ненависть?
Шурин
17 Aleksandr (Шурин)   • 17:53:01, 20.02.2016 [Материал]

С тобой то понятно, потому что ты неадекват, и упорно это демонстрируешь и доказываешь. С остальными 'интересными' личностями единичными примерно потомуже, а так глобально как вы, личности, вроде как замечено небыл. Встречный вопрос к тебе, зачем? На примере кавуна, стоял себе памятник никого не трогал все было мирно, тут появился ты и понеслось, с улицами в общем то также история. Ну...?
Hoakina
51 Марина (Hoakina)   • 14:11:43, 21.02.2016 [Материал]

На 11. Ну хто ж Вам винен, що Ви так ненавидите все українське? що до взаємної ненависті, то у мене особисто до Вас такого сильного почуття немає, а є лише жалість. Як Вам нема на що тратити душевні сили, окрім як на ненависть, то Бог Вам суддя.
Шурин
53 Aleksandr (Шурин)   • 14:52:58, 21.02.2016 [Материал]

Ошибаааетесь Марин, как обычно ошибаетесь. Я люблю страну, когда-то я себя даже считал патриотом, только не таким упоротым как нынче они всплывают в сознании, пока все ещё было нормально, но потом видите, пришли 'правильные' патриоты, сделали из моей страны помойку. Вот их я и ненавижу, их, а вместе с ними государство которое сейчас есть и которое они собираются строить. Не путацйте пожалста.
А вот вы...батенька не подходит...м...матенька, какраз таки явно ненавидите все что только может быть НЭ украйинське.
И да, страна то мне до сих пор нравится, видите, захожу же на ЖЖ, понятно что ничего не изменю этим но интересует что тут делается. Горожд не смотря на свою убогость нравится, так что уликание в нелюбви к украинскому мимо, я даже говорю по украинский с адекватными собеседниками, меня от этого не плющит.
Шурин
16 Aleksandr (Шурин)   • 17:50:00, 20.02.2016 [Материал]

Ещё добавлю, мне это подобно этому "да если надо я даже обосрусь! Только бы меня ещё больше ненавидели и вата бесилась" :-D
Boris
28 Boris (Boris)   • 20:34:35, 20.02.2016 [Материал]

Ватні мізки шоковані, я задоволений))))))))
Jew
36 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 23:00:58, 20.02.2016 [Материал]

Вата це ваші брати,Без вати немає вишивати й навпаки)Й судячі з того що вишивата радується то знову "заживем"бо вже радувались масштабно в 2004 і 2014,і як бачимо після кожного разу Перемога!
Boris
45 Boris (Boris)   • 09:03:59, 21.02.2016 [Материал]

Блін, вже одна сестра північна була, а тепер це мої брати? Ці брати як ви мені зауважили, весь час існування нової незалежної ставлять палки в колеса, постійно щось не так, таким людям яких зараз називають "ватою", не подобаються назви вулиць, мова, одяг, жести, суржик, і тд і тп, все що буде пов'язане з національністю українець, українське, Україна їм буде не подобатись, їм "взападло" бути українцем, вони хочуть бути расіянином який живе в Україні, згадувати як стояв у пустому радянському гастрономі в 5-ти км. черзі і казати як колись "тошнотік" коштував 5 коп. . Їм не назви не подобаються, цим людям не подобається бути українцем!
Jew
49 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 11:59:55, 21.02.2016 [Материал]

Тобто Ви признаєте те що Ви вишивата,якщо Ви почали оскаржувати що це ваші брати значить признали себе вишиватою,а суть в тму що Вишивата це відзеркалля вати,тільки з іньшими ідеями й поглядами,що обєднує ці дві групи?Ненависть.
Boris
50 Boris (Boris)   • 12:10:11, 21.02.2016 [Материал]

Як гарно вата підмінила поняття))))) Я не вважаю себе вишиватою. Я вважаю себе пересічним;) українцем. Якщо до 2014 року за мої українсько-націоналістичні погляди мене називали - нациком, а тепер мене називають вишиватою))))) А не пішли би ви на... шановні зі своїми псевдо братами по трасі з України до раши?
Voice
54 soon2017 (Voice)   • 15:05:47, 21.02.2016 [Материал]

вул Бугайченко-вул Якова Зайка
при жизни ( хай бог простит) человек -неврастеник и маразматик, на майдане от инфаркта богу душу отдал и стал героем ....ото добра справа
olichka
61 ольга (olichka)   • 08:42:52, 22.02.2016 [Материал]

Марина, а Вам не здається, що людей, які підтримують Вашу думку, в рази менше, ніж тих, хто проти? З цього роблю висновок, що дурну справу втнули...
Юрко
8 Градовський (Юрко)   • 16:53:33, 20.02.2016 [Материал]

Дивно лишень, звідки взялись ці "мнєнія" цих "житомирян"))
Mira
13 Irina (Mira)   • 17:43:19, 20.02.2016 [Материал]

Забыли у тебя-жителя Новоборовой и польского работника-спросить.
Jew
37 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 23:03:07, 20.02.2016 [Материал]

Цитати великих націоналістів-У першого Польського Пана я пропрацював у 41 рік.Юрко Градовський.Слава Україні!
Юрко
60 Градовський (Юрко)   • 22:03:45, 21.02.2016 [Материал]

Ні, на першому італійському підприємстві в Польщі я працював в 39.
alex81
26 Алексей (alex81)   • 19:53:23, 20.02.2016 [Материал]

ну конечно мнение польского сракомийника самое верное. какие же у тебя железные игрушки были в детстве, несчастье ты польское
Jew
38 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 23:05:30, 20.02.2016 [Материал]

Юрко ну я поважаю кожну думку,але в мене дисонанс виникає,як можна бути ярим націоналістом вимагати перейменування вулиці Домбровського й при тому працювати у Польші на Пана?Хоча не дивно,у Москві на стройках 50% заробітчан з Тернополя й іньших західних областей,й працювати у москалів їм нічого не заважає,заробити а потім в Україні кричати москалів на ножі.Не ну смешно!
Zen_Garden
9 Yuri (Zen_Garden)   • 17:12:23, 20.02.2016 [Материал]

З Мазепою і Бандерою не згоден. Були історичні назви Міщанська і Зодчих.
Живу_на_Восточной
10 Горожанин (Живу_на_Восточной)   • 17:24:45, 20.02.2016 [Материал]

Історична назва другої - Іванівська, а не Зодчих
kolvich
23 Nikolay (kolvich)   • 18:21:43, 20.02.2016 [Материал]

Всю жизнь прожил на Восточной и как ее только не дразнили,она оставалась Восточной.В 20-ю школу бегал,еще и асфальта на ней не было. В 1-й класс пошел в 35-ю на Мещанской.На Крошенскую бегали через Гончарный.
Решили дебилизировать,то возвратите старые названия,а не гугля и вики в помощь в поисках Х,З каких героев.
Поменяйте для радости юрка,шорса и иже с ними,да и Х с ними.Ул.мазепы,тож Х с ним,один хрен,как 10 гривен,ее называть не будут.Но,но вся эта затея поверьте,плохое начало великого конца...асаблІва для міської зради.
anTaRes
12 anTaRes (anTaRes)   • 17:38:39, 20.02.2016 [Материал]

> Многие житомиряне в социальных сетях и на житомирских сайтах выражают свое как позитивное так и негативное мнение. «Журнал Житомира» провел анализ соцсетей и сайтов. Предлагаем ознакомится с мнением людей. Авторская орфография и пунктуация сохранены.

у вас ссылки отвалились

з.ы. я уже вроде говорил что я за номера и цвета, на кой хрен эти "культы личностей", на кой хрен эти памятники, которые через нцать лет опять кто-то будет сносить или сраться из-за них...
Юрко
14 Градовський (Юрко)   • 17:46:54, 20.02.2016 [Материал]

"Кроме того, Сухомлин заверил, что почетный гражданин Житомира Василий Кавун не подпадает под закон о декоммунизации и бюст им решено было оставить"

Кромє того, пан Сухомлин не читав Закон України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону їхньої символіки"
manitu
19 Keeper (manitu)   • 17:54:06, 20.02.2016 [Материал]

Гауптман Шухевич вместо партизанского командира Сабурова не понимаю .
И за Огурцова обидно - погиб освобождая Житомир и нах.
anTaRes
27 anTaRes (anTaRes)   • 20:10:47, 20.02.2016 [Материал]

Улица Чкалова, как пример:
* кто такой Чкалов? - понятия не имею
* кто еще знает кто это? - единицы (я могу в минуту нагуглить, но мне не интересно)
* улицу назвали в память о? - ну да, теперь у нас есть гугл, он помнит
* кто все эти люди ..? - понятия не имею ...

диагноз: переименование улиц способствует уменьшению упорина в крови у особо упоротых личностей, после чего наступает период спокойствия как у индивида так и у окружающих

> И за Огурцова обидно - погиб освобождая Житомир и нах.
действительно, за "улицу" воевал жеж, за что еще

кому интересно кто за что и когда воевал - вперде в музеи/учебники истории
а улицы оставьте на постоянной основе, чтоб не заблудиться через 10 лет, при повторном посещении города
olichka
62 ольга (olichka)   • 08:53:01, 22.02.2016 [Материал]

Так же і маршал Рибалко, який звільняв Житомир. Дуже сумно, що тепер муситемемо жити на вулиці з ім'ям ката Бульби-Боровця. Навіть писати цю назву неприємно...
1-10 11-20 21-28
Оголошення на ЖЖ інфо: