Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Місто і життя » 2016 » Март » 6 » 16:31:18

Водитель маршрутки в Житомире отказался везти «пьяных» бойцов АТО

06.03.2016, 16:32:44 10003 100 Помилка?Помилка в тексті?
Виділили слово мишкою
і натисніть Ctrl+Enter
Водитель маршрутки в Житомире отказался везти «пьяных» бойцов АТО

4 февраля в Житомире стало неприятным днем для нескольких бойцов АТО. Сразу на двух пригородных маршрутах возникли конфликтные ситуации между водителями и участниками боевых действий.

Так, на маршруте №127 «Житомир - с. Пряжево» водитель нагрубил бойцам, и сказал, что лучше бы не останавливался, а водитель маршрутки "Житомир - Покостовка" сообщил бойцу 95 аэромобильной бригады, что у него на маршруте никаких льгот нет.

После этих событий журналисты "Житомир тудей" обратились к начальнику управления промышленности, развития инфраструктуры и туризма Житомирской ОГА Роману Крысюку, чтобы разобраться в причинах конфликта. Пообщавшись с перевозчиками и водителями чиновник объяснил позицию водителей.

"В случае с маршрутом №127, водитель сообщил, что бойцы были нетрезвые, из-за чего и возникла перепалка. Поэтому он и сказал, что "знал бы - не останавливался". Подчеркиваю, что это со слов водителя. В среду я планирую провести встречу с водителем, перевозчиком и бойцом который сообщил о конфликте. По ситуации с маршрутом "Житомир - Покостовка", то там вышло недоразумение. Водитель не понял, что за удостоверение показал мужчина. Во время разговора он убеждал, что члены семей погибших и участники АТО у него на маршруте пользуются льготами без проблем. Это был первый подобный случай у этого перевозчика", - рассказал Роман Крысюк.

Роман Крысюк также попросил относиться с пониманием к просьбе водителей представлять удостоверение показывать его на камеру, поскольку в Житомире уже есть случаи, когда были обнаружены фальшивые удостоверения участников АТО.

"Если возникает любое недоразумение, то в каждой маршрутке есть номер горячей линии. Звоните и при необходимости водителю объясните кого он должен возить, а кого нет", - добавляет Роман Крысюк.

В тоже время, один из бойцов Андрей Блощинский уверяет, что в тот день не был пьяным и готов прийти на встречу в ОГА.

Тэги: АТО, Житомир, маршрутки, льготники
   По матеріалам: Житомир тудей

Схожі новини:


Комментариев: 100
Jew
1 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 17:07:29, 06.03.2016 [Материал]

Є такий вислів напився будь людиною.Нова каста недоторканих.
HOOLIGAN
2 ПРАВИЙ ЗАВЖДИ ПРАВИЙ (HOOLIGAN)   • 17:28:03, 06.03.2016 [Материал]

на1
- Нарколог???
- в 45ом своему деду так сказать надо было
Jew
3 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 18:06:27, 06.03.2016 [Материал]

Я персонально нікого не згадував,я просто нагадав народне прислів`я.
HOOLIGAN
4 ПРАВИЙ ЗАВЖДИ ПРАВИЙ (HOOLIGAN)   • 18:36:12, 06.03.2016 [Материал]

я ещё раз говорю: своему деду народные пословицы рассказывай или прямо в лицо Защитникам
Jew
7 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 18:50:50, 06.03.2016 [Материал]

Тобто випити й поводити себе ненормально є нормою?Ніхто не сумнівається в їхньому героїзму в Ато і так далі,говориться про іньше.Ну а наприклад є випадки коли Атошники торгують зброєю,так Герой так Захисник але по факту з прикладом на рахунок зброї порушив закон і має відповідати.Участь у захисті Батьківщини не дає привілеїв на рахунок скоєння кримінальних злочинів.Більшість атошників нормальні законослухняні громадяни,але є серед них й іньші.Трохи відійшов від тему але просто пояснив свою думку.
sonnet
20 вадик (sonnet)   • 19:36:56, 06.03.2016 [Материал]

А де ти бачив, що їхали п"яні бійці АТО?
Де?
Яким документом це підтверджено, тим більше що це звинувачення зі слів водія,тобто від зацікавленої особи, а сам військовий це спростовує.

Автор цієї новини!
Чому ви зводите наклеп на військових, упереджено і бездоказово звинувативши їх в п"янстві. А якщо боєць скаже, що був п"яний водій, то кому будете вірити?
Якщо у вас нема доказів, то це кваліфікується як наклеп і вас повинні притягти до відповідальності.

Стаття заказна, щоб іще раз кинути тінь на військових і вигородити злиденних перевізників.
Бачите, як русотроллі активувались, значить чекали вже цей вкид.

Автор, може самі виправите свої помилки і назвете перевізників винними, як це і вбачається?
SlavaNibiru
60 Святослав Нибиру (SlavaNibiru)   • 11:31:26, 07.03.2016 [Материал]

Ти ще розкажи, що військові взагалі алкоголю не вживають, наївний хлопче з паралельного світу мрій та фантазій.
sonnet
63 вадик (sonnet)   • 12:48:51, 07.03.2016 [Материал]

Ти ще скажи, що і водії не п"ють і виконують чесно свої обов"язки, не порушуючи закони, наївний писака.

А військовому, котрий пройшов чере пекло війни і знаходиться на відпочинку не гріх би і кожному з нас налити по сто грамів.
noname2
64 Кирил (noname2)   • 13:18:53, 07.03.2016 [Материал]

А я бы вообще при подписании контракта или вступлении на "силовую" службу заставлял подписывать полный отказ от алкоголя.
sonnet
70 вадик (sonnet)   • 14:35:59, 07.03.2016 [Материал]

Якщо на службі і особливо на фронті, то згоден.
Повинен бути сухий закон, бо інколи чарчина може коштувати життя.
Але якщо приїхав до рідних і випив рюмку, то хіба це гріх?
noname2
93 Кирил (noname2)   • 20:15:03, 07.03.2016 [Материал]

Тогда согласись, как минимум не по форме. Смотреть просто не приятно а зрелище довольно распространенное, и то не "чарка". Спустись например в обеденный перерыв под богунский мост со стороны Жукова - там далеко не чарка и как раз на службе.
HOOLIGAN
47 ПРАВИЙ ЗАВЖДИ ПРАВИЙ (HOOLIGAN)   • 08:40:38, 07.03.2016 [Материал]

Вася, ты прекрасно понял про что я
Пьяный не пьяный- кто это решил, водила, а ты ему поверил на слово???
Ппц у вас логика...
Jew
51 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 08:47:28, 07.03.2016 [Материал]

Я йому не повірив,я просто згадав народне прислів`я й нагадав що адміністративний й кримінальний Кодекси України не мають привілегій для участників Ато.Воював?Герой ніхто не сперечається,але закон і правила одні для всіх.
AlexIvanov
72 Alex Ivanov (AlexIvanov)   • 15:19:30, 07.03.2016 [Материал]

Вы че напали на солдат ? Водилы и их хозяева ох.евшие рожи...солдата не могут отвезти бесплатно...Зато взятки продолжают носить чиновникам. козлы безмозглые!
ZVEZDA
13 Житомирянин (ZVEZDA)   • 19:26:10, 06.03.2016 [Материал]

Правильно, Хулиган.
Jabber
21 Вася (Jabber)   • 20:17:04, 06.03.2016 [Материал]

А че к нач. промышленности то обращаться, этот удод у маршрутчиков на зарплате.
LeXeR
36 Алексей (LeXeR)   • 01:10:07, 07.03.2016 [Материал]

А с чего вы взяли, что они и правда были пьяные? Только со слов водилы? Или потому, что жж так написал в заголовке к статье, что опять же вытекает только из слов водилы? Так он мог и назвиздеть, чтоб выглядеть менее виноватым в инциденте, правда?
Юрко
38 Градовський (Юрко)   • 01:27:17, 07.03.2016 [Материал]

Найгірше те, що нач управління Крисюк це сказав.
HOOLIGAN
5 ПРАВИЙ ЗАВЖДИ ПРАВИЙ (HOOLIGAN)   • 18:37:16, 06.03.2016 [Материал]

да, это лучше чем твою семью Градом накроет, тврь
Юрко
6 Градовський (Юрко)   • 18:43:57, 06.03.2016 [Материал]

Перше. Крисюк має негайно покинути посаду і ніколи більше ніде ні ким не керувати, крім пари коней.
Друге. Де докази, що люди були нетверезі?
Трете. Яким законодавчим документом відмінена пільга на проїзд нетверезим пільговикам?
Криси - геть!
Іван
8 Саюк (Іван)   • 18:54:38, 06.03.2016 [Материал]

Крисюка, мабуть, доведеться разом із кріслом виносити, бо сам навряд вийде.
Юрко
19 Градовський (Юрко)   • 19:32:48, 06.03.2016 [Материал]

Тоді треба йти виносити.
snova
42 oleg (snova)   • 08:24:09, 07.03.2016 [Материал]

в ОДА вообще одни бездельники. Напрмер в департаменте экон. развития 35 человек со вредней зарплатой 3200 гривен. НИЧЕГО не делают реально....Но всем по барабану. Управы нет.
noname2
22 Кирил (noname2)   • 21:57:48, 06.03.2016 [Материал]

На на "трете" есть нормы перевозки. Пьяных пассажиров или пассажиров в гавне имеют право не перевозить в общественном транспорте. На "Друге", нормальные водители обычно без проблем перевозят льготников, бывают конечно водилы уроды но намного больший шанс нарваться на быкующих "аватаров". На "перше" - нє заперечую)))
upd Минусят пьяные пассажиры в гавне?)))
Юрко
23 Градовський (Юрко)   • 22:10:04, 06.03.2016 [Материал]

Ну то ж питаю - які законодавчі акти є щодо перевезення/не перевезення п'яних пільговиків?
noname2
27 Кирил (noname2)   • 22:25:37, 06.03.2016 [Материал]

http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/176-97-%D0%BF/page2 пункт 148 Постановы кабмина Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту . Водій автобуса має право: не допускати до поїздки пасажирів, які не мають квитків
або не пред'являють посвідчення встановленого зразка, що
підтверджує право на пільги щодо оплати проїзду, перебувають у
стані алкогольного чи наркотичного сп'яніння, порушують
громадський порядок, мають при собі небезпечні вантажі, зокрема
легкозаймисті, вибухонебезпечні і такі, що можуть забруднити
транспортний засіб чи одяг пасажирів.

upd Правда очі ріже? Ну минусуйте-минусуйте)))
Юрко
32 Градовський (Юрко)   • 00:01:11, 07.03.2016 [Материал]

Ну то чому ж допустив?)
noname2
54 Кирил (noname2)   • 09:10:17, 07.03.2016 [Материал]

Я так понимаю что он сначала остановился и пустил их в салон. А потом у водилы или вояк включилась "бычка" . Но обычно один человек не быкует перед группой нетрезвых а вот наоборот завсегда пожалуйста)))
Юрко
65 Градовський (Юрко)   • 13:42:54, 07.03.2016 [Материал]

Тобто, везти нетверезих, які платять, норма, а нетверезих пільговиків - облом? Хай би зупинився і викликав поліцію.
noname2
89 Кирил (noname2)   • 18:56:23, 07.03.2016 [Материал]

Согласен - нужно было вызывать полицию) Проблема в том что большинство у нас не знает ни своих прав ни обязанностей. Или пытается от обязанностей ускользнуть. Ну и нетверезых если они не быкуют, не орут, не рыгают и сидят себе спокойно почему бы не вести? Ну и если внимательно почитать Правила то:
Не допускати нетверезих до поїздки це право а не обов'язок водія)))
Юрко
90 Градовський (Юрко)   • 19:00:54, 07.03.2016 [Материал]

Але обурився він не через нетверезість, а через пільгу.
noname2
94 Кирил (noname2)   • 20:23:37, 07.03.2016 [Материал]

Читайте внимательно "В случае с маршрутом №127 «Житомир - с. Пряжево» , водитель сообщил, что бойцы были нетрезвые и про льготы не слова.
А вот по маршруту "Житомир - Покостовка" если есть льготы и было предъявлено удостоверение то должен был везти.
Если бы вы внимательно читали то поняли бы что я писал только по случаю с нетрезвыми бойцами.
Юрко
96 Градовський (Юрко)   • 21:41:09, 07.03.2016 [Материал]

Я знаю про цей випадок навіть не звідси, а раніше. Водій впустив пасажирів. Якщо бачив, що нетверезі, чому не висадив одразу? Але він почав бикувати лише після пред'явленого посвідчення про пільгу.
noname2
97 Кирил (noname2)   • 21:55:24, 07.03.2016 [Материал]

Заметьте, я не исключаю такой возможности, просто высказываю свое мнение по указанной в статье информации.
Юрко
98 Градовський (Юрко)   • 14:37:25, 08.03.2016 [Материал]

І мнєніє твоє, як завжди, написане на Московії
noname2
99 Кирил (noname2)   • 21:21:44, 08.03.2016 [Материал]

Я вообще то в Житомире живу, и переезжать никуда не планирую. Значит получается вы считаете Житомир частью Московії?))) Так что опять мимо, о проницательнейший из патриотов )))
BIGor
9 Игорь (BIGor)   • 18:55:19, 06.03.2016 [Материал]

Не тупи, под Волновахой днровцы градом накрыли блок-пост с маршруткой.
ZVEZDA
15 Житомирянин (ZVEZDA)   • 19:29:02, 06.03.2016 [Материал]

На 10. Как "не тупи". Не получается.
garold
10 Кonstantin (garold)   • 19:17:00, 06.03.2016 [Материал]

Мне одному показалось что Крысюк оправдывает действия перевозчика?
Іван
12 Саюк (Іван)   • 19:25:37, 06.03.2016 [Материал]

Він завжди їх виправдовує, в мене теж був випадок, так Крисюк зателефонував і хотів зробити винним пасажирів, до речі його номер, може комусь знадобиться 067 115 01 00 можливо, він вам відповість на питання, що цікавлять.
trabus
14 Валентин (trabus)   • 19:27:19, 06.03.2016 [Материал]

Еще и как поскольку только даун может давать такие корыта на 3 места что б колесили на область, когда ехать час и более.
Юрко
16 Градовський (Юрко)   • 19:29:48, 06.03.2016 [Материал]

Ні, не одному. Це така сама влада, як і була 95 літ до цього.
ZVEZDA
18 Житомирянин (ZVEZDA)   • 19:30:12, 06.03.2016 [Материал]

Нет не одному.
snova
43 oleg (snova)   • 08:25:21, 07.03.2016 [Материал]

Если этот перевозчик связан с Ревегой или Иваницкой или тестем Машковского - всегда
Читатель
11 Дмитрий (Читатель)   • 19:24:07, 06.03.2016 [Материал]

Если маршрутка- это частный бизнес, то это значит, что все, желающие ехать в ней, должны платить. А льготы участникам АТО и другим категориям надо монетизировать, т.е. начислять ежемесячно определенную сумму для проезда.
LeXeR
37 Алексей (LeXeR)   • 01:12:49, 07.03.2016 [Материал]

Ага. А еще водителя в маршрутках обязаны выдавать билеты всем пассажирам, оплатившим проезд.
snova
44 oleg (snova)   • 08:26:31, 07.03.2016 [Материал]

это бред. Согласен по учстникам АТО может быть. Но для старушек с сел это пипец уже
trabus
17 Валентин (trabus)   • 19:30:08, 06.03.2016 [Материал]

Та достали эти скотовозки с номера 3 значными ни правил ни автобусов нет и с таким еблуном начальником не будет. Продажная скотина ездит на машине, а людям предлагает ехать на этих скотовозках. Самое плачевное направление в сторону Хмельницкого все автобусы кроме 1-2. Особенно смешить 109 маршрут таких корыт надо еще поискать.
Юрко
24 Градовський (Юрко)   • 22:11:54, 06.03.2016 [Материал]

Відверта брехня москаля рерайтера-модератора в заголовку.
max1e
26 maxim (max1e)   • 22:21:45, 06.03.2016 [Материал]

если бы эту статью писала твоя возлюбленная галагузен, эта новость выглядела бы так:
комун1стичний днр-овський триджи сепарат1ст в1дмовився везти геро1чних б1йц1в на фронт, знищив 1х амун1ц1ю та спровокував жител1в ус1ей планети. з1г хайль, щиро ваша, галагузен.

тогда сразу было бы видно, шо то не москал1 писали. кстати, галагузен еще не набила себе татуху с нацисткой символикой? или остановилась на фотке где чуваки зигуют за домом правосудия?
Юрко
28 Градовський (Юрко)   • 22:31:48, 06.03.2016 [Материал]

Дивись, хлопе, бо її чоловік брав участь за ці роки не в одній військовій операції)) Сєпарків не любить, казав)
max1e
29 maxim (max1e)   • 22:37:19, 06.03.2016 [Материал]

так это он зиговал на фотке с ней?)))
Юрко
33 Градовський (Юрко)   • 00:02:24, 07.03.2016 [Материал]

Ото бись тя раз "зігнув", то, мабуть, замовк би навіки)
max1e
35 maxim (max1e)   • 01:08:40, 07.03.2016 [Материал]

юрко, а че ты на мороз падаешь? кто зиговал рядом с твоей возлюбленной за домом правосудия, а?
sonnet
56 вадик (sonnet)   • 10:56:36, 07.03.2016 [Материал]

Бач, як плющить кацапа від правди!
Ти, брехлива суть.
Не ображай людей.
Москальва вирішила кинути тінь на військових?
Получить облизня і тут.
А стаття брехлива і провокативна.
SlavaNibiru
59 Святослав Нибиру (SlavaNibiru)   • 11:26:51, 07.03.2016 [Материал]

Цей жест має давнє походження, праві хлопці не винні в тому що його використовував Гітлер. Його не Гітлер винайшов, цей жест існував ще у давніх слов'ян.
noname2
53 Кирил (noname2)   • 09:06:42, 07.03.2016 [Материал]

Напоминает детский спор у кого папка сильнее))) Детство детство....
Arina1985
25 Арина (Arina1985)   • 22:21:42, 06.03.2016 [Материал]

Уже не первый раз вижу имя Андрей Блощинский. В каком-то скандале он уже был. Он что, местный провокатор?
Юрко
39 Градовський (Юрко)   • 01:45:33, 07.03.2016 [Материал]

Я таки часто помічаю, що Вам не подобається підвищення цін. Чи не провокаторка бува?
Jew
61 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 11:57:33, 07.03.2016 [Материал]

А люба адекватна людина проти підвищення цін які не пропорційні до зарплат й пенсій,Ви ж патріоти при Януковичу кричали за ціни,чому зараз не кричите?Тоді ви були неадекватні?Ви Градовський коли ще були в Свободі то разом зі Свободою були на мітингах проти тодішніх тарифів.Конкректне питання-Ви конкректно Ви Пан Юрій підтримуєте Президента Порошенка й Уряд Яценюка на рахунок підвищення тарифів для населення???Ви вважаєте що це правильно?Деякі націоналісти й патріоти зараз якщо почитати вк проти великих тарифів,в Житомирі все навпаки завжди.
Юрко
66 Градовський (Юрко)   • 13:46:04, 07.03.2016 [Материал]

Значить таки навіть не провокаторка, а провокатор)) Завжди бачив, що та Аріна не жінка. Пупкін, так само обурливо невиконання законів і для Блощинського.
Jew
74 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 15:28:49, 07.03.2016 [Материал]

Шановний Пане Юрій я задав Вам конкректне питання в пості номер 63,прошу дати на нього відповідь,а не мутити воду.Відчуваю що відповіді нормальної прямої не буде.
Юрко
81 Градовський (Юрко)   • 17:02:39, 07.03.2016 [Материал]

Я Вас також питав, але Ви не збираєтесь відповідати)) Добре. Ніколи не підтримував, не підтримую і не підтримуватиму не те, що якісь там тарифи, а й навіть Порошенка з Яценюком та всіма гройсманами і ніколи на подібне не голосував і не голосуватиму. Навпаки, проводив в 2014 антиагітацію. І що з цього, Аріно?
Jew
87 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 18:16:25, 07.03.2016 [Материал]

По перше я не Аріна а Василь,чому я запитав?Тому що з посту номер 41 Ви пишете що людина провокаторка напевно тому що їй часто не подобається підвищення цін,тому й зробив висновок що не провокатори ну Ви наприклад,по вашій логіці повинні любити підвищення цін,бо як не любовь до підвищення провокаторство.
Юрко
91 Градовський (Юрко)   • 19:02:33, 07.03.2016 [Материал]

А це у відповідь на звинувачення Аріною Блощинського, який вимагає дотримання своїх законних прав.
Jew
41 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 07:34:01, 07.03.2016 [Материал]

Це персонаж який 1 місяць посидів просто у штабі Азову в Маріуполі,фоткаючись з автоматом який на учебці видавали,таких "атошників"зараз хватає.Людина просто маніпулює словом Ато й Ато як таким.Знову ж повторюсь Більшість Атошників є Героями й захисниками України,але ряжених вистачає.
snova
45 oleg (snova)   • 08:28:44, 07.03.2016 [Материал]

56 тысяч ментов участники АТО и 2 тыс. прокурорских добавь туда тысяч 4 сбушников - вот и все ряженные
Jew
46 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 08:39:38, 07.03.2016 [Материал]

вище перечислені ряжені(але теж не всі серед них є такі які реально беруть чи брали участь у бойових діях,є загиблі)не всі,є Такі як і Андрюша Блощинський,таких вистачає.
Юрко
68 Градовський (Юрко)   • 13:48:56, 07.03.2016 [Материал]

А ти скільки просидів у штабі Азову?
SlavaNibiru
69 Святослав Нибиру (SlavaNibiru)   • 13:58:05, 07.03.2016 [Материал]

Дивно чути таке питання від українського націоналіста, який просидів війну у польському штабі диванного полку заробітчан.
Юрко
71 Градовський (Юрко)   • 15:18:06, 07.03.2016 [Материал]

О, то ти також Пупкін-Аріна)
Jew
76 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 15:32:28, 07.03.2016 [Материал]

Я не скільки не просидів,просидіти місяць й кричати потім все життя що Ваевал я!Це треба бути безсовістним,це безсовістно по відношенню в першу чергу до справжні Атошників які воюють реально,й до поранених чи полеглих........Й до суспільства.А в мене совість є.Святослав Вам правильно відповів,Чому Ви піднімали Польську економіку працюючи у Польші????Краще б поїхали добровольцем в Ато й на ділах а не на словах захищяли Батьківщину.
Юрко
82 Градовський (Юрко)   • 17:03:56, 07.03.2016 [Материал]

Ну то не п....и на інших. Мав би право роззявити писка на Блощинського, якби хоч тиждень просидів у штабі Азову.
Юрко
83 Градовський (Юрко)   • 17:05:27, 07.03.2016 [Материал]

І, до речі, кагебістам своїм це скажи) Хай не лізуть з гваздічькамі 9 травня, бо ніде вони не воювали. Хіба деякі з них з українцями до 1954 року.
BIGor
30 Игорь (BIGor)   • 22:55:58, 06.03.2016 [Материал]

Полное видео обстрела градами блокпоста под Волновахой,на 1:46 видно автобус.https://www.youtube.com/watch?v=xFe_-t0WVas Какая мина мон? На видео всё чётко видно, что грады из дыры.
max1e
31 maxim (max1e)   • 23:18:11, 06.03.2016 [Материал]

https://www.youtube.com/watch?v=nOtVmmuU71k
с 1:10.
комментировать, или сам поймешь все?

#зрада, #вывсеврете #цевсемоскал1 #тобувградтишосл1пий? только ультрамаленькогорад1усу.
HOOLIGAN
52 ПРАВИЙ ЗАВЖДИ ПРАВИЙ (HOOLIGAN)   • 08:55:28, 07.03.2016 [Материал]

на46
Та чё там комментировать, ясно же:
- взорвалась мина
- обстрела Градом не было
- перемирия не было(перемирие лишь при войне бывает)
1-10 11-17
Оголошення на ЖЖ інфо: