Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Місто і життя » 2019 » Март » 1 » 13:40:05

На месте пустыря в Житомире собираются построить многоквартирный дом с развлекательными заведениями

01.03.2019, 13:43:59 11760 14 Помилка?Помилка в тексті?
Виділили слово мишкою
і натисніть Ctrl+Enter
На месте пустыря в Житомире собираются построить многоквартирный дом с развлекательными заведениями

Власти Житомира хотят разрешить смену целевое назначение приватизированного земельного участка в переулке Вокзальном, на окраине города.

Такая информация содержится в приложении к проекту решения сессии «Об утверждении проектов землеустройства по отводу земельных участков и предоставлении права пользования земельными участками субъектам земельных отношений», который сегодня 1 марта был опубликован на сайте городского совета.

В перечне граждан, которым изменяют целевое назначение земельного участка, является Ярошенко Андрей Николаевич - с августа 2014 он имеет в собственности 0,1135 га земли по адресу переулок Вокзальный, 25.

Целевое назначение земельного участка «для другой жилой застройки» по ходатайству владельца хотят изменить на «для строительства и обслуживания многоквартирного жилого дома с объектами торгово-развлекательной и рыночной инфраструктуры», - пишет Житомир інфо.

 


Земельный участок находится между панельной 5-этажкой и старым частным домом.
 


Ранее сообщалось,что возле житомирского стадиона «Спартак» на земельном участке, который имеет целевое назначение «для строительства и обслуживания зданий торговли» хотят построить 10-этажный жилой дом.

Тэги: Житомир, строительство, земельный участок

Схожі новини:


Комментариев: 14
CPTN
1 AntiHype (CPTN)   • 13:58:55, 01.03.2019 [Материал]

Согласен, нахер там сквер, сад, парк, общественное пространство. Нужно влепить многоэтажечку и желательно этажей так 25. Слов не подобрать уже для этих мудаков.
viewer
6 Name Surname (viewer)   • 15:12:02, 01.03.2019 [Материал]

" смену целевое назначение приватизированного земельного участка"
Ага, на своїй приватизованій ділянці людина зробить сквер чи парк, ну прям заради цього вона цю ділянку приватизовувала.
CPTN
2 AntiHype (CPTN)   • 13:59:39, 01.03.2019 [Материал]

Кстати, те, кто покупают недвигу у таких застройщиков и в таких домах, вы такие же мудаки.
Provocateur
9 Agent Provocateur (Provocateur)   • 17:52:04, 01.03.2019 [Материал]

А могли би на ці гроші накупити зубожілим пенсіонерам вареників, олів'є й котлет, да...
RaID
3 Сергій (RaID)   • 14:22:37, 01.03.2019 [Материал]

о, наступна скандальна забудова наближається. Мешканцям вже пора збиратись і казати своє проти поки ще не піздно. Що це за срань у місті почалась, що стає нормою будувати у когось під вікнами?
viewer
4 Name Surname (viewer)   • 15:00:00, 01.03.2019 [Материал]

Ха, зібратись і гуртом відстояти свої права - це зараз явно не про українців (згадайте для прикладу, що робиться на зборах ОСББ).
А щоб протистояти забудовнику треба саме масовий, організований спротив
https://youtu.be/txidBf94pXg?t=4732
DomA
5 Владимир (DomA)   • 15:08:11, 01.03.2019 [Материал]

Хмельницька наволоч заносить капітал у кабінети!
Цікаво, а можна по ходотайству змінити цільве призначення міста Житомир?? Знову забудова в обхід закону!!
Чому не розробляється ДПТ, де мають бути враховані громадські слухання???? На Бердичівський та Шевченка вже маємо аналогічну ситуацію!!!
RaID
7 Сергій (RaID)   • 16:21:47, 01.03.2019 [Материал]

То ж здавалось, будуйте цілі нові квартали, з новою інфраструктурою, де нові доріжки, труби під ними і так далі. Ніт, треба тулити свої коробки у двори людям.
viewer
8 Name Surname (viewer)   • 16:44:10, 01.03.2019 [Материал]

"будуйте цілі нові квартали"
Де у нас в місті площа для таких дій? Ну на Корбутівці Тетерівський квартал на пустому місці будують, де ще таке можна зробити?
RaID
10 Сергій (RaID)   • 19:59:56, 01.03.2019 [Материал]

Було б бажання. Он де олді ламає завод, можна було думати не про черговий величезний ТЦ у центрі, який тільки погіршить проблему трафіку. На території заводу за Дастором ж починають будувати, був план території кварталу навпроти глобала що між Східною і Транспортною. На проспекті Незалежності замість скандальної АЗС могли б будувати без скандальне житло. І це те що одназу спадає на думку. А далі, земля у центрі має цінність, тому шукати власників приватного житла які готові продати його під знос і домовлятись, якщо такі є, то починати з центру, так це буде вигідніше, бо чеоез знос вартість буде висока, але через це що це центр може і перекриється.

+ Говорили ж про територію військових складів на крошні навпроти поліції, там цілий кварталіще. Якщо взяти всіх забудовників у помістити у цей квартал, то за 2-3 роки квартал буде готовий.
viewer
11 Name Surname (viewer)   • 21:41:13, 01.03.2019 [Материал]

"був план території кварталу навпроти глобала що між Східною і Транспортною."
Думаю там їх таки побудують років за 5-10.
"шукати власників приватного житла які готові продати його під знос і домовлятись"
І тому хто буде домовлятись з нашим народом я категорично не заздрю, всі будуть думати, що їх ділянка буде вирішальною і саме вони мають урвати найбільший куш.
Он у мене колега в 12-квартирному будинку домовлявся з сусідами, щоб гуртом відрізатись від централізованого опалення, то прочуствував всю договороздатність нашого народонаселення.
"територію військових складів"
Так, тут згоден, а якщо вони ще й виїзд зроблять не тільки на Покровську, а й на проспект Незалежності, то взагалі норм буде.
Пишуть, що ті склади таки будуть комплексно забудовувати
https://goo.gl/r2d3fr

Ну і головне
"будуйте цілі нові квартали, з новою інфраструктурою,"
Так і тому то й прикол, що якщо робити новий квартал, то і комунікації треба всі нові робити: газ, вода/водовідведення, електропідстанції тощо. А так, якщо всовуєте один будинок між існучюими, то можна всунутись і підключитись в існуючі комунікації, а це дуже здешевлює будівництво і збільшує прибуток забудовника.
Ось вам і величезний стимул всувати між існуючими будинками.
Те що потім там проблеми почнуться, це вже проблема жителів новобудови і сусідніх будинків.
Забудовника це вже буде цікавити в останню чергу, він спокійно змиється до того часу, як це зробив Войцехівський в Києві (набудував новобудів на самозахопленій території без комунікацій і втік з суду).
Ну і між існуючими будинками як не як, а якась інфраструктура є: дитсадок, школа тощо. А то ну забудовують у нас цілий мікрорайон на гормолзаводі, а дитсадка, як не було, так і немає.
Народ у нас звичайно це при купівлі не сильно помічає, але думаю таки вже почав розуміти, що відсутність інфраструктури це нонсенс.
vovik-zt
14 Володимир Фролов (vovik-zt)   • 00:12:48, 04.03.2019 [Материал]

1.Речьові склади (вірніше їх рештки) - вул. Покровська, 99 - вистачить на 5-6 багатоповерхівок + школу/дитсадок + змусити забудовника почистити хащі та замулений став і буде ща гарний парк (земля мабуть військових), 2. Продуктова база (її решткі) - просп. Незалежності, 61 (Житомир) - там взагалі можна якийсь "Житомир-сіті" будувати, бо територіі в 3 рази більше ніж на 1-й локаціі, там теж є закинуті ставки + ж/д станцію окрему навіть можна зробити. 3, Територія Завод «Житомирспецмаш» - вул. Східна, 80 ( за Глобалом), поручь всіх 3-х є тролейбусна лінія. Це найбільші локаціі-заброшки, що поросли давно чагарником майже у центрі міста.
Cobalt
12 Cobalt (Cobalt)   • 10:49:35, 02.03.2019 [Материал]

Складывается такое впечатление, буд-то эти участки спецом и приватизировались "нужными" людьми для дальнейшей их не хилой продажи.
telefon
13 джавахарлал нюру (telefon)   • 18:13:10, 02.03.2019 [Материал]

"многоквартирного жилого дома с объектами торгово-развлекательной и рыночной инфраструктуры"

Я бы не хотел жить в таком доме. Почему? А сами догадайтесь.
Оголошення на ЖЖ інфо: